...... Skrevet 30. mai 2019 Del Skrevet 30. mai 2019 Ålreit salg på spill fra Devolver Digital på Switch nå. Handlet både GRIS og Katana Zero til en ålreit pris. Lenke til kommentar
Mør stønt-ape Skrevet 30. mai 2019 Del Skrevet 30. mai 2019 Downwell koster fjorten kroner. Kjøpte det for noen gullmynter jeg hadde liggende. Lenke til kommentar
...... Skrevet 30. mai 2019 Del Skrevet 30. mai 2019 Downwell koster fjorten kroner. Kjøpte det for noen gullmynter jeg hadde liggende. Er det bra? Traileren gir inntrykk av at man bør ha et hint av ADHD for å like spillet. Lenke til kommentar
Mør stønt-ape Skrevet 31. mai 2019 Del Skrevet 31. mai 2019 Det var ihvertfall ikke riktig spill å spille på kvelden når man egentlig burde vært i seng. Men det virker bra laget. Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 31. mai 2019 Del Skrevet 31. mai 2019 (endret) Noe å pusle med til Luigis Mansion Endret 31. mai 2019 av PÃ¥inter Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 31. mai 2019 Del Skrevet 31. mai 2019 Er ikke Downwell først og fremst et mobilspill? Veldig bra spill da, og 14 kr er jo ikke mye. Lenke til kommentar
Mør stønt-ape Skrevet 31. mai 2019 Del Skrevet 31. mai 2019 Kom vel først til mobil ja, men kunne aldri tenkt meg å spille det på trykkskjerm. Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 1. juni 2019 Del Skrevet 1. juni 2019 Square Enix files trademark for Collection of Mana in Europe https://nintendoeverything.com/square-enix-files-trademark-for-collection-of-mana-in-europe/ Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. juni 2019 Del Skrevet 4. juni 2019 Skrekk og gru. Hvordan vil dette ende da. Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 4. juni 2019 Del Skrevet 4. juni 2019 Skrekk og gru. Hvordan vil dette ende da. Ja, filmen var jo fantastisk! Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 5. juni 2019 Del Skrevet 5. juni 2019 De nye pokemon-spilla ser forferdelige ut. Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 5. juni 2019 Del Skrevet 5. juni 2019 De nye pokemon-spilla ser forferdelige ut. https://www.youtube.com/watch?v=PpjVUOJkX-s Sikkert helt forferdelig å spille også. Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 5. juni 2019 Del Skrevet 5. juni 2019 Bare 99kr for Poké Ball Plus hos Elkjøp! Håper du slo til på tilbudet 2 Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 5. juni 2019 Del Skrevet 5. juni 2019 (endret) Hei folkens - trenger litt råd og tips herfra. Skal kjøpe Switch til familien en av dagene. Jente på 8, gutt på 4 samt to foreldre som spiser det meste. Ang hardware: hva er anbefalt å ta med? Spill tenker jeg Mario kart, Mario Party og Zelda ihvertfall. Noe annet kult som er verdt å dra med? På forhånd takk for hjelpen ? Endret 5. juni 2019 av Retroman Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 5. juni 2019 Del Skrevet 5. juni 2019 Mario odyssey, og ekstra kontroller hvis dere vil ha mulighet til å spille lokal multiplayer. Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 5. juni 2019 Del Skrevet 5. juni 2019 Hei folkens - trenger litt råd og tips herfra. Skal kjøpe Switch til familien en av dagene. Jente på 8, gutt på 4 samt to foreldre som spiser det meste. Ang hardware: hva er anbefalt å ta med? Spill tenker jeg Mario kart, Mario Party og Zelda ihvertfall. Noe annet kult som er verdt å dra med? På forhånd takk for hjelpen Minnekort, er over 1000 spill på eshopen Lenke til kommentar
...... Skrevet 5. juni 2019 Del Skrevet 5. juni 2019 Minnekort, er over 1000 spill på eshopen Og ca 20 av de er verdt å kjøpe. Glad jeg ikke liker pokemon. Det nye ser jo helt krise ut. Håper på mye nytt på tirsdag. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå