Gå til innhold

Nintendo Switch: Informasjon og generell diskusjon

Gjest Slettet-NIoHlfL

Anbefalte innlegg

Mario maker 2 limited edition koster 589 på eshop, selve spillet + 1 år med switch online. Forhåndsbestiller man får man en kode man kan bruke for å få en stylus sendt i posten.

Tror ikke man vil finne den fysiske utgaven til samme pris.

Bra deal for de av oss som ikke har Online fra før, så bra denne muligheten er der.

Spent på Mario Maker, tror det kan bli morro. Håper man får mulighet til å spille gode baner også, og ikke bare slike umulige som man ser på YouTube.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spilte One Eyed Kutkh i dag, som jeg kjøpte på salg for 8 kr(minus 6 kr jeg hadde i oppsparte poeng). Tidenes korteste spill. Tok ikke en time engang. Men unikt. Alt er i bilder og symboler. Til og med menyen. For den prisen anbefaler jeg å sjekke det ut.

Lenke til kommentar

Får man kjøpt disse Nintendo Direct-eksklusive NES-kontrollerne i (og fra) Norge? Prøvde "buy now" på .com-siden, fikk da beskjed om å pelle meg hjem til min egen region. Men da blir jeg sendt til den norske startsiden, og der finner jeg dem ikke. De er på .co.uk-siden - der får jeg lagt dem i handlevognen, og det ser ut som jeg får valgt Norge som fraktalternativ, men jeg er i grunnen ikke interessert i å betale ekstra moms og fortollingsgebyr. Med frakt blir det man betaler da ganske nøyaktig det dobbelte.

https://mynintendostore.nintendo.co.uk/catalog/product/view/id/616/

Endret av Isbilen
Lenke til kommentar

23 år gammelt ;)

Nå tenkte jeg på DC Universe.

Synd Switch-versjonene av Resident Evil 0 og REmake virker å være litt balle. Hadde jo vært en fin maskin å spille de spillene på. RE4 er vel ok, med mindre man hadde trodd de ville porte wii-utgaven (som ble altfor lett).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...