PÃ¥inter Skrevet 14. mai 2019 Del Skrevet 14. mai 2019 Marvel Ultimate Alliance 3: The Black Order is the latest entry in the acclaimed Marvel Ultimate Alliance series, which is now making a return after 10 years being completely missing in action; this time as a Nintendo Switch exclusive that will be releasing on the 19th of July. https://gamefragger.com/multiplatform/fighting_games/marvel-ultimate-alliance-3-gets-new-gameplay-trailer-that-shows-off-miles-morales-a15833 2 Lenke til kommentar
...... Skrevet 15. mai 2019 Del Skrevet 15. mai 2019 Ny Nintendo Direct i kveld, håper på en liten bonus og at det ikke bare handler om MM2 1 Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 15. mai 2019 Del Skrevet 15. mai 2019 (endret) Men i helvete! Lå prisvarsel i mailboxen min i dag (mottatt i går) om at Switch Pro controlleren var nedsatt til bare 359kr hos CDON, å selvsagt så var jeg så oppslukt med Starbound hele gårdagen at jeg ikke sjekket mailen før i dag, å nå er selvsagt tilbudet over! Har venta dritlenge på et saftig tilbud på denne å så misser jeg det selvsagt Har send support en forespørsel å smiska litt. Får håpe det hjelper Endret 15. mai 2019 av XtaZ Lenke til kommentar
Mør stønt-ape Skrevet 15. mai 2019 Del Skrevet 15. mai 2019 Men i helvete! Lå prisvarsel i mailboxen min i dag (mottatt i går) om at Switch Pro controlleren var nedsatt til bare 359kr hos CDON, å selvsagt så var jeg så oppslukt med Starbound hele gårdagen at jeg ikke sjekket mailen før i dag, å nå er selvsagt tilbudet over! Har venta dritlenge på et saftig tilbud på denne å så misser jeg det selvsagt Har send support en forespørsel å smiska litt. Får håpe det hjelper Jeg var inne og så på det tilbudet. Det var en tredjepartskontroller som Prisguiden linka til feil. . . Så du gikk ikke glipp av stort. Lenke til kommentar
Krozmar Skrevet 15. mai 2019 Del Skrevet 15. mai 2019 (endret) Moderatormelding Fjernet 4 innlegg som er offtopic. For spørsmål eller tilbakemelding, kan dere kontakte meg på PM eller legge igjen en tilbakemelding på forumet. Dette innlegget skal ikke besvares eller kommenteres her inne. Endret 15. mai 2019 av Krozmar Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 15. mai 2019 Del Skrevet 15. mai 2019 Nintendo Switch outsells PS4 in Japan in half the time Switch is crowned king of Japan's current-gen hardware sales https://www.tweaktown.com/news/65941/nintendo-switch-outsells-ps4-japan-half-time/index.html Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 15. mai 2019 Del Skrevet 15. mai 2019 Nintendo Switch outsells PS4 in Japan in half the time Switch is crowned king of Japan's current-gen hardware sales https://www.tweaktown.com/news/65941/nintendo-switch-outsells-ps4-japan-half-time/index.html Ganske decent når PS4 tross alt har fire års forsprang! Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 15. mai 2019 Del Skrevet 15. mai 2019 Med mindre man er veldig interesert i animejente-spill som de elsker i japan er det da ganske uviktig. Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 15. mai 2019 Del Skrevet 15. mai 2019 Ganske decent når PS4 tross alt har fire års forsprang! Ja, tydelig innertier igjen fra kongen av morro Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 15. mai 2019 Del Skrevet 15. mai 2019 (endret) Er ganske stort salg på eShoppen til Nintendo Switch for tiden, så i kveld gikk jeg til innkjøp av Night in the Woods (-30%, 106 kr) og One Eyed Kutkh (- 80% om jeg husker rett, 8 kr). Gleder meg! Endret 15. mai 2019 av fnwilborn Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 16. mai 2019 Del Skrevet 16. mai 2019 Ikke overrasket over at Switch går forbi PS4. Den har fått mange gode titler i tillegg til Nintendos egne eksklusiver som alltid er blant de beste spillene på sin generasjon. Synes også brukergrensesnittet er veldig enkelt og greit, i motsetning til PS4 sitt utall menyer og undermenyer. For meg som åpenbart ikke har de samme evner til å fange opp oppløsning og fps som enkelte andre så er det heller ingen merkbar forskjell på ytelsen. Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 16. mai 2019 Del Skrevet 16. mai 2019 For de som gikk glipp av den 1 Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 16. mai 2019 Del Skrevet 16. mai 2019 Former PS4 Exclusive Disaster Report 4 Plus: Summer Memories Coming to Nintendo Switch https://twinfinite.net/2019/05/disaster-report-4-plus-switch/ 1 Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 17. mai 2019 Del Skrevet 17. mai 2019 Luigi’s Mansion 3 has been classified in South Korea, a sign that the game is almost ready and that Nintendo will soon talk about it again. https://sparkchronicles.com/luigis-mansion-3-for-nintendo-switch-ranked-in-south-korea/ ....? Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 17. mai 2019 Del Skrevet 17. mai 2019 Det var en liten bug i Switch-versjonen av Final Fantasy VII som gjorde at field-musikken startet på nytt hver gang etter en kamp. Denne er nå fikset i den siste patchen. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 17. mai 2019 Del Skrevet 17. mai 2019 Mario maker 2 limited edition koster 589 på eshop, selve spillet + 1 år med switch online. Forhåndsbestiller man får man en kode man kan bruke for å få en stylus sendt i posten. Tror ikke man vil finne den fysiske utgaven til samme pris. Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 17. mai 2019 Del Skrevet 17. mai 2019 Hva er det? Det er fire prikker med spørsmål tegn etter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå