Gå til innhold

Nintendo Switch: Informasjon og generell diskusjon

Gjest Slettet-NIoHlfL

Anbefalte innlegg

Marvel Ultimate Alliance 3: The Black Order is the latest entry in the acclaimed Marvel Ultimate Alliance series, which is now making a return after 10 years being completely missing in action; this time as a Nintendo Switch exclusive that will be releasing on the 19th of July.

https://gamefragger.com/multiplatform/fighting_games/marvel-ultimate-alliance-3-gets-new-gameplay-trailer-that-shows-off-miles-morales-a15833

• Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men i helvete! Lå prisvarsel i mailboxen min i dag (mottatt i går) om at Switch Pro controlleren var nedsatt til bare 359kr hos CDON, å selvsagt så var jeg så oppslukt med Starbound hele gårdagen at jeg ikke sjekket mailen før i dag, å nå er selvsagt tilbudet over! Har venta dritlenge på et saftig tilbud på denne å så misser jeg det selvsagt  :wallbash:

Har send support en forespørsel å smiska litt. Får håpe det hjelper :p

Endret av XtaZ
Lenke til kommentar

Men i helvete! Lå prisvarsel i mailboxen min i dag (mottatt i går) om at Switch Pro controlleren var nedsatt til bare 359kr hos CDON, å selvsagt så var jeg så oppslukt med Starbound hele gårdagen at jeg ikke sjekket mailen før i dag, å nå er selvsagt tilbudet over! Har venta dritlenge på et saftig tilbud på denne å så misser jeg det selvsagt  :wallbash:

Har send support en forespørsel å smiska litt. Får håpe det hjelper :p

Jeg var inne og så på det tilbudet. Det var en tredjepartskontroller som Prisguiden linka til feil. . . Så du gikk ikke glipp av stort.

Lenke til kommentar

Ikke overrasket over at Switch går forbi PS4. Den har fått mange gode titler i tillegg til Nintendos egne eksklusiver som alltid er blant de beste spillene på sin generasjon. Synes også brukergrensesnittet er veldig enkelt og greit, i motsetning til PS4 sitt utall menyer og undermenyer.

For meg som åpenbart ikke har de samme evner til å fange opp oppløsning og fps som enkelte andre så er det heller ingen merkbar forskjell på ytelsen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...