Gå til innhold

Nintendo Switch: Informasjon og generell diskusjon

Gjest Slettet-NIoHlfL

Anbefalte innlegg

Koselig med støtte fnwilborn, men slikt biter ikke på meg. Har vært på Internett siden oppstart og lært hva man skal le av, ;)

Jeg trodde du var en ansatt fra Nintendo Norge, som får betalt eller bare for egen interesse, markedsfører Nintendo i tråden  :D

• Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

MK11 er i en forferdelig status på PC, de MÅ få ut noe patcher snart. Det fungerer knapt online. Det har bare kommet en patch og den forbedret "stability" så spillet kræsjer mindre. Helt latterlig. Matcher er nesten umulig å finne uten at de "forsvinner" før man loader inn, eller så desyncer det midt i en match så man taper pga "ragequit" og blir merket som en quitter in-game.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Angående Mortal Kombat så har jeg mange gode minner med Mortal Kombat 2 på SNES, som bare var fullt av hemmeligheter man kunne oppdage, som Noob Saibot og de forskjellige skjulte fatalities. Siden den gang synes jeg serien har blitt til det rene fjas og MK11 ser ut til å fortsette den trenden. Måtte le da jeg leste at de hadde kledd på damene fordi det var "mer realistisk", et skip jeg tror seilte allerede med det første spillet.

Lenke til kommentar

Har ikke spilt serien selv siden...vet ikke hvilket det var, men det var på PC på midten av 90-tallet. Så det var kanskje Mortal Kombat 2 eller 3 altså. Men nå  var jeg temmelig lei sjangeren etter å ha ødelagt meg på Tekken 1-3...og den mettheten er der vel fremdeles :p

Når det er sagt så sitter jeg og koser meg med Mobile Suit Gundam Wing: Endless Duel.

Fikk importert en pen og komplett utgave fra Japan, betalte selvsagt litt for mye enn man burde..men sånn går det i svake øyeblikk :p Drittkult spill, utrolig fett soundtrack helt forbannet nydelig grafikk! Rett og slette ballefett :)

Hvordan er ståa med retrospill forum her i landet om dagen? Er det noe å hente noe sted? Tenker meg vel det meste foregår i forskjellige facebook grupper.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Sikkert bare jeg som bryr meg her, men Tetris99 har fått enspiller-DLC. Endelig har Switch fått en streit tetris-versjon.

Ser her og der at folk tror at man trenger betalt online for å spille DLC, men det må man altså ikke.

Ser forresten at prisen her til lands er 95kr. Hvorfor kjørte de ikke bare på og satte det til 99kr?

Lenke til kommentar

Har ikke spilt serien selv siden...vet ikke hvilket det var, men det var på PC på midten av 90-tallet. Så det var kanskje Mortal Kombat 2 eller 3 altså. Men nå  var jeg temmelig lei sjangeren etter å ha ødelagt meg på Tekken 1-3...og den mettheten er der vel fremdeles :p

Når det er sagt så sitter jeg og koser meg med Mobile Suit Gundam Wing: Endless Duel.

Fikk importert en pen og komplett utgave fra Japan, betalte selvsagt litt for mye enn man burde..men sånn går det i svake øyeblikk :p Drittkult spill, utrolig fett soundtrack helt forbannet nydelig grafikk! Rett og slette ballefett :)

Hvordan er ståa med retrospill forum her i landet om dagen? Er det noe å hente noe sted? Tenker meg vel det meste foregår i forskjellige facebook grupper.

Et øyeblikk her trodde jeg det var kommet et nytt Gundam Wing-spill som jeg hadde gått glipp av...

Ble aldri helt hektet av animasjonsserien, selv om kvaliteten var høy.

Usikker på om det er mange nok av oss til at det er mulig å få til et levende retrospillforum. Ender fort med å bli et av disse foraene der det er 1-2 poster i uka og man bare slutter å stikke innom til slutt.

Lenke til kommentar

Et øyeblikk her trodde jeg det var kommet et nytt Gundam Wing-spill som jeg hadde gått glipp av...

Ble aldri helt hektet av animasjonsserien, selv om kvaliteten var høy.

Usikker på om det er mange nok av oss til at det er mulig å få til et levende retrospillforum. Ender fort med å bli et av disse foraene der det er 1-2 poster i uka og man bare slutter å stikke innom til slutt.

Haha, ikke meningen å skape høy puls :p Ja du har nok rett i det. I best fall er det tut og kjør noen måneder før det visner hen og det sitter igjen en håndfull ihuga ildsjeler. 

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...