PÃ¥inter Skrevet 6. mai 2019 Del Skrevet 6. mai 2019 The original Devil May Cry Devil Triggers onto Switch this summer https://www.nintendoenthusiast.com/2019/05/06/summer-switch-devil-may-cry/ Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 6. mai 2019 Del Skrevet 6. mai 2019 The original Devil May Cry Devil Triggers onto Switch this summer https://www.nintendoenthusiast.com/2019/05/06/summer-switch-devil-may-cry/ Lol, bare det første? Dårlig deal når trilogien 1-3 er gitt ut på de andre plattformene. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 6. mai 2019 Del Skrevet 6. mai 2019 Er kommet et stykke ut i Act 3, og har blandete følelser. Jeg ser hva de har tenkt med kampsystemet, og det funker for så vidt ganske bra. Men jeg synes det er alt for enkelt til å kreve noen særlig strategi, og folkene man starter med er mer enn gode nok til å klare det meste. Ser ikke helt poenget med å bytte dem ut, annet enn hvis man er lei dem. Det kan også bli rimelig ensformig, da alt vi gjør er å gå gjennom en trang korridor og banke fiende etter fiende. Konseptet er svært interessant, men de feiler på gjennomføring. Når det er sagt storkoser jeg meg med spillet, men i små doser. Et kapittel om dagen holder lenge. Har spilt ferdig storyen og noen av colosseum-challenges. Ca. 20 timer på normal vanskelighetsgrad. Storyen i spillet er så syltynn som det går an, og fokus i spillet er på kampsystemet. Som du sier så er det ikke det mest tankekrevende systemet jeg har vært borti, men det føles friskt nok, ihvertfall. Og karakterene har sin sjarm. Ikke noe must buy, men verdt pengene for min del. Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 6. mai 2019 Del Skrevet 6. mai 2019 Lol, bare det første? Dårlig deal når trilogien 1-3 er gitt ut på de andre plattformene. Det første var vel det beste, ble bare dårligere etter det vel!? Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 6. mai 2019 Del Skrevet 6. mai 2019 Det første var vel det beste, ble bare dårligere etter det vel!? Går du aldri lei av å rævslikke disse bedriftene? 2 Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 7. mai 2019 Del Skrevet 7. mai 2019 Går du aldri lei av å rævslikke disse bedriftene?Hva mener du? 1 Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 7. mai 2019 Del Skrevet 7. mai 2019 Det første var vel det beste, ble bare dårligere etter det vel!? Nei. 3 og 5 er nok de beste, etterfulgt av fireren. Enern er en kjip opplevelse i dag pga elendig kamera kombinert med høy vanskelighetsgrad. Lenke til kommentar
...... Skrevet 7. mai 2019 Del Skrevet 7. mai 2019 HD collection koster vel en femtilapp på PSN til tider. På switch får vi sikkert kun det første til 300-400 kr. Det er egentlig ganske sykt. Håper ingen kjøper det. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 7. mai 2019 Del Skrevet 7. mai 2019 Devil May Cry er for min del blitt irrelevant etter at Bayonetta tok den samme formelen og gjorde det mye bedre. Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 7. mai 2019 Del Skrevet 7. mai 2019 Nei. 3 og 5 er nok de beste, etterfulgt av fireren. Enern er en kjip opplevelse i dag pga elendig kamera kombinert med høy vanskelighetsgrad. https://www.metacritic.com/search/all/Devil%20my%20cry/results 2 Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 7. mai 2019 Del Skrevet 7. mai 2019 https://www.metacritic.com/search/all/Devil%20my%20cry/results Og som vanlig så har du ikke noe argument å komme med, bare linker til noen andre (som i dette tilfellet ikke har noen argument heller, kun tall) 5 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. mai 2019 Del Skrevet 7. mai 2019 Nå må dere ikke begynne med denne bitchinga igjen. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. mai 2019 Del Skrevet 7. mai 2019 (endret) Alt som ikke er shovelware og mobilspill av titler som kommer til Switch er jo i og for seg positivt. Spilte faktisk igjennom Devil May Cry remasteren på PS4 for ikke lenge siden, det va ett kult spill med noen heftige rage øyeblikk. Har ikke fortsatt på resten av remaster pakken da jeg kjente jeg var litt mettet på sånt gameplay for en stund. Endret 7. mai 2019 av Mala Lenke til kommentar
...... Skrevet 7. mai 2019 Del Skrevet 7. mai 2019 Devil May Cry er for min del blitt irrelevant etter at Bayonetta tok den samme formelen og gjorde det mye bedre. Oi, nå fikk jeg lyst på Bayonetta. Synd det aldri er salg på det på Switch, syns det er litt stiv pris for en remaster. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 7. mai 2019 Del Skrevet 7. mai 2019 Nå må dere ikke begynne med denne bitchinga igjen. Det er ikke bitching, det er pure fakta. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 7. mai 2019 Del Skrevet 7. mai 2019 Altså, Påinter er mer ihuga fanboy enn de fleste, inkludert meg. Men det er ikke noe galt i det. Entusiasme er bare moro, og han deler mye interessant. Alltid fint med en kommentar når man poster, men jeg synes det er unødvendig å klage sånn på ham. 5 Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 7. mai 2019 Del Skrevet 7. mai 2019 Oi, nå fikk jeg lyst på Bayonetta. Synd det aldri er salg på det på Switch, syns det er litt stiv pris for en remaster. Du får både 1 og 2 i samme pakke. Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 7. mai 2019 Del Skrevet 7. mai 2019 Altså, Påinter er mer ihuga fanboy enn de fleste, inkludert meg. Men det er ikke noe galt i det. Entusiasme er bare moro, og han deler mye interessant. Alltid fint med en kommentar når man poster, men jeg synes det er unødvendig å klage sånn på ham. Koselig med støtte fnwilborn, men slikt biter ikke på meg. Har vært på Internett siden oppstart og lært hva man skal le av, 1 Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 7. mai 2019 Del Skrevet 7. mai 2019 Du får både 1 og 2 i samme pakke. Jepp, god pris for to spill for prisen av en. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 7. mai 2019 Del Skrevet 7. mai 2019 Koselig med støtte fnwilborn, men slikt biter ikke på meg. Har vært på Internett siden oppstart og lært hva man skal le av, Good boy. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå