Gå til innhold

Nintendo Switch: Informasjon og generell diskusjon

Gjest Slettet-NIoHlfL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er kommet et stykke ut i Act 3, og har blandete følelser. Jeg ser hva de har tenkt med kampsystemet, og det funker for så vidt ganske bra. Men jeg synes det er alt for enkelt til å kreve noen særlig strategi, og folkene man starter med er mer enn gode nok til å klare det meste. Ser ikke helt poenget med å bytte dem ut, annet enn hvis man er lei dem. Det kan også bli rimelig ensformig, da alt vi gjør er å gå gjennom en trang korridor og banke fiende etter fiende. Konseptet er svært interessant, men de feiler på gjennomføring. Når det er sagt storkoser jeg meg med spillet, men i små doser. Et kapittel om dagen holder lenge.

Har spilt ferdig storyen og noen av colosseum-challenges. Ca. 20 timer på normal vanskelighetsgrad.

Storyen i spillet er så syltynn som det går an, og fokus i spillet er på kampsystemet. Som du sier så er det ikke det mest tankekrevende systemet jeg har vært borti, men det føles friskt nok, ihvertfall. Og karakterene har sin sjarm.

Ikke noe must buy, men verdt pengene for min del.

Lenke til kommentar

Alt som ikke er shovelware og mobilspill av titler som kommer til Switch er jo i og for seg positivt. 

Spilte faktisk igjennom Devil May Cry remasteren på PS4 for ikke lenge siden, det va ett kult spill med noen heftige rage øyeblikk. Har ikke fortsatt på resten av remaster pakken da jeg kjente jeg var litt mettet på sånt gameplay for en stund.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Devil May Cry er for min del blitt irrelevant etter at Bayonetta tok den samme formelen og gjorde det mye bedre.

Oi, nå fikk jeg lyst på Bayonetta. Synd det aldri er salg på det på Switch, syns det er litt stiv pris for en remaster.

Lenke til kommentar

Altså, Påinter er mer ihuga fanboy enn de fleste, inkludert meg. Men det er ikke noe galt i det. Entusiasme er bare moro, og han deler mye interessant. Alltid fint med en kommentar når man poster, men jeg synes det er unødvendig å klage sånn på ham.

• Liker 5
Lenke til kommentar

Altså, Påinter er mer ihuga fanboy enn de fleste, inkludert meg. Men det er ikke noe galt i det. Entusiasme er bare moro, og han deler mye interessant. Alltid fint med en kommentar når man poster, men jeg synes det er unødvendig å klage sånn på ham.

Koselig med støtte fnwilborn, men slikt biter ikke på meg. Har vært på Internett siden oppstart og lært hva man skal le av, ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...