Mala Skrevet 28. april 2019 Del Skrevet 28. april 2019 Ganske greit det i grunn, gjelder dette også i håndholdt modus mon tro? Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 28. april 2019 Del Skrevet 28. april 2019 Tror de har lagt inn muligheten til å overklokke prosessoren i kortere perioder. Ganske enkelt å bruke det til å øke lastetider. We don’t yet know what Nintendo has in mind for its new boost mode (if anything). Whether more games will receive updates to improve load times and performance remains to be seen. We’ll bring you more news on this as we get it. This latest update is incremental, adding only “general system stability improvements”. Still, since boost mode was so well-hidden, you never know what Nintendo has up its sleeve. https://techraptor.net/content/nintendo-switch-8-update-adds-overclocking-boost-mode Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 28. april 2019 Del Skrevet 28. april 2019 Kom ut et nytt steamworld-spill for noen dager siden: steamworld quest. Er et turbasert RPG-spill hvor angrep og andre actions er i form av kort. Så underveis i spillet samler man inn flere kort som gir nye kampmuligheter. Man velger ut noen av disse kortene i en kamp-deck, som man drar kort fra når man er i kamp. Kortene man drar bestemmer hva man kan gjøre i hver runde, så det er litt tilfeldighet innvolvert. Noen andre som spiller? Jeg har spilt noen timer nå og har et godt inntrykk så langt. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 29. april 2019 Del Skrevet 29. april 2019 Moderatormelding Der forsvant 9 innlegg grunnet OT. Tilbakemeldinger tas på PM eller i tilbakemeldinger-kategorien. Dette innlegget skal ikke kommenteres. Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 29. april 2019 Del Skrevet 29. april 2019 Mortal Kombat 11 for Nintendo Switch, Update 1.03 Improves Graphics https://sparkchronicles.com/mortal-kombat-11-for-nintendo-switch-update-1-03-improves-graphics/ Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. april 2019 Del Skrevet 29. april 2019 Jeg kjøpte Dragon's Dogma til Switch igår. Spilte det litt på PC for 5 år siden. Dette passer mye bedre på konsoll ja. Digger spillet nå. Føles som en blanding av Skyrim og Monster Hunter. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 29. april 2019 Del Skrevet 29. april 2019 Hvor lenge var det siden at grafikk ikke var viktig? Lenke til kommentar
...... Skrevet 29. april 2019 Del Skrevet 29. april 2019 Jeg kjøpte Dragon's Dogma til Switch igår. Spilte det litt på PC for 5 år siden. Dette passer mye bedre på konsoll ja. Digger spillet nå. Føles som en blanding av Skyrim og Monster Hunter. Frister veldig å kjøpe det på Switch her også. Har 10 timer i det på PC, og digget det. Kjøper jeg det på Switch får jeg mest sannsynlig fullført det. Hvor plagsom er pop-in i spillet? Var veldig synlig i et par videoer jeg har sett av det, men er kanskje annerledes når man spiller spillet selv? Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 29. april 2019 Del Skrevet 29. april 2019 Dragon’s Dogma har mye på pop-in på alle plattformer, også PC. Må være en begrensning i hvordan spillet er laget. Lenke til kommentar
...... Skrevet 29. april 2019 Del Skrevet 29. april 2019 Dragon’s Dogma har mye på pop-in på alle plattformer, også PC. Må være en begrensning i hvordan spillet er laget. Ah, ok. Er lenge siden jeg spilte det der så husker ikke helt hvordan det var. Da kjøper jeg det på Switch så snart sesongen i D3 er over. Det er den perfekte port på Switch! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. april 2019 Del Skrevet 29. april 2019 (endret) Frister veldig å kjøpe det på Switch her også. Har 10 timer i det på PC, og digget det. Kjøper jeg det på Switch får jeg mest sannsynlig fullført det. Hvor plagsom er pop-in i spillet? Var veldig synlig i et par videoer jeg har sett av det, men er kanskje annerledes når man spiller spillet selv? Jeg er såpass immersed at jeg ikke har merka det enda. Men har bare virra rundt i byen og loota alle husene for ting å selge, og vært litt utafor byen og drept noen ulver og goblins. Endret 29. april 2019 av Bytex Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 29. april 2019 Del Skrevet 29. april 2019 Last Friday, game developer Amir Rajan posted online about a secret he’d left in the Switch version of the text-based role-playing game A Dark Room: the game contained a code editor that could create no-frills apps. Later that same day, Nintendo removed the game from the Switch eShop. https://kotaku.com/nintendo-removes-game-from-switch-shop-after-developer-1834395344 Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 30. april 2019 Del Skrevet 30. april 2019 NINTENDO SWITCH ONLINE REACHES CLOSE TO 10MILLION SUBSCRIBERS IN HALF-YEAR With Nintendo reporting 34 million units of Switch sold worldwide, this number comes close to 1/3rd population of total user-base. https://www.talkesport.com/news/nintendo-switch-online-reaches-close-to-10million-subscribers-in-half-year/ Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 30. april 2019 Del Skrevet 30. april 2019 wow så flott da, nintendo tjener sikkert masse ekstra penger som investorene blir glade for Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 30. april 2019 Del Skrevet 30. april 2019 Moderatormelding Korte og unødvendige innlegg som ikke hører hjemme i tråden er flyttet inn i det sorte hullet til forumet. Vennligst ikke skriv i tråden med mindre det er relevant til trådens tema. Les gjerne retningslinjene §1.Reaksjoner på dette skal som vanlig ikke kommenteres i tråden men kan gjerne tas på Personlig Melding. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 5. mai 2019 Del Skrevet 5. mai 2019 Kom ut et nytt steamworld-spill for noen dager siden: steamworld quest. Er et turbasert RPG-spill hvor angrep og andre actions er i form av kort. Så underveis i spillet samler man inn flere kort som gir nye kampmuligheter. Man velger ut noen av disse kortene i en kamp-deck, som man drar kort fra når man er i kamp. Kortene man drar bestemmer hva man kan gjøre i hver runde, så det er litt tilfeldighet innvolvert. Noen andre som spiller? Jeg har spilt noen timer nå og har et godt inntrykk så langt. Er kommet et stykke ut i Act 3, og har blandete følelser. Jeg ser hva de har tenkt med kampsystemet, og det funker for så vidt ganske bra. Men jeg synes det er alt for enkelt til å kreve noen særlig strategi, og folkene man starter med er mer enn gode nok til å klare det meste. Ser ikke helt poenget med å bytte dem ut, annet enn hvis man er lei dem. Det kan også bli rimelig ensformig, da alt vi gjør er å gå gjennom en trang korridor og banke fiende etter fiende. Konseptet er svært interessant, men de feiler på gjennomføring. Når det er sagt storkoser jeg meg med spillet, men i små doser. Et kapittel om dagen holder lenge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå