Buddy Dakota Skrevet 9. april 2019 Del Skrevet 9. april 2019 Hvordan vil ytelsen i MK11 være på Switch, er det sagt noe om det? Fighting-spill krever jo nesten 60 FPS, forhåpentligvis har de prioritert det i Switch-utgaven. Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 9. april 2019 Del Skrevet 9. april 2019 Hvordan vil ytelsen i MK11 være på Switch, er det sagt noe om det? Fighting-spill krever jo nesten 60 FPS, forhåpentligvis har de prioritert det i Switch-utgaven.Skal visst holde 60 ifølge kilder.Netherrealm lover at Mortal Kombat 11 kjører i 60fps på Switch https://www.gamereactor.no/netherrealm-lover-at-mortal-kombat-11-kjorer-i-60fps-pa-switch/ Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 11. april 2019 Del Skrevet 11. april 2019 Nintendo of Europe has revealed that it will be hosting a 'Blockbuster' sale from Thursday 11th April, giving fans a chance to pick up some top games for very tasty prices. http://www.nintendolife.com/news/2019/04/nintendo_switch_and_3ds_blockbuster_sale_starts_today_up_to_60_percent_off_top_games 1 Lenke til kommentar
...... Skrevet 11. april 2019 Del Skrevet 11. april 2019 Very tasty prices er en heftig overdrivelse. Spillene er fremdeles svindyre.. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 11. april 2019 Del Skrevet 11. april 2019 Lol, kjøpte Mario for noen få dager siden... Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 13. april 2019 Del Skrevet 13. april 2019 Gjelder salget kun digitalt? Lenke til kommentar
...... Skrevet 13. april 2019 Del Skrevet 13. april 2019 Gjelder salget kun digitalt? Ja. Lenke til kommentar
...... Skrevet 13. april 2019 Del Skrevet 13. april 2019 Imponerende at det ser såpass bra ut.Å spille dette i håndholdt med headset frister nesten litt altså. Lenke til kommentar
anaconda Skrevet 14. april 2019 Del Skrevet 14. april 2019 Hei Noen som har prøvd Shadowgate på Switch? Spilte dette for 30 år siden på NES. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 15. april 2019 Del Skrevet 15. april 2019 Shadowgate er et sånt spill som er helt håpløst å spille uten guide, samtidig som det er absolutt ingen utfordring med guide. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 15. april 2019 Del Skrevet 15. april 2019 Et spill laget for å selge Nintendo-magasinet. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. april 2019 Del Skrevet 15. april 2019 (endret) Har du ingen nostalgi for det er det bare et kjipt "finn pixelen på JPG bildet" spill. Endret 15. april 2019 av Bytex Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 16. april 2019 Del Skrevet 16. april 2019 (endret) Nintendo Switch System Update 8.0 features | Zoom feature The final option is quite possibly the best of the new Nintendo Switch system update 8.0 features added and is entirely missable. Found under “data management,” players will now be able to transfer their save data to other Nintendo Switch devices. This is an easy process as players pick to either send or receive data and then use a menu to select what game they are sending. Not only is this great if you have multiple Nintendo Switch devices, but it also points to future revisions being on the way. After all, if Nintendo makes a more powerful device that will see diehard fans double dip, then they will want to be able to transfer their data https://www.gamerevolution.com/features/525873-nintendo-switch-system-update-8-0-how-to Endret 16. april 2019 av PÃ¥inter Lenke til kommentar
...... Skrevet 16. april 2019 Del Skrevet 16. april 2019 Både Luigis Mansion 3 og Animal Crossing er borte fra "coming soon" i eShop. Så enten får vi straks vite utgivelsesdato, eller så er de utsatt til 2020. Tipper på en Nintendo Direct rett etter påske. Lenke til kommentar
Linaria1 Skrevet 16. april 2019 Del Skrevet 16. april 2019 Spilt 40 timer Stardew Valley siste uka. Kjøpte spillet for åtte måneder siden, men kom aldri inn i det, og så plutselig gjorde jeg det. Roet litt ned nå. Spilt litt Baba is You. Er så mange koselige spill på Switch! Ser at det er stort salg nå, men jeg har så mange spill nå og usikker på om jeg trenger flere. Har spilt litt FFIX, og vil spille mer der før jeg kjøper de andre. Har masse igjen i Zelda, har flere andre spill jeg ikke har spilt en gang, men altså... Jeg elsker denne maskinen! Jeg spiller nesten 100% håndholdt da jeg reiser mye, og den er en gave fra Gud på lange flyturer. Lenke til kommentar
Linaria1 Skrevet 16. april 2019 Del Skrevet 16. april 2019 Da røyk jeg omsider på Switch-smellen. Litt dumt å ikke vente på Pro, men men. Har foreløpig Zelda og Mario. Tenker å kjøpe Mario Party for å spille med kona etterhvert. Noen som har tips til andre spill? Gjerne litt mindre / kortere spill Celeste og GRIS, om du ikke har spilt dem andre steder! Lenke til kommentar
Mør stønt-ape Skrevet 17. april 2019 Del Skrevet 17. april 2019 Jommen vant jeg ikke 999 gullmynter i tetris. Det hadde jeg ikke trodd. Det er vel sånn hundre kroner i eShopen? Litt flaks må man ha. Hadde bare to lodd i trekningen. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. april 2019 Del Skrevet 17. april 2019 Jommen vant jeg ikke 999 gullmynter i tetris. Det hadde jeg ikke trodd. Det er vel sånn hundre kroner i eShopen? Litt flaks må man ha. Hadde bare to lodd i trekningen. Hva er dette for noe? Mykje penga ja. Lenke til kommentar
Mør stønt-ape Skrevet 17. april 2019 Del Skrevet 17. april 2019 (endret) Det var en greie sist helg med at man fikk poeng i Tetris 99 som ble til lodd og så ble det trukket 999 vinnere av 999 gullmynter. Har vært et par ganger allerede, kommer sikkert igjen. Endret 17. april 2019 av Mør stønt-ape Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå