...... Skrevet 1. april 2019 Del Skrevet 1. april 2019 eShop er ihvertfall ubrukelig. Man er 100% avhengig av å lese om gode spill andre steder for å finne de blant all dritten. Og salg-fanen er ihvertfall helt ubrukelig. Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 1. april 2019 Del Skrevet 1. april 2019 eShop er ihvertfall ubrukelig. Man er 100% avhengig av å lese om gode spill andre steder for å finne de blant all dritten. Og salg-fanen er ihvertfall helt ubrukelig.The Nintendo eShop on Switch is pointless to me.https://gamefaqs.gamespot.com/boards/189706-nintendo-switch/76268134 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. april 2019 Del Skrevet 2. april 2019 (endret) Ja. Vi har spill der som er klipp og lim mobilpuzzle spill med piss i. Og 1000000 japanske dating Sims med litt hentai bilder. Akkurat som på steam. Eller vi skal være kjempe imponert hver gang et 6 år gammelt steam spill blir portet. Endret 2. april 2019 av Bytex Lenke til kommentar
...... Skrevet 2. april 2019 Del Skrevet 2. april 2019 Man er avhengig av å følge med på reddit for å finne gode indie-spill på eShop. Jeg besøker aldri eShop uten at jeg vet at jeg skal ha noe, på samme måte som jeg ikke har brukt Steam på snart ett år. Det frister rett og slett ikke å gå inn der fordi man blir bombardert med mobilpiss og annet ræl. Etter at jeg er ferdig med Hollow Knight og Baba Is You blir maskina liggende i skuffen frem til et nytt Zelda kommer, eller evt Wind Waker HD. Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 2. april 2019 Del Skrevet 2. april 2019 .......Eller vi skal være kjempe imponert hver gang et 6 år gammelt steam spill blir portet.Hvordan hadde klagemuren vært hvis det ikke var porter fra utviklere, som tidligere skippet Nintendo`s plattform?.....ikke sant....humrer Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 2. april 2019 Del Skrevet 2. april 2019 Hvordan hadde klagemuren vært hvis det ikke var porter fra utviklere, som tidligere skippet Nintendo`s plattform?.....ikke sant....humrer Ikke-eksisterende. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 2. april 2019 Del Skrevet 2. april 2019 Det som er mest fortærende med e-shop er mangelen på handlekurv. Å måtte gjennomføre transaksjoner enkeltvis når man skal kjøpe en bunke billige indiespill er håpløst. Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 2. april 2019 Del Skrevet 2. april 2019 Ikke-eksisterende. Tommel opp Lenke til kommentar
...... Skrevet 2. april 2019 Del Skrevet 2. april 2019 Porter fra Wii U som solgte i fire eksemplarer på verdensbasis er bra, men porter skal komme i tillegg til nye spill. Slik har det ikke vært. Mange av de har blitt priset som om det skulle vært helt nye spill, hvilket er piss. Lenke til kommentar
Mør stønt-ape Skrevet 2. april 2019 Del Skrevet 2. april 2019 Mitt problem med eShop er at det bare hakker mer og mer. For to år siden fløt det greit, men nå lugger det verre enn en sløv hårklipper. Lenke til kommentar
...... Skrevet 3. april 2019 Del Skrevet 3. april 2019 Både Wind Waker og Twilight Princess kommer også visstnok. Blir spennende med en Direct i april. Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 3. april 2019 Del Skrevet 3. april 2019 (endret) Gleder meg til å betale fullpris igjen for spill jeg har kjøpt om og om igjen hver eneste generasjon hver gang de får en re-release Endret 3. april 2019 av XtaZ Lenke til kommentar
...... Skrevet 3. april 2019 Del Skrevet 3. april 2019 Gleder meg til å betale fullpris igjen for spill jeg har kjøpt om og om igjen hver eneste generasjon hver gang de får en re-release Ja, slik er det med spillindustrien for tiden. Har heldigvis ikke spilt WW, så det blir et nytt spill for meg. Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 3. april 2019 Del Skrevet 3. april 2019 Du kan få opptil 12 måneder med Nintendo Switch Online med Twitch Prime. https://twitch.amazon.com/prime/loot/nintendo?ref_=NSO1 "Get up to 12 months of Nintendo Switch Online benefits, including online play, access to classic NES™ games, and other benefits with Twitch Prime." Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 4. april 2019 Del Skrevet 4. april 2019 Fikk visst plutselig hekta på Splatoon igjen Noen her som spiller? Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 4. april 2019 Del Skrevet 4. april 2019 Både Wind Waker og Twilight Princess kommer også visstnok. Blir spennende med en Direct i april. Jeg synes dette er positivt. Jeg har ikke spilt noen av dem. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 4. april 2019 Del Skrevet 4. april 2019 Du kan få opptil 12 måneder med Nintendo Switch Online med Twitch Prime. https://twitch.amazon.com/prime/loot/nintendo?ref_=NSO1 "Get up to 12 months of Nintendo Switch Online benefits, including online play, access to classic NES™ games, and other benefits with Twitch Prime." Scam, spør du meg. Tilbudet virket ikke for meg og flere andre. Fikk beskjed om at de ikke kunne gi meg det. Sa ikke hvorfor. Sannsynligvis fordi jeg allerede har Switch Online for ett år? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå