Elefantmesteren Skrevet 21. mars 2019 Del Skrevet 21. mars 2019 Så hvor mange ganger døde du på de fem minuttene? Lenke til kommentar
...... Skrevet 21. mars 2019 Del Skrevet 21. mars 2019 Husker ikke, ble stående fast på bossfighten, veien dit var grei nok. Tror det var en av de første, var en gulerot eller noe sånt. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 21. mars 2019 Del Skrevet 21. mars 2019 Jeg kvier meg også for å gå i gang med Cuphead nettopp av den grunn. Jeg vet jo jeg kan klare det og jeg har rundet vanskelige plattformspill før (sluttbossen i Hollow Knight tok meg flere økter med feilede forsøk), men jeg vet jeg det blir frustrerende og jeg må virkelig være i humør for den typen utfordring og opplevelse. Det er jeg som regel ikke etter en lang arbeidsdag der jeg har sovet for lite. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 21. mars 2019 Del Skrevet 21. mars 2019 Vanskelighetsgraden er hovedgrunnen til at jeg vil spille. Jeg liker slike spill. Mestringsfølelsen man får etter å ha stått fast i timesvis på en boss er helt fantastisk. 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 21. mars 2019 Del Skrevet 21. mars 2019 Kommer aldri til å spille Cuphead, verken på switch eller noe annet Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 21. mars 2019 Del Skrevet 21. mars 2019 (endret) Cuphead er da ikke så voldsomt vanskelig? De aller fleste bosskampene er jo over i løpet av 5 minutter. Trikset er å ikke bli truffet, skaden kommer "av seg selv" så lenge du holder ut. Vil man ha noe vanskelig på Switch kan man kjøpe Monster Hunter Generations Ultimate og spille hele spillet offline. Når man kommer til G-rank må man spille bortimot feilfritt i et kvarter for å slå et monster EDIT: For dere som har spilt Monster Hunter World er det ikke spesielt vanskelig i forhold til Generations Ultimate. Endret 21. mars 2019 av N o r e n g Lenke til kommentar
...... Skrevet 21. mars 2019 Del Skrevet 21. mars 2019 Kommer aldri til å glemme denne videoen når det kommer til Cuphead. Ble en heftig diskusjon rundt den på reddit husker jeg. Er ikke like dårlig som han her heldigvis, men det er for mange gode spill å spille til at det å sitte fast på en sjef i flere timer er gøy. Da går jeg heller videre til neste spill. Lenke til kommentar
svenka Skrevet 25. mars 2019 Del Skrevet 25. mars 2019 (endret) Rykte om at det kommer både en sterkere og billigere Switch til høsten.https://www.gamereactor.no/rykte-nintendo-switch-skal-bli-sterkere-og-billigere/ Endret 25. mars 2019 av Svends1 Lenke til kommentar
Mør stønt-ape Skrevet 25. mars 2019 Del Skrevet 25. mars 2019 Det er vel uunngåelig at det kommer nyversjoner til slutt, samma om det ryktet stemmer eller ikke. Om det kommer en kraftigere versjon blir jeg sikkert fristet, men det kommer an på hvor godt de løser det. Blir det som med New 3DS hvor eneste forskjellen er to-tre spill som bare kan kjøre på nyversjonen og ellers likt kan de se langt etter mine penger. Lenke til kommentar
Einelbraos Skrevet 25. mars 2019 Del Skrevet 25. mars 2019 Om det ikke blir kraftigere maskinvare, håper jeg iallfall på støtte for Bluetooth og andre quality of life-oppgraderinger. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm Skrevet 26. mars 2019 Del Skrevet 26. mars 2019 Kraftigere maskinvare? Ja takk Nintendo Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 26. mars 2019 Del Skrevet 26. mars 2019 Final Fantasy VII kommer ut på eshopen i dag. Dette er et av få spill jeg har rundet mer enn ti ganger og som jeg sannsynligvis kommer til å spille gjennom mange ganger til før jeg dør. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. mars 2019 Del Skrevet 26. mars 2019 Jeg har spilt opp til overworld 3 ganger og sluttet hver gang. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 26. mars 2019 Del Skrevet 26. mars 2019 Jeg har spilt opp til overworld 3 ganger og sluttet hver gang. Merkelig. Riktignok er starten i Midgar intens og tempoet senker seg når man kommer ut, men det synes jeg var deilig på det tidspunktet. Jeg er nå to og en halv time inne i Switch-versjonen og er ferdig med Don Corneo-delen. Jeg vet ikke om det er positivt eller negativt at jeg har det mer moro med å spille dette enda en gang enn jeg har med å spille det aller meste av nyere spill som jeg kjøper. Lenke til kommentar
Kaffeleif Skrevet 27. mars 2019 Del Skrevet 27. mars 2019 Begynner å bli lite plass på Switchen, er det noen anbefalinger til hvilket SD-kort jeg burde kjøpe? Tenkte et på 128 GB Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 27. mars 2019 Del Skrevet 27. mars 2019 Begynner å bli lite plass på Switchen, er det noen anbefalinger til hvilket SD-kort jeg burde kjøpe? Tenkte et på 128 GB https://boingboing.net/2019/03/27/this-cute-microsd-card-for-the.html 1 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 28. mars 2019 Del Skrevet 28. mars 2019 Begynner å bli lite plass på Switchen, er det noen anbefalinger til hvilket SD-kort jeg burde kjøpe? Tenkte et på 128 GB Jeg har denne samsung evo: https://www.komplett.no/product/917028 1 Lenke til kommentar
svenka Skrevet 28. mars 2019 Del Skrevet 28. mars 2019 (endret) Monolith jobber med et Zelda spill! https://www.gamereactor.no/monolith-jobber-pa-et-legend-of-zeldaspill/ Dette kan være/bli svært interessant! Endret 28. mars 2019 av Svends1 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 28. mars 2019 Del Skrevet 28. mars 2019 Garantert ikke noe klassisk Zelda, men noe ala Hyrule Warriors tenker jeg. Kanskje HW2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå