PÃ¥inter Skrevet 6. mars 2019 Del Skrevet 6. mars 2019 whao 10 dollar snakker om stor pottEnig, burde iallefall være 50millioner dollar i potten, tommel opp. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 6. mars 2019 Del Skrevet 6. mars 2019 Nok til å kjøpe et spill hadde vært alright. Lenke til kommentar
Mør stønt-ape Skrevet 7. mars 2019 Del Skrevet 7. mars 2019 Nok til å kjøpe et spill hadde vært alright. Såvidt jeg skjønner har vi sjansen til å vinne 999 poeng her på berget også. Det blir 100kr. Det er nok til å kjøpe Hollow Knight eller Stardew Valley. Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 7. mars 2019 Del Skrevet 7. mars 2019 Labo VR will go on sale April 12th in a few different packages https://www.engadget.com/2019/03/07/the-morning-after-nintendo-switch/?guccounter=1&guce_referrer_us=aHR0cHM6Ly93d3cuZ29vZ2xlLm5vL3NlYXJjaD9xPW5pbnRlbmRvK3N3aXRjaCZjbGllbnQ9c2FmYXJpJmhsPW5iLW5vJnRibT1ud3MmcHJtZD1pc3ZuJnNvdXJjZT1sbnQmdGJzPXFkcjpoJnNhPVgmdmVkPTBhaFVLRXdpVGg3WDU0TkhnQWhWSXpxWUtIYW1QQ3ZZUXB3VUlIZyZiaXc9MTExMiZiaWg9NzI3JmRwcj0y&guce_referrer_cs=pP_WO-PdoYsv8OYZWgyw7Q Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 7. mars 2019 Del Skrevet 7. mars 2019 Haha, Labo ja. Kan tro. Her er hva Spawn Wave sier: Lenke til kommentar
...... Skrevet 7. mars 2019 Del Skrevet 7. mars 2019 Haha, Labo ja. Kan tro. Her er hva Spawn Wave sier: https://www.youtube.com/watch?v=tnH2RQaTTYc Spawn Wave ja, ålreit måte å få med seg nyheter men han har alltid så lange videoer med mye pisspreik for å komme over timinutters-grensen. Heldigvis er det alltid noen som lager timestamps i kommentarfeltet. Har forøvrig lite tro på Labo VR. Og VR generelt, ihvertfall de neste 10-20 årene. Lenke til kommentar
...... Skrevet 7. mars 2019 Del Skrevet 7. mars 2019 Ser nå at den aktuelle videoen er under 10 minutter, men det er unntaket, heller enn regelen. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 7. mars 2019 Del Skrevet 7. mars 2019 Ser nå at den aktuelle videoen er under 10 minutter, men det er unntaket, heller enn regelen. Han har nå en del videoer på under ti min da. Veldig bra youtuber egentlig, interessant, balansert og fair. Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 9. mars 2019 Del Skrevet 9. mars 2019 Switch Replaced PS Vita As The Sweetheart Of Niche Games For a long time, PS Vita was the platform of choice for Japanese niche games. But this place is occupied by Nintendo Switch, the popular hybrid of Nintendo. In a conversation with Twinfinite. Evans said that Switch is the ideal platform for these Japanese niche games. Especially as the PC market is getting more and more saturated. “It’s not necessarily a problem with Japanese games, but it’s a problem with the volume of content.” “I’m really confident that this audience will switch to Switch. “The hardware itself is fantastic, and the sales on the platform are outstanding.” http://nyjetsnews.com/2019/03/09/switch-replaced-ps-vita-as-the-sweetheart-of-niche-games/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm Skrevet 9. mars 2019 Del Skrevet 9. mars 2019 Nå er det på tide at Nintendos markedsføringsapparat slipper nyheten om Switch 2.0 Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 9. mars 2019 Del Skrevet 9. mars 2019 Nå er det på tide at Nintendos markedsføringsapparat slipper nyheten om Switch 2.0 Too soon. Men en Switch Pro hadde vært innafor. Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 9. mars 2019 Del Skrevet 9. mars 2019 Nå er det på tide at Nintendos markedsføringsapparat slipper nyheten om Switch 2.0 Nå er det på tide at Nintendos markedsføringsapparat slipper nyheten om Switch 2.0 Too soon. Men en Switch Pro hadde vært innafor. Nintendo Switch XXLhttps://gaminggadgets.de/nintendo-switch-xl-gewaltige-konsole-fuers-spielzimmer Lenke til kommentar
...... Skrevet 10. mars 2019 Del Skrevet 10. mars 2019 Jaggu glad det kom en demo av Yoshi, der sparte jeg 550 kr. Fikk følelsen av at det var et early access spill lagd av et par stykker en helg i Unity. Fytti grisen hvor dårlig sett opp mot SNES-spillet. Ble nesten deppa av hele greia. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. mars 2019 Del Skrevet 10. mars 2019 Passer nok best for de yngre ikke gamliser som oss:) 1 Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 10. mars 2019 Del Skrevet 10. mars 2019 Jaggu glad det kom en demo av Yoshi, der sparte jeg 550 kr. Fikk følelsen av at det var et early access spill lagd av et par stykker en helg i Unity. Fytti grisen hvor dårlig sett opp mot SNES-spillet. Ble nesten deppa av hele greia. Ikke så dårlig til å være utviklet at to som er på arbeidsuke i Nintendo Lenke til kommentar
Serjiously Skrevet 10. mars 2019 Del Skrevet 10. mars 2019 Jaggu glad det kom en demo av Yoshi, der sparte jeg 550 kr. Fikk følelsen av at det var et early access spill lagd av et par stykker en helg i Unity. Fytti grisen hvor dårlig sett opp mot SNES-spillet. Ble nesten deppa av hele greia.Jupp, flott å faktisk få testet spill først så man slipper å kaste bort masse penger. Er jo litt risky å gi ut demoer i grunn, når det kan føre til at fler folk ikke kjøper et spill, men får håpe Nintendo opplever motsatt effekt også, slik at de fortsetter med det. Selv hadde jeg en ganske annen opplevelse med Yoshi. Synes spillet virker helt utrolig sjarmerende og ser ut til å ha tight og godt gameplay. Håper det blir vanskeligere etter hvert. Er fortsatt littegran usikker, men ender sikkert opp med å kjøpe det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm Skrevet 10. mars 2019 Del Skrevet 10. mars 2019 Jaggu glad det kom en demo av Yoshi, der sparte jeg 550 kr. Fikk følelsen av at det var et early access spill lagd av et par stykker en helg i Unity. Fytti grisen hvor dårlig sett opp mot SNES-spillet. Ble nesten deppa av hele greia. Say it isn´t so Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 10. mars 2019 Del Skrevet 10. mars 2019 Sammenlignet med Yoshi's Island ser det aller meste dårlig ut. Det må være et av de beste plattformspillene som er laget. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 10. mars 2019 Del Skrevet 10. mars 2019 (endret) Jeg fikk nesten tannverk av traileren. Får laste ned og se. Endret 10. mars 2019 av Isbilen Lenke til kommentar
...... Skrevet 10. mars 2019 Del Skrevet 10. mars 2019 Passer nok best for de yngre ikke gamliser som oss:) Hehe, sant nok. Dette er også litt problemet med Nintendo i 2019. Før traff spillene en mye bredere aldersgruppe, spesielt på SNES. Foreldrene mine som ikke brydde seg litt om spill en gang spilte ofte Donkey Kong Country, de hadde aldri satt seg ned med noe av det som kommer ut i dag. Nå får alle spill denne cartoony grafikken som skriker Disney Channel herfra til månen. Heldigvis er det hederlige unntak, Super Mario Odyssey treffer bra, men Nintendo har helt mistet magien når det kommer til 2D-plattformere. Heldigvis kommer Mario Maker 2. Det er det eneste 2D-spillet man trenger på Switch. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå