Elefantmesteren Skrevet 10. februar 2019 Del Skrevet 10. februar 2019 animal crossing er en "do nothing-simulator" Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. februar 2019 Del Skrevet 10. februar 2019 Animal spillene foregikk på konsoller jeg aldri har eid. Bortsett fra 3DS spillet jeg ikke prøvde. Lenke til kommentar
kero79 Skrevet 10. februar 2019 Del Skrevet 10. februar 2019 Elsker animal crossing, garantert dag 1 kjøp både til meg og kona. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 10. februar 2019 Del Skrevet 10. februar 2019 Aldri tatt i eller spillt ett eneste Animal Crossing spill faktisk. Nok en serie man har hørt om siden det ble en ting, men det begrenser seg til det Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. februar 2019 Del Skrevet 10. februar 2019 er vel som med Smæsssssh. Noen dør etter å spille neste spill og hyper helt ekstremt, mens andre kunne ikke brydd seg mindre. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 10. februar 2019 Del Skrevet 10. februar 2019 Jeg spilte New Leaf på 3DS. Det var helt greit. Gikk fort lei. Lenke til kommentar
SpillRune Skrevet 10. februar 2019 Del Skrevet 10. februar 2019 Animal Crossing er jo spillet som virkelig tok av i nongamer-boomen til Nintendo DS. Det hadde hatt middels suksess på N64 (i Japan) og på GameCube, men det var sammen med Brain Training at det fant sitt publikum på DS. Det er et spill som funker veldig godt til dem som bare vil ha noe å holde på med, som ikke har noen vanskelighetsgrad eller avsluttende mål. Jeg kaller det for hobbyspill, og for rett målgruppe er det omtrent det eneste spillet de trenger, kan spilles i årevis. Lenke til kommentar
...... Skrevet 10. februar 2019 Del Skrevet 10. februar 2019 Prøvde Animal Crossing på DS noen timer, men det var ikke helt meg.Men den videoen her syns jeg var artig. 89 år og 3500+ timer i spillet. Sikkert like mye som jeg har spilt hele livet, og jeg har vært gamer i over 30 år. Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 10. februar 2019 Del Skrevet 10. februar 2019 GameStop Germany Lists Spyro Reignited Trilogy On Nintendo Switch With 16th August Release https://mynintendonews.com/2019/02/10/gamestop-germany-lists-spyro-reignited-trilogy-on-nintendo-switch-with-16th-august-release/ Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 11. februar 2019 Del Skrevet 11. februar 2019 (endret) Nintendo Switch games update hints at Metroid Prime trilogy launch this week As well as Super Mario Maker 2, Pikmin 3 and BoxBoy https://www.t3.com/news/nintendo-direct-february-13-metroid-prime-mario-maker A NINTENDO DIRECT IS APPARENTLY HAPPENING THIS WEEK WITH SOME BIG NINTENDO SWITCH TITLES https://press-start.com.au/news/nintendo/2019/02/11/a-nintendo-direct-is-apparently-happening-this-week-with-some-big-nintendo-switch-titles/ Endret 11. februar 2019 av PÃ¥inter Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 11. februar 2019 Del Skrevet 11. februar 2019 Slutt å ert meg sånn med Metroid Prime Trilogy rykter! Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 11. februar 2019 Del Skrevet 11. februar 2019 Kjøpte triologien da den bke sluppwt på Wiiu, men har ingen problemer med å kjøpe det på nytt... sånn at jeg faktisk spiller det denne gangen. Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 11. februar 2019 Del Skrevet 11. februar 2019 (endret) Har allerede Metroid Prime 1 og 2 på GameCube, MP3 på Wii, Metroid Prime Trilogy fysisk på Wii og kjøpte til og med Trilogyen en gang til digitalt bare for å få svidd av noen Nintendo points før de gikk ut på dato en gang det var tilbud. Om Nintendo vil melke meg atter en gang og tror jeg er dum nok til å kjøpe disse spillene enda en gang kun få spilt de på Switch så har de... ...helt rett... Endret 11. februar 2019 av XtaZ 2 Lenke til kommentar
...... Skrevet 11. februar 2019 Del Skrevet 11. februar 2019 Det har gått rykter om en Direct så lenge nå så har slutta å tenke på det. Gøy om det kommer. Nintendo har det nok ikke travelt med å presentere fremtidsplanene sine siden det er gått to mnd side Smash. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. februar 2019 Del Skrevet 11. februar 2019 Morsomt når en "stor" Nintendo leaks fyr på twitter var 100% sikker på at det kom en ND rett før februar, og hvis ikke skulle han slette twitter kontoen (med flere 100k followers)..nå spør folk hver dag om har skal slette kontoen snart xD Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. februar 2019 Del Skrevet 11. februar 2019 (endret) Har aldri spilt så atmosfæriske spill som MP-serien, men all backtrackinga ødela Echoes for meg. Måtte ty til walkthroughs for å finne ut hvor jeg måtte backtracke mot slutten, da ble det bare pes. Kjøper de sikkert på nytt på Switch siden det er 2-3 år siden jeg spilte dem på Wii U. Endret 11. februar 2019 av Bytex Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 11. februar 2019 Del Skrevet 11. februar 2019 (endret) Det finnes en del spill som blir bedre hvis man har google konstant og lett tilgjenglig Endret 11. februar 2019 av Mr_Spock Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 12. februar 2019 Del Skrevet 12. februar 2019 Jeg synes atmosfæren var god i Metroid Prime, men selve spillet opplevde jeg som litt kjedelig. Metroidvania og FPS er ikke en god miks for min del, da det føles som om at backtrackingen - som er helt nødvendig i denne typen spill - spiser utrolig mye mer tid enn det gjør i gode gamle Super Metroid eller Symhony of the Night. Jeg spilte faktisk helt til slutten allikevel nettopp fordi det er så mange som liker MP og jeg ventet på at det skulle overbevise meg, men det skjedde ikke. Jeg har også Metroid Prime 2 og 3 liggende men jeg er sikker på at jeg vil ha det mer moro med å bare kjøre gjennom Super Metroid på nytt. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 12. februar 2019 Del Skrevet 12. februar 2019 Ja det er vel akkurat mitt inntrykk også, backtrackingen dreper spillet litt for meg. Men for min del datt jeg av lasset og kom meg aldri igjennom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå