Gjest Slettet-8OkEXm Skrevet 17. januar 2019 Del Skrevet 17. januar 2019 Jeg synes det er flott og dårlig at gamle spill blir gitt ut på nytt. På den ene siden er det flott at nye generasjoner får spille disse fantastiske spillene som er like artige i dag, på andre siden synes jeg det er en dårlig trend at utgiverne legger pengene i gamle spill i stedet for å ta sjanser og skape nye spill og nye opplevelser. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 18. januar 2019 Del Skrevet 18. januar 2019 Det koster ikke i nærheten så mye penger å gjøre et gammelt spill tilgjengelig som å lage en ny AAA-tittel, så jeg tror ikke det er noe enten eller der. 1 Lenke til kommentar
...... Skrevet 18. januar 2019 Del Skrevet 18. januar 2019 Spesielt ikke når portene er så late som det 2D Mario-spillet, det er slett arbeid. Håper virkelig på Wind Waker HD port snart. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 18. januar 2019 Del Skrevet 18. januar 2019 Nintendo Switch Holiday Sales SURPRISE Analysts And Is Death Stranding A 2019 Release? | News Wave The Nintendo Switch has been selling well, but analysts have been concerned if the 20 million unit goal for this fiscal year was possible. New information is starting to come out showing that analysts are now surprised by what appears to be a massive Holiday season for the Switch. Death Stranding has been mysterious since its reveal and now that Kojima is taking the demo on the road to other studios, many are starting to wonder if the game is actually getting close to being ready for release. Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 19. januar 2019 Del Skrevet 19. januar 2019 Nintendo Switch Online Has Potential for Greatness https://www.hardcoregamer.com/2019/01/19/nintendo-switch-online-has-potential-for-greatness/322725/ Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 19. januar 2019 Del Skrevet 19. januar 2019 Nintendo Switch Online Has Potential for Greatness ok? faktum er dog at det suger balle og at det med 99% sikkerhet kommer til å forbli slik. Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 19. januar 2019 Del Skrevet 19. januar 2019 (endret) ok? faktum er dog at det suger balle og at det med 99% sikkerhet kommer til å forbli slik.Sa optimisten..... ? Endret 19. januar 2019 av PÃ¥inter 1 Lenke til kommentar
...... Skrevet 20. januar 2019 Del Skrevet 20. januar 2019 ok? faktum er dog at det suger balle og at det med 99% sikkerhet kommer til å forbli slik. ... sa realisten. Alt Nintendo tar i av Online er søppel. Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 21. januar 2019 Del Skrevet 21. januar 2019 Bestilte meg en Switch i dag, samt skjermbeskytter, case og Xenoblade 2 Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 21. januar 2019 Del Skrevet 21. januar 2019 Bestilte meg en Switch i dag, samt skjermbeskytter, case og Xenoblade 2 Grattis! Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 21. januar 2019 Del Skrevet 21. januar 2019 ok? faktum er dog at det suger balle og at det med 99% sikkerhet kommer til å forbli slik. ... sa realisten. Alt Nintendo tar i av Online er søppel.Manager, Nintendo Switch OnlineWe are looking for an experienced manager who can lead and drive Nintendo’s online subscription service. https://careers.nintendo.com/job-openings/listing/18000000A9.html?src=SNS-10380 Jobb for Elefantmesteren og DKC. Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 24. januar 2019 Del Skrevet 24. januar 2019 December’s NPD report is out and the Nintendo Switch has apparently crushed the competition, although all console hardware sales gained in 2018 compared to 2017. In fact, both hardware unit sales and dollar sales reached their highest mark since 2009. https://wccftech.com/nintendo-switch-crushes-december-npd/ Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 25. januar 2019 Del Skrevet 25. januar 2019 https://www.gamer.no/artikler/metroid-prime-4-skrotes-begynner-pa-nytt-med-retro-studios-som-utvikler/456484 Utviklingen av MP4 startes på nytt med Retro som utvikler. Bra for oss, antar jeg, selv om det sikkert tar 3-5 år før det er ferdig. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 25. januar 2019 Del Skrevet 25. januar 2019 And there was much rejoicing. Tipper det var på vei til å bli noe historiedrevet fjas. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. januar 2019 Del Skrevet 25. januar 2019 Lanserings tittel til den neste Nintendo konsollen da, tidligst 2 Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 25. januar 2019 Del Skrevet 25. januar 2019 Bestilte meg en Switch i dag, samt skjermbeskytter, case og Xenoblade 2 Fantastisk spill til Switchen!!! En pro-controller anbefales - lett å legge +200 timer i det spillet Lenke til kommentar
Serjiously Skrevet 25. januar 2019 Del Skrevet 25. januar 2019 Litt kjipt med Metroid Prime, men har respekterer at de gjør det sånn i stedet for kjøre det ut når de ikke er fornøyd. Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 25. januar 2019 Del Skrevet 25. januar 2019 (endret) Er både skuffet og lettet. Skuffet fordi det blir mye lengre å vente, og lettet fordi jeg har full tillit til at Retro studios skal lage en helt fantastisk oppfølger uten å bekymre meg for at denne ukjente utvikleren skulle ha kjørt serien i grøfta. De har vel jobbet med 4eren såppast lenge at de muligens bruker det resulatet de sitter på nå til en eller annen spinoff eller reskinner det til et annet spill og bygger videre på det vil jeg tro. Endret 25. januar 2019 av XtaZ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå