Gå til innhold

Nintendo Switch: Informasjon og generell diskusjon

Gjest Slettet-NIoHlfL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-8OkEXm

Jeg synes det er flott og dårlig at gamle spill blir gitt ut på nytt. På den ene siden er det flott at nye generasjoner får spille disse fantastiske spillene som er like artige i dag, på andre siden synes jeg det er en dårlig trend at utgiverne legger pengene i gamle spill i stedet for å ta sjanser og skape nye spill og nye opplevelser.

Lenke til kommentar

Nintendo Switch Holiday Sales SURPRISE Analysts And Is Death Stranding A 2019 Release? | News Wave

The Nintendo Switch has been selling well, but analysts have been concerned if the 20 million unit goal for this fiscal year was possible. New information is starting to come out showing that analysts are now surprised by what appears to be a massive Holiday season for the Switch. Death Stranding has been mysterious since its reveal and now that Kojima is taking the demo on the road to other studios, many are starting to wonder if the game is actually getting close to being ready for release.

Lenke til kommentar

ok? faktum er dog at det suger balle og at det med 99% sikkerhet kommer til å forbli slik.

... sa realisten. Alt Nintendo tar i av Online er søppel.

Manager, Nintendo Switch Online

We are looking for an experienced manager who can lead and drive Nintendo’s online subscription service.

https://careers.nintendo.com/job-openings/listing/18000000A9.html?src=SNS-10380

Jobb for Elefantmesteren og DKC.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Er både skuffet og lettet. Skuffet fordi det blir mye lengre å vente, og lettet fordi jeg har full tillit til at Retro studios skal lage en helt fantastisk oppfølger uten å bekymre meg for at denne ukjente utvikleren skulle ha kjørt serien i grøfta.

De har vel jobbet med 4eren såppast lenge at de muligens bruker det resulatet de sitter på nå til en eller annen spinoff eller reskinner det til et annet spill og bygger videre på det vil jeg tro.

Endret av XtaZ
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...