Mala Skrevet 12. januar 2019 Del Skrevet 12. januar 2019 Har fulgt han karen der på den spillrelaterte instagrammen min, morsomt prosjekt å følge Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 12. januar 2019 Del Skrevet 12. januar 2019 Jeg var hos foreldrene mine i høytiden og fant en bortgjemt skatt på gutterommet. Nå sitter jeg på Gardermoen med Nintendo 64, fire håndkontrollere og 10+ spill i håndbagasjen. Det kom flere smil fra forbipasserende når jeg måtte pakke ut alt i sikkerhetskontrollen. 4 Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 12. januar 2019 Del Skrevet 12. januar 2019 (endret) Jeg var hos foreldrene mine i høytiden og fant en bortgjemt skatt på gutterommet. Nå sitter jeg på Gardermoen med Nintendo 64, fire håndkontrollere og 10+ spill i håndbagasjen. Det kom flere smil fra forbipasserende når jeg måtte pakke ut alt i sikkerhetskontrollen. Den er nais, har selv N64 med 4 kontrollere, i forskjellige farger, true hems! Endret 12. januar 2019 av PÃ¥inter Lenke til kommentar
Mala Skrevet 12. januar 2019 Del Skrevet 12. januar 2019 (endret) Jeg var hos foreldrene mine i høytiden og fant en bortgjemt skatt på gutterommet. Nå sitter jeg på Gardermoen med Nintendo 64, fire håndkontrollere og 10+ spill i håndbagasjen. Det kom flere smil fra forbipasserende når jeg måtte pakke ut alt i sikkerhetskontrollen. Det da man er sjeleglad for at man ikke solgte unna det gamle "utdaterte rotet" som man garantert aldri får bruk for igjen Hyggelig lesning. Hvordan står det til med stikkene ? Endret 12. januar 2019 av Mala Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 12. januar 2019 Del Skrevet 12. januar 2019 (endret) Det da man er sjeleglad for at man ikke solgte unna det gamle "utdaterte rotet" som man garantert aldri får bruk for igjen Hyggelig lesning. Hvordan står det til med stikkene ? Alle fire stikkene er utslitt. Litt derfor jeg ikke har brukt den på årevis. Jeg skal kjøpe joystick replacement kits og prøve å bytte de selv. Ser ikke så vanskelig ut, og det koster bare 10-20 kroner per stykk! Endret 12. januar 2019 av Skurupu Lenke til kommentar
Mala Skrevet 12. januar 2019 Del Skrevet 12. januar 2019 (endret) Har gjort det selv! Vær obs på at det ikke føles helt likt ut som du husker.. Selve byttet er veldig enkelt. Benytt anledningen til å legge kontrollene i deler i vasken med såpevann og ta en runde med oppvask kosten (elektronikken kan du jo la ligge ) så blir kontrollene pene og får en mer ny-følelse over seg Ellers har jeg akkurat mottatt 1.stk RetroFighters Brawler kontroller, og den er etter første inntrykk å dømme..helt nydelig Endret 12. januar 2019 av Mala 1 Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 12. januar 2019 Del Skrevet 12. januar 2019 (endret) RetroFighters Brawler har jeg sett på selv, men det var noe designfeil med den i starten vet jeg slik at stikken gnisset mot venste bumper på innsiden av kontrolleren når man holdt stikken oppover. Har du kjent noe til det eller har det blitt fikset? Endret 12. januar 2019 av XtaZ Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. januar 2019 Del Skrevet 13. januar 2019 (endret) Det var det første jeg testet på min, men det er ikke tilfellet. Denne er fra siste batch går jeg ut i fra så de har nok luket ut dette «problemet» som i grunn aldri var ett problem i praksis Denne fyren går ganske grundig til verks og sammenligner kontrollere fra ulike hold, anbefales. Han snakker også om denne design feilen. Endret 13. januar 2019 av Mala Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 13. januar 2019 Del Skrevet 13. januar 2019 After searching through the programming strings for the Nintendo Entertainment System – Nintendo Switch Online app,KapuccinoHeck has uncovered data for 22 SNES games that we can assume will be steadily released month-on-month. https://www.nintendo-insider.com/rumour-22-snes-games-coming-to-nintendo-switch-online-service/ Lenke til kommentar
Mør stønt-ape Skrevet 13. januar 2019 Del Skrevet 13. januar 2019 De vil jo gå tomme for Nes-spill til slutt, så det må jo komme noe annet etterhvert. Vekk meg når de har kommet til GBA. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 13. januar 2019 Del Skrevet 13. januar 2019 De vil jo gå tomme for Nes-spill til slutt, så det må jo komme noe annet etterhvert. Vekk meg når de har kommet til GBA. Før det skjer har de gitt ut switch 2 og gått tilbake til å gi ut NES-spill igjen 1 Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 14. januar 2019 Del Skrevet 14. januar 2019 Flott med tilgjengeliggjøring av gamle spill uansett. Som vanlig tenker jeg det vil bli de mest kjente titlene som legges ut fremfor en stor database, så emuleringssamfunnet vil være like viktig som før. Lenke til kommentar
...... Skrevet 14. januar 2019 Del Skrevet 14. januar 2019 Tenk om de bare hadde hatt en Virtual Console. De hadde tjent uendelig mye mer penger, og flere ville garantert ha kjøpt seg en Switch. Dette tullet med Online er helt bak mål i forhold. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 14. januar 2019 Del Skrevet 14. januar 2019 Jeg hadde helt sikkert betalt for alt av Zelda og Metroid. Og sikkert mye annet også. Lenke til kommentar
Mør stønt-ape Skrevet 15. januar 2019 Del Skrevet 15. januar 2019 De får nok ganske mye gratis penger av alle de som har lyst til å spille smash online. Men ja, det føles helt tåpelig. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 15. januar 2019 Del Skrevet 15. januar 2019 Jeg synes jeg har betalt nok for Zelda og Metroid allerede, i hvert fall så lenge det er de samme sure emulatorversjonene. Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 17. januar 2019 Del Skrevet 17. januar 2019 Trenger 2 ekstra håndkontrollere, og gjerne noen som ikke koster 500+ Må virke bra i Super Smash, men selvsagt også kunne brukes til andre spill som Mario Party, Mario Kart, Zelda osv. I tillegg må den være trådløs. Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 17. januar 2019 Del Skrevet 17. januar 2019 (endret) After the resounding success of the NES and SNES Classic Mini, Nintendo seems like they’re now setting their sights on two more retro consoles based on the N64 and the Nintendo GameCube. https://phoenixsun.co.za/66879/nintendo-launching-two-retro-consoles/ Panda Global is kickstarting a portable GameCube adapter for Nintendo Switch https://dotesports.com/hardware/news/panda-global-is-kickstarting-a-portable-gamecube-adapter-for-nintendo-switch Any connection tro?. Endret 17. januar 2019 av PÃ¥inter Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 17. januar 2019 Del Skrevet 17. januar 2019 N64 Mini er forlengst avkreftet av Reggie. Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 17. januar 2019 Del Skrevet 17. januar 2019 N64 Mini er forlengst avkreftet av Reggie. Eshopen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå