Gå til innhold

Nintendo Switch: Informasjon og generell diskusjon

Gjest Slettet-NIoHlfL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Prøvde Smash Bros Ultimate i dag. Har ikke rørt serien siden originalen på N64. Vi var seks stk som spilte på samme skjerm. Fytti grisen for et kaos det ble, nesten litt for uoversiktlig etter min smak. Skjønner at dette spillet selger mange konsoller for Nintendo, det var overraskende gøy.

Blir lett uoversiktlig med mange spillere. Å spille med teams istedet for ffa gjør kanskje at det blir oversiktlig, om man absolutt skal ha så mange spillere på en gang.

Lenke til kommentar

Glad jeg ga Octopath en ny sjanse. Historien er så godt som ikke-eksisterende, men gameplay er gøy nå når jeg nærmer meg lvl 30 på flere karakterer. Tviler på at jeg fullfører med alle karakterer, men de fire jeg fokuserer på nå er morro.

Lenke til kommentar

Jeg skaffet octopath i julesalget. Har fullført historiene til olberic, therion, alfyn og primrose, og skaffet alle fire hemmelige klassene.

Å ha serene grace som passiv ability på alle karakterene er kjekt, da man kan overheale til 9999 HP

Hemmelige klasser? I tillegg til de 8 andre shrines man kan finne? Det visste jeg ikke fantes.

Lenke til kommentar

Hemmelige klasser? I tillegg til de 8 andre shrines man kan finne? Det visste jeg ikke fantes.

Du har 4 "hemmelige" klasser som kan låses opp ved å finne hulene i områdene utenfor de siste landsbyene du besøker (se etter shrine-logoen på kartet).

I tillegg er det en "skjult" siste boss i spillet, for å låse opp den må du gjøre noen spesifikke sidequests.

Endret av N o r e n g
Lenke til kommentar

Jess, du har warmaster, runelord, sorcerer, og starseer.

Må sjekkes ut.

Angrer litt på at jeg valgte Alfyn som hovedkarakter denne gangen også. Trodde man kunne bytte han ut etter Chapter 2. Men, han er en sterk karakter og en av de jeg liker best historiemessig av de 8. Men Cyrus, Ophelia og Obelric er nok bedre å ha som "Main".

Lenke til kommentar

Akkurat nå spiller jeg Shadow of the Tomb Raider på Xbox X, fantastisk hdr og et helt rått Atmos lydspor. Et veldig bra spill som gir litt av en opplevelse med slike ytelser.

Også klikker jeg på videon over for å se hva som kommer fremover til min Switch???

Hurra  :fun:

Edit: Men jeg er en evig optimist, gir ikke opp! Ble ikke brukt en krone på Switch spill i 2018, masse på både Xbox og PS. Men satser på at det kommer noe bra i 2019!!! Krysser fingrene!!

Endret av Mr_Spock
Lenke til kommentar

Startet på Shantae Half Hero Genie i kveld! Etter å ha snart spilt igjennom Lomax på PS1 så fikk jeg ett sug på flere platform titler :wee: Rundet Quantum Break i går også, så var det jo på sin plass med ett nytt spill fra backloggen!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...