fnwilborn Skrevet 4. januar 2019 Del Skrevet 4. januar 2019 Hvilke store titler tenker du på? Vet ikke hvilke han tenker på, men du har jo Bayonetta 3, Metroid Prime 4, Pokemon 2019, Dragon Quest XI, Fire Emblem, No More Heroes, Luigi's Mansion 3, New Super Mario Bros. Deluxe, Town (som er en arbeidstittel, men utvikler er folka bak Pokemon), Yoshi's Crafted World, Animal Crossing 2019, Mortal Kombat 11, Crash Team Racing, Marvel Ultimate Alliance 3, Rebel Alliance Outlaw, Bloodstained (ikke-Castelvania-men-Castelvania), Daemon X Machina, Trials Rising, Shin Megami Tensei V. Og sikkert flere storspill også. Lenke til kommentar
Serjiously Skrevet 4. januar 2019 Del Skrevet 4. januar 2019 Var i hovedsak Pokemon gen 8, Yoshi, Animal Crossing, Fire Emblem, Luigi’s Mansion, Metroid Prime 4 og Bayonetta jeg tenkte på. Usikker på om alle titlene du lister opp der kan regnes som storspill (kanskje de kan det?), men er jo en del interessant der. Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 4. januar 2019 Del Skrevet 4. januar 2019 (endret) Såpass ja, da er det jo en del på vei, selv om det for meg ikke er så mange killer-titler. MP4 er det mest interessante, men det kan jo være i development hell for alt vi vet. Et fullkonsolls Fire Emblem kan bli bra da. Endret 4. januar 2019 av Buddy Dakota Lenke til kommentar
...... Skrevet 4. januar 2019 Del Skrevet 4. januar 2019 Håper på en Metroid Prime samlepakke for oss som ikke har spilt de tre første. Det er jo nesten gitt at det kommer. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 4. januar 2019 Del Skrevet 4. januar 2019 var en slik på wii. Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 4. januar 2019 Del Skrevet 4. januar 2019 De to første burde jo være kurante å porte over. Treeren er kanskje litt verre, med tanke på motion controls, selv om det jo burde være greit. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. januar 2019 Del Skrevet 4. januar 2019 (endret) Kom meg aldri igjennom det første Metroid Prime..og har derfor aldri startet på de andre. Ble for mye sløv backtracking alle faens veien for min del til å holde interessen min oppe. Mulig jeg gir det en sjangse til. MYE kvaliteter her, men litt for mye av de samme områdene fram og tilbake. Endret 4. januar 2019 av Mala Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 4. januar 2019 Del Skrevet 4. januar 2019 De to første burde jo være kurante å porte over. Treeren er kanskje litt verre, med tanke på motion controls, selv om det jo burde være greit. De lagde jo støtte for motion controls til MP 1 og 2. Burde jo kunne lage 3ern med vanlige kontroller. Uten at jeg har spilt MP3 da, så vet ikke om motion controls brukes til noe spesielt i spillet. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 5. januar 2019 Del Skrevet 5. januar 2019 Vet ikke hvilke han tenker på, men du har jo Bayonetta 3, Metroid Prime 4, Pokemon 2019, Dragon Quest XI, Fire Emblem, No More Heroes, Luigi's Mansion 3, New Super Mario Bros. Deluxe, Town (som er en arbeidstittel, men utvikler er folka bak Pokemon), Yoshi's Crafted World, Animal Crossing 2019, Mortal Kombat 11, Crash Team Racing, Marvel Ultimate Alliance 3, Rebel Alliance Outlaw, Bloodstained (ikke-Castelvania-men-Castelvania), Daemon X Machina, Trials Rising, Shin Megami Tensei V. Og sikkert flere storspill også. Det er vel slett ikke garantert at alle de kommer i år da, men en god del snadder der. Selv skal jeg bare ha Pokémon 2019 (til gjengjeld er dette killer-appen over alle killer-apper på Switch for meg ), Fire Emblem og Shin Megami Tensei V. Resten kjøpes enten til PS4, eller er ikke i min interesse. Uansett er det nesten umulig at 2019 ikke blir bedre for Switch enn 2018. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm Skrevet 5. januar 2019 Del Skrevet 5. januar 2019 Det er vel slett ikke garantert at alle de kommer i år da, men en god del snadder der. Selv skal jeg bare ha Pokémon 2019 (til gjengjeld er dette killer-appen over alle killer-apper på Switch for meg ), Fire Emblem og Shin Megami Tensei V. Resten kjøpes enten til PS4, eller er ikke i min interesse. Uansett er det nesten umulig at 2019 ikke blir bedre for Switch enn 2018. Håper på en press release fra Nintendo: Sekiro Shadows Die Twice kommer til Switch! Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 5. januar 2019 Del Skrevet 5. januar 2019 (endret) Da er jeg blitt medlem i Switch klubben. Henter den senere i dag. Noe ekstrautstyr som er å anbefale? Bedre grep, ladesett, beskyttelse eller noe annet dere vil anbefale? Kan noen sjekke hva Mario Party koster digitalt? Endret 5. januar 2019 av ProphetSe7en Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 5. januar 2019 Del Skrevet 5. januar 2019 Pro kontrollen eller PowerA wireless gamecube kontrollen (jeg elsker sistnevnte), bæreveske, micro SD kort 128gb og spillet Zelda Breath of The Wild - da er du gucci. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 5. januar 2019 Del Skrevet 5. januar 2019 De lagde jo støtte for motion controls til MP 1 og 2. Burde jo kunne lage 3ern med vanlige kontroller. Uten at jeg har spilt MP3 da, så vet ikke om motion controls brukes til noe spesielt i spillet. Det er noen ting som bruker bevegelseskontroll i MP3, og det er også flere bosser som har svake punkter du må sikte på med Wiimoten. Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 5. januar 2019 Del Skrevet 5. januar 2019 (endret) Det er noen ting som bruker bevegelseskontroll i MP3, og det er også flere bosser som har svake punkter du må sikte på med Wiimoten. Husker en del motion opplegg når man var i kulemodus og skulle hoppe, veldig, veldig nøyaktig man måtte være. Så veivet man i vei når det var en slags skinner i lufta osv. Husker jeg ga meg halvveis i spillet på grunn av veivingen. Spillet var veldig bra ellers. Endret 5. januar 2019 av Mr_Spock Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 5. januar 2019 Del Skrevet 5. januar 2019 Husker en del motion opplegg når man var i kulemodus og skulle hoppe, veldig, veldig nøyaktig man måtte være. Så veivet man i vei når det var en slags skinner i lufta osv. Husker jeg ga meg halvveis i spillet på grunn av veivingen. Spillet var veldig bra ellers. I kulemodus var det fullstendig valgfritt å bruke bevegelseskontroller eller bomber. Du kunne, som i alle andre Metroid, bruke bomber for å hoppe (og dobbelthoppe). Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 5. januar 2019 Del Skrevet 5. januar 2019 I kulemodus var det fullstendig valgfritt å bruke bevegelseskontroller eller bomber. Du kunne, som i alle andre Metroid, bruke bomber for å hoppe (og dobbelthoppe). Ja, stemmer det - det gjaldt å time perfekt, tok sin tid husker jeg. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 5. januar 2019 Del Skrevet 5. januar 2019 Ja, stemmer det - det gjaldt å time perfekt, tok sin tid husker jeg. Det var bare snakk om litt grunnleggende hånd-øye-koordinasjon. Det var kun valgfrie oppgraderinger man trengte å dobbelthoppe for også. Metroid Prime 2 var vesentlig verre med Spider Guardian: https://youtu.be/L7aZIWY_VI8?t=94 Lenke til kommentar
...... Skrevet 5. januar 2019 Del Skrevet 5. januar 2019 Prøvde Smash Bros Ultimate i dag. Har ikke rørt serien siden originalen på N64. Vi var seks stk som spilte på samme skjerm. Fytti grisen for et kaos det ble, nesten litt for uoversiktlig etter min smak. Skjønner at dette spillet selger mange konsoller for Nintendo, det var overraskende gøy. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm Skrevet 5. januar 2019 Del Skrevet 5. januar 2019 (endret) Prøvde Smash Bros Ultimate i dag. Har ikke rørt serien siden originalen på N64. Vi var seks stk som spilte på samme skjerm. Fytti grisen for et kaos det ble, nesten litt for uoversiktlig etter min smak. Skjønner at dette spillet selger mange konsoller for Nintendo, det var overraskende gøy. Finnes det turneringer i Norge hvor man kan møte opp med switchen og konkurrere? Endret 5. januar 2019 av Slettet-8OkEXm Lenke til kommentar
...... Skrevet 5. januar 2019 Del Skrevet 5. januar 2019 Finnes det turneringer i Norge hvor man kan møte opp med switchen og konkurrere? Aner ikke, men det bør være relativt lett å få dratt i gang noe sånt. Det ga i hvertfall mersmak å møtes og spille på denne måten i dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå