fnwilborn Skrevet 25. desember 2018 Del Skrevet 25. desember 2018 Fikk Tropical Freeze til Switchen i går. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 26. desember 2018 Del Skrevet 26. desember 2018 Tenker jeg venter på denne versjonen. Det blir visst en del ekstra materiale, i tillegg til de japanske stemmene. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm Skrevet 26. desember 2018 Del Skrevet 26. desember 2018 (endret) Fikk Tropical Freeze til Switchen i går. Håper du koser deg! Tror dere ny switch blir annonsert i 2019? Endret 26. desember 2018 av Slettet-8OkEXm Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm Skrevet 26. desember 2018 Del Skrevet 26. desember 2018 (endret) Endret 26. desember 2018 av Slettet-8OkEXm Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 26. desember 2018 Del Skrevet 26. desember 2018 Kanskje greit å vente akkurat nå, ja. Lenke til kommentar
Mør stønt-ape Skrevet 27. desember 2018 Del Skrevet 27. desember 2018 Årets store overraskelse for meg er Pokemon Let's Go. Jeg har ikke spilt pokemon på femten år, og syntes dette så ganske kjedelig ut. Men Pikachu Edition var mitt første gameboyspill for tjue år siden, og nostalgien seiret til slutt. Det angrer jeg ikke på, for jeg koser meg glugg i hjel. For første gang er det gøy å fange monstrene, og jeg liker alle småtingene de har gjort for å gjøre det lettere å spille. For eksempel at nå har man pokemon-boksen i lomma, og kan bytte på laget man bruker når som helst. Spillet er stort sett tanketom tidtrøyte, og kan godt spilles mens noe halvinteressant er på TV'en eller mens man småprater med kona. Tommel opp fra meg! 2 Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 28. desember 2018 Del Skrevet 28. desember 2018 Håper du koser deg! Tror dere ny switch blir annonsert i 2019? Ja, de skal vel oppgradere skjerm og batteri, men til spilling på TV vil det vel være irrelevant. https://www.telegraph.co.uk/gaming/news/new-nintendo-switch-console-reportedly-planned-2019/ Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 28. desember 2018 Del Skrevet 28. desember 2018 In case you needed a better indicator of how well the Nintendo Switch was doing, a report has recently come out from Nintendo saying that Nintendo Switch sales have passed sales of the Playstation 4 in Japan after just two years on the market, compared to the Playstation 4’s four years. https://segmentnext.com/2018/12/29/nintendo-switch-sales-outstripping-playstation-4-sales-in-japan/ Lenke til kommentar
Mala Skrevet 29. desember 2018 Del Skrevet 29. desember 2018 (endret) Når det er sagt så er det snakk om antall solgte PS4 + Slim konsoller, PS4 Pro er ikke med i det regnestykket. Fortsatt imponerende Endret 29. desember 2018 av Mala Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm Skrevet 29. desember 2018 Del Skrevet 29. desember 2018 Hva er det Nintendo gjør så bra? Designet er enkelt, de mangler grafikken til Playstation og likevel ser og spiller Odyssey så utrolig bra! Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 29. desember 2018 Del Skrevet 29. desember 2018 Ja, de skal vel oppgradere skjerm og batteri, men til spilling på TV vil det vel være irrelevant. https://www.telegraph.co.uk/gaming/news/new-nintendo-switch-console-reportedly-planned-2019/ Den artikkelen baserer seg på antakelser fra forfatteren. Ingen vet hva en Switch pro vil forbedre. 1 Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 29. desember 2018 Del Skrevet 29. desember 2018 (endret) https://depor.com/depor-play/anime/the-legend-of-zelda-breath-of-the-wild-impresionante-video-animado-estilo-anime-sorprende-fans-video-98805 Endret 29. desember 2018 av PÃ¥inter 1 Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 30. desember 2018 Del Skrevet 30. desember 2018 Google translatør. «På den annen side ble ankomsten av Persona 5 til Nintendo Switch spekulert, siden hovedpersonen i spillet, Joker, ble annonsert som den første DLC-fighteren for å motta Super Smash Bros. Ultimate.» https://larepublica.pe/videojuegos/1385293-youtube-confirma-llegada-persona-5-r-ps4-joker-atlus-nintendo-switch-pr5 Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 31. desember 2018 Del Skrevet 31. desember 2018 Den artikkelen baserer seg på antakelser fra forfatteren. Ingen vet hva en Switch pro vil forbedre.Nei, den baserer seg på en annen artikkel fra Wall Street Journal, som igjen baserer seg på informasjon fra anonyme kilder fra bransjen.Det ville uansett vært for tidlig for Nintendo å lansere en ny konsollplattform allerede i 2019. Lenke til kommentar
Eddie_Peddie Skrevet 31. desember 2018 Del Skrevet 31. desember 2018 (endret) In case you needed a better indicator of how well the Nintendo Switch was doing, a report has recently come out from Nintendo saying that Nintendo Switch sales have passed sales of the Playstation 4 in Japan after just two years on the market, compared to the Playstation 4’s four years. https://segmentnext.com/2018/12/29/nintendo-switch-sales-outstripping-playstation-4-sales-in-japan/ Tja, det er vel ingen bombe det at Awitch tar igjen PS4 i Japan, Japan er ikke det markedet stasjonære konsoller gjør det best. Psp solgte jo til og med 20 millioner der. Ser man derimot på resten av verden så har PS 4 solgt cirka 36 millioner i Europa mens Switch er på 6,73 millioner. I nord Amerika er det cirka 30 millioner ps4 mot 9,5 millioner switch. Så må man jo ta i betraktning at PS4 har vært ute i en del år lengre. Men f.eks i Europa så selger PS4 to gangem av Switch. Endret 31. desember 2018 av Eddie_Peddie Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 31. desember 2018 Del Skrevet 31. desember 2018 Nei, den baserer seg på en annen artikkel fra Wall Street Journal, som igjen baserer seg på informasjon fra anonyme kilder fra bransjen. Det ville uansett vært for tidlig for Nintendo å lansere en ny konsollplattform allerede i 2019. Veldig lite i den artikkelen henviser til kilder. Om du leser mer nøye ser du at det stort sett er gjetninger fra skribenten. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 31. desember 2018 Del Skrevet 31. desember 2018 Jeg liker at grensesnittet på Switch er så enkelt og fokusert på å komme i gang med raskt med spillene. Det minner meg (nesten) om gode gamle dager, da man puttet spillen i konsollen og var i gang. Lenke til kommentar
...... Skrevet 31. desember 2018 Del Skrevet 31. desember 2018 Enig! Med unntak av Eshop er grensesnittet veldig bra. Testet Xbox One i jula hos en kompis og for et rotete grensesnitt. Er også helt hekta på Dead Cells for tiden, og det at det tar maks fem sekunder fra jeg plukker opp Switchen fra dvale til jeg er tilbake i spillet er en stor del av grunnen til at PS4 og PC har måttet vike siste ukene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå