Gå til innhold

Nintendo Switch: Informasjon og generell diskusjon

Gjest Slettet-NIoHlfL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-8OkEXm

Fikk Tropical Freeze til Switchen i går. :D

Håper du koser deg! :w00t:

Tror dere ny switch blir annonsert i 2019?

Endret av Slettet-8OkEXm
Lenke til kommentar

Årets store overraskelse for meg er Pokemon Let's Go. Jeg har ikke spilt pokemon på femten år, og syntes dette så ganske kjedelig ut. Men Pikachu Edition var mitt første gameboyspill for tjue år siden, og nostalgien seiret til slutt. Det angrer jeg ikke på, for jeg koser meg glugg i hjel.

For første gang er det gøy å fange monstrene, og jeg liker alle småtingene de har gjort for å gjøre det lettere å spille. For eksempel at nå har man pokemon-boksen i lomma, og kan bytte på laget man bruker når som helst.

Spillet er stort sett tanketom tidtrøyte, og kan godt spilles mens noe halvinteressant er på TV'en eller mens man småprater med kona. Tommel opp fra meg!

• Liker 2
Lenke til kommentar

In case you needed a better indicator of how well the Nintendo Switch was doing, a report has recently come out from Nintendo saying that Nintendo Switch sales have passed sales of the Playstation 4 in Japan after just two years on the market, compared to the Playstation 4’s four years.

https://segmentnext.com/2018/12/29/nintendo-switch-sales-outstripping-playstation-4-sales-in-japan/

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm

Hva er det Nintendo gjør så bra? Designet er enkelt, de mangler grafikken til Playstation og likevel ser og spiller Odyssey så utrolig bra! 

Lenke til kommentar

Den artikkelen baserer seg på antakelser fra forfatteren. Ingen vet hva en Switch pro vil forbedre.

Nei, den baserer seg på en annen artikkel fra Wall Street Journal, som igjen baserer seg på informasjon fra anonyme kilder fra bransjen.

Det ville uansett vært for tidlig for Nintendo å lansere en ny konsollplattform allerede i 2019.

Lenke til kommentar

In case you needed a better indicator of how well the Nintendo Switch was doing, a report has recently come out from Nintendo saying that Nintendo Switch sales have passed sales of the Playstation 4 in Japan after just two years on the market, compared to the Playstation 4’s four years.

https://segmentnext.com/2018/12/29/nintendo-switch-sales-outstripping-playstation-4-sales-in-japan/

Tja, det er vel ingen bombe det at Awitch tar igjen PS4 i Japan, Japan er ikke det markedet stasjonære konsoller gjør det best. Psp solgte jo til og med 20 millioner der.

Ser man derimot på resten av verden så har PS 4 solgt cirka 36 millioner i Europa mens Switch er på 6,73 millioner. I nord Amerika er det cirka 30 millioner ps4 mot 9,5 millioner switch.

Så må man jo ta i betraktning at PS4 har vært ute i en del år lengre. Men f.eks i Europa så selger PS4 to gangem av Switch.

Endret av Eddie_Peddie
Lenke til kommentar

Nei, den baserer seg på en annen artikkel fra Wall Street Journal, som igjen baserer seg på informasjon fra anonyme kilder fra bransjen.

Det ville uansett vært for tidlig for Nintendo å lansere en ny konsollplattform allerede i 2019.

Veldig lite i den artikkelen henviser til kilder. Om du leser mer nøye ser du at det stort sett er gjetninger fra skribenten.

Lenke til kommentar

Enig! Med unntak av Eshop er grensesnittet veldig bra. Testet Xbox One i jula hos en kompis og for et rotete grensesnitt.

Er også helt hekta på Dead Cells for tiden, og det at det tar maks fem sekunder fra jeg plukker opp Switchen fra dvale til jeg er tilbake i spillet er en stor del av grunnen til at PS4 og PC har måttet vike siste ukene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...