Buddy Dakota Skrevet 19. desember 2018 Del Skrevet 19. desember 2018 Sikkert en kombinasjon av å lansere midt mellom konsollgenerasjonene til MS og Sony og at det var en bra konsoll etter togvraket som var Wii U. Folk var sultefora på gode Nintendo-spill, samtidig som det var gått nok tid siden de hadde kjøpt PS4/Xbone. At den i tillegg fungerer som håndholdt må jo også ha bidratt en god del. Hadde vært interessant med noe statistikk på om Nintendo-eiere også eier andre konsoller, men det er nok vanskelig å finne ut noe om. Med unntak av barn tror jeg det er mange som har en annen primærplattform. Får bare håpe Nintendo følger opp med spill. Det er jo ikke tvil om at det til nå har vært mest remasters og iterasjoner av gamle tidligere serier (hvor vanskelig er det egentlig å lage et nytt Smash feks når det meste er ganske likt som tidligere?). Blir ikke en legendarisk konsoll på samme måte som PS2 og X360 uten en solid lineup med spill. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 19. desember 2018 Del Skrevet 19. desember 2018 Jeg hoppet glatt over Wii U, men er fornøyd med Switchen. Selv håndholdt-funksjonen har jeg mot mine forventninger fått bruk for en del, da det har betydd at jeg har kunnet fortsette å spille uten å okkupere TVen hele kvelden. Jeg liker også det enkle brukergrensesnittet til OSet uten for mye mikk og unødvendige funksjoner. Det eneste jeg savner er et større spillutvalg, spesielt eksklusive titler som ikke er Nintendo. Jeg spiller Xenoblade Chronicles 2 nå, som er meget bra og nesten verdt konsollene alene, men i motsetning til min lange backlog på PS4 så består backlogen min på Switch bare av noen få spill (Octopath Traveller, Mario Odyssey, Breath of the Wild). Det kommer imidlertid et nytt Fire Emblem på Switch i 2019. Lenke til kommentar
...... Skrevet 19. desember 2018 Del Skrevet 19. desember 2018 Vurderer et par tre Switch-spill for å overleve julen.Står mellom Wonder Boy The Dragons Trap og Monster Boy & The Cursed Kingdom. Noen som har spilt ett eller begge disse? Klarer ikke helt bestemme meg.Vurderer et av Shantae-spillene også, men aner ingenting om de. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 19. desember 2018 Del Skrevet 19. desember 2018 Har kun spilt Wonder Boy. Det var et fint lite spill, men tror det er morsomst for dem med minner fra originalen? Nostalgi osv. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 19. desember 2018 Del Skrevet 19. desember 2018 (endret) Må si jeg er overrasket over hvor bra spillet fortsetter å kjøre til tross for alt som skjer på skjermen. Enig. På den motsatte enden av skalaen så kjører Bomberman på Switch i 30 fps selv i docked. Hadde forstått det om det kun var i håndholdt for å spare batteri.. Det er tydelig at det ikke bare er å kjøpe et spill i 2018 uten å gjøre research på forhånd. Endret 19. desember 2018 av Thor. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 19. desember 2018 Del Skrevet 19. desember 2018 fordi bomberman var en lat cashgrab laget for å tjene lette penger fra desperate early adopters som ikke hadde noe å spille 1 Lenke til kommentar
Mør stønt-ape Skrevet 19. desember 2018 Del Skrevet 19. desember 2018 Med Smash Brothers vet man at det kommer til å selge millioner, så der kan man ta seg råd til å optimere til man blir blå i fjeset. (Pluss at jevn flyt er særdeles viktig for et slåssespill.) De fleste andre spill må holdes på et trangere budsjett både penge- og tidsmessig, pluss at 60fps kanskje ikke er like viktig... Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 19. desember 2018 Del Skrevet 19. desember 2018 Jøss, Smash har solgt over 4 millioner på under 2 uker? Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 24. desember 2018 Del Skrevet 24. desember 2018 Tekken 7 Switch Could Happen If Fans Demand It https://www.gamerevolution.com/news/475295-tekken-7-switch-fans Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 25. desember 2018 Del Skrevet 25. desember 2018 "pls gib free marketing" Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 25. desember 2018 Del Skrevet 25. desember 2018 Ungene spurte: kommer det ikkje noen flere gøye spill som Zelda botw, splatoon 2 og supermario odessey? Hva skal jeg svare? 1 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 25. desember 2018 Del Skrevet 25. desember 2018 PlayStation Classic vs SNES Classic : NINTENDOES what SONY DON'T ?? Lol... Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 25. desember 2018 Del Skrevet 25. desember 2018 Ungene spurte: kommer det ikkje noen flere gøye spill som Zelda botw, splatoon 2 og supermario odessey? Hva skal jeg svare? Det gjør det skal du svare. Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 25. desember 2018 Del Skrevet 25. desember 2018 Vi vet jo egentlig ikke hva som kommer av storspill fra Nintendo. Metroid Prime 4 kan jo være i development hell for alt vi vet, og utover det er det knapt annonsert noe konkret. All logikk tilsier jo at det kommer mer Mario og Zelda, men det blir fort en stund til. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 25. desember 2018 Del Skrevet 25. desember 2018 Ungene spurte: kommer det ikkje noen flere gøye spill som Zelda botw, splatoon 2 og supermario odessey? Hva skal jeg svare? Mario bros U og luigis mansion 3 er på vei. Liker de ikke smash? Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 25. desember 2018 Del Skrevet 25. desember 2018 (endret) Da ble til Switch på meg til Jul. Jeg har bursdag den 29. Desember, så dette er en kombinert gave. Fikk også Pokémon Let's Go Eevee! og Farming Simulator til Switch'en. Endret 25. desember 2018 av Sarcoex - Gnålern 3 Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 25. desember 2018 Del Skrevet 25. desember 2018 (endret) Woot. Jeg har også bursdag den 29. Desember! Men tviler på at det blir en så staselig gave på meg Grattis Endret 25. desember 2018 av XtaZ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå