Poor Leno Skrevet 13. desember 2018 Del Skrevet 13. desember 2018 Er det noen forskjell på Mario Kart og CTR? Sånn med tanke på gameplay? Eller er det samme spill i annet univers? Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 13. desember 2018 Del Skrevet 13. desember 2018 (endret) Det hadde vært konge ja DKC. Endret 13. desember 2018 av fnwilborn Lenke til kommentar
...... Skrevet 13. desember 2018 Del Skrevet 13. desember 2018 Er det noen forskjell på Mario Kart og CTR? Sånn med tanke på gameplay? Eller er det samme spill i annet univers? De er ganske like utifra det jeg husker. Lenke til kommentar
...... Skrevet 13. desember 2018 Del Skrevet 13. desember 2018 Antar at Smash er ganske kjipt å spille med Joycons? Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 13. desember 2018 Del Skrevet 13. desember 2018 Antar at Smash er ganske kjipt å spille med Joycons? Joycons har alt for små knapper. Spiller med PRO controller og det føles helt greit. Vokste selv opp med Melee og Gamecube-kontroller, men den frister lite når den må ha kabel. Lenke til kommentar
...... Skrevet 13. desember 2018 Del Skrevet 13. desember 2018 Joycons har alt for små knapper. Spiller med PRO controller og det føles helt greit. Vokste selv opp med Melee og Gamecube-kontroller, men den frister lite når den må ha kabel. Ser den. Stikka på Joycons er ganske kjip også. Har kun Joycons, og pro controller er for dyrt for kun ett spill. Alle andre spill fungerer forsåvidt greit uten pro controller. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 14. desember 2018 Del Skrevet 14. desember 2018 Antar at Smash er ganske kjipt å spille med Joycons? Jeg har spilt ganske mye smash til nå og spiller kun håndholdt. Har ikke noe problem med å bruke joycons. Men så har jeg aldri hatt det problemet i noen andre spill på switch heller da. Lenke til kommentar
treant Skrevet 14. desember 2018 Del Skrevet 14. desember 2018 (endret) Cdon har Rayman Legends Definitive Edition 139kr Mario + Rabbids Kingdom Battle Gold 199kr Har ikke prøvd Rayman spillet men hørt mye bra om spillet uavhengig av system Endret 14. desember 2018 av treant Lenke til kommentar
...... Skrevet 14. desember 2018 Del Skrevet 14. desember 2018 Cdon har Rayman Legends Definitive Edition 139kr Mario + Rabbids Kingdom Battle Gold 199kr Har ikke prøvd Rayman spillet men hørt mye bra om spillet uavhengig av system Takk for tips! Rayman er fantastisk, spiller det for tiden på PS3 sammen med dama. Lenke til kommentar
treant Skrevet 14. desember 2018 Del Skrevet 14. desember 2018 Takk for tips! Rayman er fantastisk, spiller det for tiden på PS3 sammen med dama. Godt å høre, de fleste spillene jeg har tenkt å kjøper eller har kjøpt er for å spille med dama, som var en av betingelsene for anskaffelsen av Switch. Kjøpte Crash Bandicoot på Gamestop til 299 og, siden hun vokste opp med det på PS, så får jeg kanskje spille Zelda alene Lenke til kommentar
Mør stønt-ape Skrevet 14. desember 2018 Del Skrevet 14. desember 2018 Selv syntes jeg Rayman var ganske kjedelig, men det var kanskje fordi jeg spilte alene. . . Lenke til kommentar
...... Skrevet 14. desember 2018 Del Skrevet 14. desember 2018 Har ikke prøvd å spille det alene. Storkoser meg iallefall med Rayman sammen med dama, selv om det kanskje er i enkleste laget til tider. Veldig mye innhold i Rayman Legends iallefall, mange timer med spilletid. 1 Lenke til kommentar
treant Skrevet 14. desember 2018 Del Skrevet 14. desember 2018 Har Kirby eller Captain Toad bra coop? Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 14. desember 2018 Del Skrevet 14. desember 2018 captain toad har vel ikke coop i det heletatt og er forøvrig svært lett, og er klart designet for mindre unger. Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 16. desember 2018 Del Skrevet 16. desember 2018 (endret) Endret 17. desember 2018 av PÃ¥inter 1 Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 17. desember 2018 Del Skrevet 17. desember 2018 A hilarious and horrifying glitch in Nintendo's latest major game, "Super Smash Bros. Ultimate," enables players to produce an infinite number of "assist trophies." https://nordic.businessinsider.com/super-smash-bros-ultimate-trophy-glitch-how-to-2018-12?r=US&IR=T Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 18. desember 2018 Del Skrevet 18. desember 2018 En tidligere kollega av meg er en av mennene bak dette. Gode greier. 1 Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 18. desember 2018 Del Skrevet 18. desember 2018 A hilarious and horrifying glitch in Nintendo's latest major game, "Super Smash Bros. Ultimate," enablebra ss players to produce an infinite number of "assist trophies." https://nordic.businessinsider.com/super-smash-bros-ultimate-trophy-glitch-how-to-2018-12?r=US&IR=T Må si jeg er overrasket over hvor bra spillet fortsetter å kjøre til tross for alt som skjer på skjermen. Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 19. desember 2018 Del Skrevet 19. desember 2018 (endret) Nintendo Switch is America’s fastest-selling console Nintendo has sold more than 8.7 million Switch consoles in the US since its launch in March 2017 through November of 2018. Oh yes, fans are loving this console. It is making these sales at a faster pace than the other consoles from this generation. It beats both Microsoft and Sony after the same amount of time after their releases. https://www.geeky-gadgets.com/the-nintendo-switch-is-americas-fastest-selling-console-19-12-2018/ Endret 19. desember 2018 av PÃ¥inter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå