XtaZ Skrevet 26. november 2018 Del Skrevet 26. november 2018 Hvert eneste sekund som blir kastet bort på å porte det drittspillet til Switch er en tragedie. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. november 2018 Del Skrevet 26. november 2018 (endret) Aff, ja nei. Det å få spilt det med en normal kontroller er da noe. Men det spørst...foruten om at kontrollene ødela hele opplevelsen så må jeg også innrømme at spillet i seg selv var på kanten til fantastisk bedritent kjedelig. Det ble aldri gjennomført på forsøk nummer to heller. Alle gode ting er tre da eller? Endret 26. november 2018 av Mala Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 27. november 2018 Del Skrevet 27. november 2018 Vel, 3 omganger med sjokkterapi for å glemme alt om det spillet kanskje gjør susen Lenke til kommentar
Mør stønt-ape Skrevet 27. november 2018 Del Skrevet 27. november 2018 Spillet hadde to store svakheter i mine øyne: Den masete Fi, som aldri lar deg finne ut noe på egen hånd, og den dere hårete bossen du må slåss mot en tre-fire ganger og det bare er mer og mer kjedelig for hver gang. Blir de to tingene fikset, blir spillet straks mye bedre. Jeg syntes bevegelseskontrollene var ganske bra gjort, men vet ikke om de gjorde spillopplevelsen så mye bedre. Kan ikke se at de skal klare å endre det til at man kan styre med bare knapper, men hvem vet. Selger de det til en fornuftig pris, så må jeg vurdere om det er verdt det. Men kjenner jeg Nintendo rett skal de vel ha 500 kroner og vel så det. . . 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm Skrevet 27. november 2018 Del Skrevet 27. november 2018 (endret) Noen som har prøvd Sushi Striker, hva synes du? Endret 27. november 2018 av Slettet-8OkEXm Lenke til kommentar
Excelsion_InnleggNO Skrevet 27. november 2018 Del Skrevet 27. november 2018 Synes Skyward Sword var helt kanon jeg. Fantastisk perle som jeg gjerne kjøper igjen på Switch ? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 27. november 2018 Del Skrevet 27. november 2018 Synes Skyward Sword var helt kanon jeg. Fantastisk perle som jeg gjerne kjøper igjen på Switch ? Enig. Topp 3 Zelda Lenke til kommentar
anaconda Skrevet 28. november 2018 Del Skrevet 28. november 2018 Ble virkelig glad når jeg hørte ryktene om Skyward Sword remake. Dette har jeg ønsket lenge. Men dessverre: http://www.nintendolife.com/news/2018/11/the_dreams_over_folks_nintendo_confirms_there_are_no_plans_for_zelda_skyward_sword_on_switch Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 28. november 2018 Del Skrevet 28. november 2018 Like så greit, men det kommer nok en Zelda remake til Switch. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 28. november 2018 Del Skrevet 28. november 2018 Jeg kunne godt ha tenkt meg det, om det fikk gode styringsmuligheter. Lenke til kommentar
...... Skrevet 28. november 2018 Del Skrevet 28. november 2018 Helt greit. Begrenset hvor lenge de kan holde Switch på life support ved hjelp av nye ports. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 28. november 2018 Del Skrevet 28. november 2018 Mener du helt alvorlig at Switch er på life support? 2 Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 28. november 2018 Del Skrevet 28. november 2018 Helt greit. Begrenset hvor lenge de kan holde Switch på life support ved hjelp av nye ports. Nintendo’s Switch fortunes persist For a company that’s footing was being seriously called into question just a few years ago, Nintendo seems to be in awfully good shape and they don’t seem to mind reminding people of that fact. https://techcrunch.com/2018/11/28/nintendos-switch-fortunes-persist/ Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 29. november 2018 Del Skrevet 29. november 2018 Mener du helt alvorlig at Switch er på life support? Han er en svært begavet komiker. 3 Lenke til kommentar
...... Skrevet 29. november 2018 Del Skrevet 29. november 2018 Mener du helt alvorlig at Switch er på life support? For min del? Ja. Men så kunne jeg ikke brydd meg mindre om Smash og Pokémon, så da er de neste årene for Switch ekstremt uinteressante. Men det er klart at Switch er en suksess, og jeg er glad for at Smash gir de mye penger i kassa de kan bruke på å utvikle nye Zelda og Mario-spill. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 29. november 2018 Del Skrevet 29. november 2018 For min del? Ja. Men så kunne jeg ikke brydd meg mindre om Smash og Pokémon, så da er de neste årene for Switch ekstremt uinteressante. Hvis du ikke bryr deg om Smash eller Pokemon (Nintendos desidert største serier), så er det greit, men det hadde vært vesentlig mer kritisk om Smash ikke var på plass snart Lenke til kommentar
Henrik™ Skrevet 29. november 2018 Del Skrevet 29. november 2018 Like så greit, men det kommer nok en Zelda remake til Switch.Enig med det siste du sier: med tanke på at alle de foregående 3D-Zelda spillene har blitt relansert minst en gang hver så dukker nok SS opp etterhvert også. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 29. november 2018 Del Skrevet 29. november 2018 Bryr meg ikke om Smash eller Pokémon, jeg heller. Men ser da ikke på Switch som døende. De beste spillene til Switch blir jo ikke engang lagd av Nintendo selv. Hva så om de bruker tiden sin på de tittlene? Lenke til kommentar
Serjiously Skrevet 29. november 2018 Del Skrevet 29. november 2018 For min del? Ja. Men så kunne jeg ikke brydd meg mindre om Smash og Pokémon, så da er de neste årene for Switch ekstremt uinteressante. Men det er klart at Switch er en suksess, og jeg er glad for at Smash gir de mye penger i kassa de kan bruke på å utvikle nye Zelda og Mario-spill. Bryr deg ikke om Fire Emblem, Luigis Mansion eller Metroid heller? Lenke til kommentar
...... Skrevet 29. november 2018 Del Skrevet 29. november 2018 Bryr deg ikke om Fire Emblem, Luigis Mansion eller Metroid heller? Har ikke forhold til de seriene, med unntak av 2D Metroid. Sjekker nok ut Fire Emblem, men det er ikke WoW-faktor over det, slik som BotW og Odyssey var i fjor. Indiespillene blir det også færre og færre av, dessuten drukner de i eshopen blant alt anna mobil-quick-buck-rælet. Eshop ligner mer og mer på Google Play Store for hver gang jeg åpner den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå