Crazy Joe Davola Skrevet 23. november 2018 Del Skrevet 23. november 2018 Ja, så det rett etter jeg postet. Man får følge litt med og se om de får den inn igjen i løpet av dagen. Lenke til kommentar
matsenator Skrevet 23. november 2018 Del Skrevet 23. november 2018 Står jo at det kan bestilles enda, så om man er villig til å vente litt så er det jo en kanon deal! Man får faktisk ikke bestilt heller når de ikke har på lager. Rart. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 23. november 2018 Del Skrevet 23. november 2018 Da ble det julegave til far selv. Switch med Zelda: BoTW, Mario Odyssey og Mario Kart 8. Plukket også opp et par ekstra joycons. Blir stas. 4 Lenke til kommentar
Nexxi Skrevet 23. november 2018 Del Skrevet 23. november 2018 Bedre seint enn aldri. Da er jula sikret i det minste ? 1 Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 23. november 2018 Del Skrevet 23. november 2018 Om noen finner ett kjempetilbud på Switch Pro-kontroller så skrik ut! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. november 2018 Del Skrevet 23. november 2018 Om noen finner ett kjempetilbud på Switch Pro-kontroller så skrik ut! Clasern har den til 543,- i hvert fall, i butikk. Om du definerer det som ett kjempetilbud er en annen sak Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 23. november 2018 Del Skrevet 23. november 2018 Tja, ikke helt 400-ish hadde vært knall. Samme pris jeg fikk WiiU pro kontrolleren til. Lenke til kommentar
SpillRune Skrevet 24. november 2018 Del Skrevet 24. november 2018 Tja, ikke helt 400-ish hadde vært knall. Samme pris jeg fikk WiiU pro kontrolleren til. Switch Pro-Con har hd-rumble, motion og NFC.. og USB-C-kabel inkludert i eska. Alt under 600 er et kupp. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 24. november 2018 Del Skrevet 24. november 2018 Black week så langt: Kjøpte spillene Kamiko og Earthworms for tilsammen 0 kr (egentlig 46 kr, men jeg brukte gold points) på Switch eShop. Begge var vel satt ned en god del prosent. Lenke til kommentar
...... Skrevet 24. november 2018 Del Skrevet 24. november 2018 Xenoblade 2 til 346 kr på eShop frister, men usikker på om jeg orker et spill med en tutorial på over 30 timer. Er det virkelig så ille? Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 25. november 2018 Del Skrevet 25. november 2018 Xenoblade 2 til 346 kr på eShop frister, men usikker på om jeg orker et spill med en tutorial på over 30 timer. Er det virkelig så ille? Har nå spilt det i fire timer og føler at jeg har det grunnleggende i kampsystemet på plass, men jeg er sikker på at det kommer mer. Kampsystemet er egentlig veldig interessant; det går utpå at du gjør vanlige angrep for å lade opp spesialangrep som i neste omgang lader opp et enda sterkere spesialangrep, og hvis du klarer å lade opp flere av sistnevnte innenfor en tidsfrist får du en skadebonus. I tillegg er det ting som at noen angrep gjør mer skade fra siden eller bakfra, og du får en bonus hvis du timer spesialangrepene dine sånn at de utløses akkurat når du treffer med et vanlig angrep. Det er mye dybde her. Det er nå også mulig å laste ned en gratis DLC fra eshop slik at du kan spille med de japanske stemmene. Jeg likte dubben av første Xenoblade Chronicles, men her synes jeg det var enkelte stemmer som ikke passet helt. Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 25. november 2018 Del Skrevet 25. november 2018 Jeg hadde stadig noe å utvikle meg på med kampsystemet - selv etter 100 timer spilt. Fantastisk opplegg Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm Skrevet 25. november 2018 Del Skrevet 25. november 2018 (endret) Har nå spilt det i fire timer og føler at jeg har det grunnleggende i kampsystemet på plass, men jeg er sikker på at det kommer mer. Kampsystemet er egentlig veldig interessant; det går utpå at du gjør vanlige angrep for å lade opp spesialangrep som i neste omgang lader opp et enda sterkere spesialangrep, og hvis du klarer å lade opp flere av sistnevnte innenfor en tidsfrist får du en skadebonus. I tillegg er det ting som at noen angrep gjør mer skade fra siden eller bakfra, og du får en bonus hvis du timer spesialangrepene dine sånn at de utløses akkurat når du treffer med et vanlig angrep. Det er mye dybde her. Det er nå også mulig å laste ned en gratis DLC fra eshop slik at du kan spille med de japanske stemmene. Jeg likte dubben av første Xenoblade Chronicles, men her synes jeg det var enkelte stemmer som ikke passet helt. Dette her, synes det er nok med teksting. De fleste forstår undertekstene i film og spill, originalspråket høres bare bedre ut. @DKC Xenoblade til 399(prisjakt.no), med fysisk versjon kan du selge spillet videre. Endret 25. november 2018 av Slettet-8OkEXm Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 25. november 2018 Del Skrevet 25. november 2018 Jeg synes faktisk de engelske stemmeskuespillerne var noe av det beste med spillet, kunne ikke tenkt meg å bytte de ut. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 25. november 2018 Del Skrevet 25. november 2018 Det er hva jeg synes om eneren, men her var det noen stemmer som var veldig bra og enkelte som skar i ørene. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 26. november 2018 Del Skrevet 26. november 2018 Cyber Monday deal på Dustinhome i dag. Diablo 3 eternal collection til kr. 299,-. Burde ha vært den prisen fra dag 1 spør du meg:https://www.dustinhome.no/product/5011095695/diablo-3-eternal-collection Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 26. november 2018 Del Skrevet 26. november 2018 ‘LEGEND OF ZELDA: SKYWARD SWORD’ SWITCH RUMORS RISE FROM PRODUCER’S COMMENTS https://www.newsweek.com/zelda-skyward-sword-nintendo-switch-rumors-1231893 Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 26. november 2018 Del Skrevet 26. november 2018 Spennende!!! Men det må være mulighet for å spille uten "veiverundtmedarmene" opplegg 1 Lenke til kommentar
Henrik™ Skrevet 26. november 2018 Del Skrevet 26. november 2018 Håper det stemmer, og at en kan spille med vanlig kontroller. Kontrollene var det som ødela Skyward Sword for meg, veldig kjedelig å måtte kalibrere kontrollen hvert 10. minutt. (Nå spilte jeg det på emulator på PC med Wii-mote, det var nok ikke optimalt). For spillet ellers er veldig bra, med mye å gjøre og mange gode dungeons. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå