Mr. Pants Skrevet 16. november 2018 Del Skrevet 16. november 2018 Noen som har spilt Pokemon Let's Go? Ser det har fått 81 på metacritic, men kun 4.7 i userscore? Ekstremt mange 0 poeng, noen 10 poeng og få 7 midten, så kanskje bedre å stole på metascoren? Virker som om en del av den mer hardbarka kjernen er bitter over at Let's Go ikke er ment for dem. Let's Go er Pokemon for nybegynnere, mens det neste tradisjonelle Pokemon-spillet kommer i 2019. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 16. november 2018 Del Skrevet 16. november 2018 Virker som om en del av den mer hardbarka kjernen er bitter over at Let's Go ikke er ment for dem. Let's Go er Pokemon for nybegynnere, mens det neste tradisjonelle Pokemon-spillet kommer i 2019. maken til tomprat. alle pokemon-spill er for nybegynnere, disse spillene har aldri vært vanskelige. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 16. november 2018 Del Skrevet 16. november 2018 maken til tomprat. alle pokemon-spill er for nybegynnere, disse spillene har aldri vært vanskelige. Jeg sa ingenting om vanskelighetsgraden til hovedserien. I forhold til Blue/Red, Gold/Silver, Ruby/Sapphire, osv. er Let's Go en forenklet utgave av konseptet. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 16. november 2018 Del Skrevet 16. november 2018 Jeg sa ingenting om vanskelighetsgraden til hovedserien. Du antydet at hovedserien ikke var for nybegynnere, som igjen antyder at de er for vanskelige for nybegynnere. Disse spillene har alltid vært laget slik at selv småbarn kan komme seg gjennom. Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 16. november 2018 Del Skrevet 16. november 2018 R-TYPE and R-TYPE II, the legendary coin-op space shooters, now together on Nintendo Switch and Steamhttp://www.tozaigames.com/r-type-dimensions/ Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 16. november 2018 Del Skrevet 16. november 2018 Du antydet at hovedserien ikke var for nybegynnere, som igjen antyder at de er for vanskelige for nybegynnere. Disse spillene har alltid vært laget slik at selv småbarn kan komme seg gjennom. Eh. Det gjorde jeg ikke. Selv om Let's Go er ment for nybegynnere trenger det ikke å bety at hovedserien er direkte vanskelig. Hvis hovedserien kan klassifiseres som lett eller medium på en vanskelighetsslider med 5 valg, kan Let's Go klassifiseres som ekstra lett eller lett. Selv ville jeg ikke ha brukt et adjektiv som "vanskelig" for å beskrive hovedserien. Heller "overveldende". At de forenkler og fjerner noen av de mer innviklede systemene samt knytter spillet opp mot Pokemon Go ser jeg på som klare tegn på at de sikter seg inn på de som er helt nye til serien. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 16. november 2018 Del Skrevet 16. november 2018 Vel jeg har alltid vært for en casual å regne i Pokemonverdenen. Spilt siden Yellow, men aldri vært flink. Prøver meg jeg. Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 16. november 2018 Del Skrevet 16. november 2018 (endret) Nope, det spillet står jeg glatt over. Ser ut som rent søppel om man overser kanto nostalgia-bait. Du får heller ikke fylt opp pokedexen uten først å betale 500 kr for den pokeball-kontrolleren (hvor mew følger med). Det er feil! Gjør Mew eventen i pokemon go og overfør den Spillet er forøvrig kjempe ålreit! Godt med spill med null stress! Og en god grafisk oppgradering fra de eldre spillene Endret 16. november 2018 av David_1214 Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 16. november 2018 Del Skrevet 16. november 2018 Noen andre med Let's Go Pikachu / Eevee her? Frua sitter og spiller og jeg testet litt selv og det er helt horribel delay fra du svinger kontrolleren til noe skjer på skjermen. Det er førstegang jeg har opplevd så til de grader game breaking input-lag/delay. Noen andre som opplever det samme? Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 16. november 2018 Del Skrevet 16. november 2018 Dette er GØY! To timer og et kvarter spilt i Pokemon Pikachu så langt, har slått Brock, grindet alle seks hovedpokemon til lvl 12-14 og er på vei til neste by. ? Inputen funker fint for meg, "lagen" antok jeg skulle være slik. Plager meg ikke i det hele tatt. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 16. november 2018 Del Skrevet 16. november 2018 Fikk aldri Pokémon inn under huden som barn, selv om det var helt vanvittig populært. Eneste jeg har testa er Snap og Stadium, som jo er helt forskjellige fra normen i de spillene. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 16. november 2018 Del Skrevet 16. november 2018 Kan anbefale denne altså. Ser over listen min over spill til Switch, har 25 stk nå, pluss alle til NES Online. :o Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 16. november 2018 Del Skrevet 16. november 2018 Fikk aldri Pokémon inn under huden som barn, selv om det var helt vanvittig populært. Eneste jeg har testa er Snap og Stadium, som jo er helt forskjellige fra normen i de spillene. Samme her. Hver gang jeg prøver et Pokemon spill tenker jeg bare ''eehhh... hva i alle dager er det her for no' crap?''. Søppel, som Elefantmesteren ville sagt det. Jeg skjønner at kidsa kan fucke med det, men at folk på min alder og oppover fucker med det har jeg litt problemer med å fatte. Er jo så gørrkjedelig. Så et reviewvideo av det her om dagen. Han fyren med skjegg som reviewa det ble så sykt hypa når han kunne bruke joyconen til å klappe på halen til Pikachu, ''Is this the cutest thing ever, or what!?'' sier han i fut lykkerus. Jeg måtte bare skru av videoen fra der. Ble for mye. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 16. november 2018 Del Skrevet 16. november 2018 Samme her. Hver gang jeg prøver et Pokemon spill tenker jeg bare ''eehhh... hva i alle dager er det her for no' crap?''. Søppel, som Elefantmesteren ville sagt det. Jeg skjønner at kidsa kan fucke med det, men at folk på min alder og oppover fucker med det har jeg litt problemer med å fatte. Er jo så gørrkjedelig. Så et reviewvideo av det her om dagen. Han fyren med skjegg som reviewa det ble så sykt hypa når han kunne bruke joyconen til å klappe på halen til Pikachu, ''Is this the cutest thing ever, or what!?'' sier han i fut lykkerus. Jeg måtte bare skru av videoen fra der. Ble for mye. Det er et ganske dypt jrpg-spill om man vil 1 Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 16. november 2018 Del Skrevet 16. november 2018 Lol. Dypt jrpg-spill? Nekter jeg å tro. Lenke til kommentar
xDominiel Skrevet 16. november 2018 Del Skrevet 16. november 2018 EVs, IVs, breeding, competitive, shinies.. Men vil folk være trangsynte må de få lov til det. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 17. november 2018 Del Skrevet 17. november 2018 På tide å legge seg. Klokket over fire timer i spillet i dag. Slo nettopp Misty (andre boss/gym leader), og i hulen før fanget jeg et par fine pokemon som er ganske vanskelig å fange; Chansey og Clefable. Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 17. november 2018 Del Skrevet 17. november 2018 Is Sony building a touchscreen PS4 to challenge the Nintendo Switch? Sony might be looking to take a leaf from the Switch playbook https://www.t3.com/news/sony-ps4-update-touchscreen-nintendo-switch Er jo isåfall ikke første gang Sony prøver å få en del av kaka som Nintendo har laget....humrer. Sonys del av kaka har vel alltid vært betraktelig større enn Nintendos? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå