...... Skrevet 15. november 2018 Del Skrevet 15. november 2018 Er ikke Pokemon Lets Go bare Pokemon Go på Switch? Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 15. november 2018 Del Skrevet 15. november 2018 Nei, det er en mellomting. Pokemon Yellow remake med vanlige fights med gyms og pokemontrenere, men Pokemon go aktig fanging av Pokemons. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 15. november 2018 Del Skrevet 15. november 2018 Kjøpt meg pro controller til Switch. Jeg må si jeg undrer meg over hvorfor disse er så himla dyre. PS4-kontrollene ligger på rundt 500. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm Skrevet 15. november 2018 Del Skrevet 15. november 2018 Kjøpt meg pro controller til Switch. Jeg må si jeg undrer meg over hvorfor disse er så himla dyre. PS4-kontrollene ligger på rundt 500. Bedre kvalitet? Dualshock føles lett og skjør i hendene, i motsetning til Pro Controller som føles tyngre og mer robust. Lenke til kommentar
kero79 Skrevet 15. november 2018 Del Skrevet 15. november 2018 Hadde gladelig betalt 500 kroner for en kontroll som Pro Switch sin til å spillt på ps4. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 15. november 2018 Del Skrevet 15. november 2018 Bedre kvalitet? Dualshock føles lett og skjør i hendene, i motsetning til Pro Controller som føles tyngre og mer robust. Må legge til att batteritiden er suveren på Pro kontrollen. Ikke Wii U Pro kontroller nivå, som jo varer «evig» men langt bedre enn Dual Shock. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 15. november 2018 Del Skrevet 15. november 2018 Så, den føles bedre i hendene og har lengre batteritid. Verdt 300 ekstra? Tja. Tror også noe av forklaringen her er at Nintendo vet mange ikke orker å bruke kontrollen som følger med. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 15. november 2018 Del Skrevet 15. november 2018 (endret) Heldigvis ikke kjøpt mine kontrollere til full pris. DET gadd jeg ikke Endret 15. november 2018 av Mala Lenke til kommentar
Ooinaru Skrevet 15. november 2018 Del Skrevet 15. november 2018 Kjøpte denne til switchen https://www.teknikmagasinet.no/produkter/gaming-data/gamingtilbehor/handkontroller-joysticks/nintendo/8bitdo-usb-wireless-adapter kjekt å kunne bruke dualshock 4 der og slapp jeg pro controller i første omgang Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 15. november 2018 Del Skrevet 15. november 2018 Heldigvis ikke kjøpt mine kontrollere til full pris. DET gadd jeg ikke Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 16. november 2018 Del Skrevet 16. november 2018 Is Sony building a touchscreen PS4 to challenge the Nintendo Switch? Sony might be looking to take a leaf from the Switch playbook https://www.t3.com/news/sony-ps4-update-touchscreen-nintendo-switch Er jo isåfall ikke første gang Sony prøver å få en del av kaka som Nintendo har laget....humrer. Lenke til kommentar
Mør stønt-ape Skrevet 16. november 2018 Del Skrevet 16. november 2018 Klarer de å lage en PSP som er like god som switch, så er jo det noe som absolutt må vurderes. Og konkurranse er jo bra for forbrukeren. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 16. november 2018 Del Skrevet 16. november 2018 Tja, det er i seneste laget. Da må de være kjappe med å få ut et skikkelig spillutvalg og noen fristende stortitler må allerede være under utvikling. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 16. november 2018 Del Skrevet 16. november 2018 Vita var jo en PS3 med touch-skjerm, så er ikke akkurat et nytt påfunn. Gimmicken med switch er de avtakbare kontrollerne. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 16. november 2018 Del Skrevet 16. november 2018 Vita var jo en PS3 med touch-skjerm, så er ikke akkurat et nytt påfunn. Gimmicken med switch er de avtakbare kontrollerne. Gimmicken med Switch er at den er både en bærbar og en stasjonær konsoll. Vita var en bærbar konsoll med PS3-aktig ytelse. Angående spekulasjonene rundt PS5 tror jeg ikke det er snakk om en Switch-aktig konsoll. Jeg tipper det bare er snakk om en viderutvikling av touch-paden til PS4-kontrolleren. At de vil gjøre kontrolleren om til en slags bærbar maskin anser jeg ikke for å være særlig sannsynlig. Da tror jeg heller at de planlegger å integrere en HDMI-port og streaming-teknologi i hver PS5-kontroller. Lenke til kommentar
gier008 Skrevet 16. november 2018 Del Skrevet 16. november 2018 Noen som har testa Cities Skylines på Switch? Vurderer å kjøpe. Ser at Crash Bandicoot er på tilbud på eShop til 259,-. På tide å slå til? Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 16. november 2018 Del Skrevet 16. november 2018 Noen som har spilt Pokemon Let's Go? Ser det har fått 81 på metacritic, men kun 4.7 i userscore? Ekstremt mange 0 poeng, noen 10 poeng og få 7 midten, så kanskje bedre å stole på metascoren? Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 16. november 2018 Del Skrevet 16. november 2018 Noen som har testa Cities Skylines på Switch? Vurderer å kjøpe. Spillet har veldig dårlig ytelse, har jeg hørt. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 16. november 2018 Del Skrevet 16. november 2018 Noen som har spilt Pokemon Let's Go? Ser det har fått 81 på metacritic, men kun 4.7 i userscore? Ekstremt mange 0 poeng, noen 10 poeng og få 7 midten, så kanskje bedre å stole på metascoren? Nope, det spillet står jeg glatt over. Ser ut som rent søppel om man overser kanto nostalgia-bait. Du får heller ikke fylt opp pokedexen uten først å betale 500 kr for den pokeball-kontrolleren (hvor mew følger med). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå