.AN.XVIII.IV:. Skrevet 9. november 2018 Del Skrevet 9. november 2018 (endret) Jeg elsket Shovel Knight og har runda det på PC. Hollow Knight skal jeg ha, selv om jeg ikke er så veldig glad backtracking (utenom i Metroid Prime). Stardew Valley ser sinnsykt kjedelig ut og ikke min greie. Ellers har jeg Furi og Dead Cells høyt på lista mi, og nå Pode og Blossom Tales. Endret 9. november 2018 av .AN.XVIII.IV:. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 9. november 2018 Del Skrevet 9. november 2018 Liker man ikke de tre spillene der så har man ikke peiling og bør finne seg en annen hobby. Evt liker man ikke overdreven repetisjon (stardew valley), lat grafikk (shovel knight), og dårlig level-design med ødeleggbare vegger som ser prikk like ut som ikke-ødeleggbare vegger (hollow knight) Lenke til kommentar
xDominiel Skrevet 10. november 2018 Del Skrevet 10. november 2018 Evt liker man ikke overdreven repetisjon (stardew valley), lat grafikk (shovel knight), og dårlig level-design med ødeleggbare vegger som ser prikk like ut som ikke-ødeleggbare vegger (hollow knight) Beklager, men jeg må si at disse helt åpenbare feil meningene bare styrker Spartapus' post. Men vi har jo alle forskjellig smak. ..Jeg kan være enig i at Stardew har en del repetisjon, da. Men det er ikke nødvendigvis et negativ. Lenke til kommentar
Serjiously Skrevet 10. november 2018 Del Skrevet 10. november 2018 (endret) Selv er jeg vel i en mellomposisjon. Jeg har ikke klart å komme inn i Stardew Valley, blir bare stresset av det, selv om det ser ut til at mange opplever det motsatte. Hollow Knight syntes jeg var ganske fantastisk, og syntes de ødeleggvare veggene stort sett var temmelig åpenbare. Shovel Knight er sikkert bra, men jeg blir bare ikke fristet av retrografikken. Endret 10. november 2018 av Serjiously 1 Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 10. november 2018 Del Skrevet 10. november 2018 Alt er smak og behag, men ikke all smak er god smak. Jeg kjenner folk som anser grandiosa med ketchup for et herremåltid. Det er på samme måte med spill. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 10. november 2018 Del Skrevet 10. november 2018 Kjøpte Pode, Butcher (for andre gang, siden er så jævlig fett!), Blossom Tales og Implosion - elsker hack n' slash spill. Lenke til kommentar
Mør stønt-ape Skrevet 10. november 2018 Del Skrevet 10. november 2018 (endret) Liker man ikke de tre spillene der så har man ikke peiling og bør finne seg en annen hobby.Kan man ikke innse at ens favorittspill har svakheter som gjør at andre kanskje ikke liker dem så er man trangsynt og bør innse at verden har flere synspunkter enn ens eget. Endret 10. november 2018 av Mør stønt-ape 4 Lenke til kommentar
Eddie_Peddie Skrevet 11. november 2018 Del Skrevet 11. november 2018 (endret) Noen her som har spilt fortnite på Switch? Jeg har kun testa i bærbar modus og fy faen så dårlig kontrolleren og oversikten er i håndholdt med joycons koblet til skjermen. Andre som sliter når de bruker joycons? Edit Har nå testa med pro kontroller og må si meg fornøyd. Grafikken er elendig men utrolig lett å vinne med pro controller. Endret 12. november 2018 av Eddie_Peddie Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 13. november 2018 Del Skrevet 13. november 2018 Power sendte mine Pokemon Lets Go Pikachu og Evee idag om andre er keene på å få det før 1 Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 13. november 2018 Del Skrevet 13. november 2018 NES Controller Pre-Orders Are up for Nintendo Switch Online Members https://twinfinite.net/2018/11/nes-controller-pre-orders/ Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 13. november 2018 Del Skrevet 13. november 2018 Sexy, men tror jeg klarer meg fint med pro-controlleren. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 13. november 2018 Del Skrevet 13. november 2018 (endret) Ooh, trådløs. Vurderes. Man har ikke kjøpt noen retrospill enda, da. Edit: den kan bare lades ved å kobles til siden av konsollen? Seriøst? Det å sleppe å gjøre det var en stor grunn til at jeg kjøpte Pro Controlleren. Endret 13. november 2018 av Skurupu Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 13. november 2018 Del Skrevet 13. november 2018 Det er ubrukelig, kjøp joy con charging dock Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 13. november 2018 Del Skrevet 13. november 2018 Nytt søk i eShoppen, hva tenker folk? Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 13. november 2018 Del Skrevet 13. november 2018 Rom for forbedring, men absolutt en forbedring! Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 14. november 2018 Del Skrevet 14. november 2018 Hovedproblemet med eShop er at den er overfylt av søppel, om de hadde fjernet søpla så hadde det vært lett å finne nye spill man er interessert i. Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 14. november 2018 Del Skrevet 14. november 2018 But the company isn’t done yet. Fils-Aime said that it’s warming up for an amazing 2019, powered by the likes of Animal Crossing and Luigi’s Mansion 3. There’s more where that came from, as the company is planning “brand new surprises that we haven’t yet shared. ” The company’s goal, according to Fils-Aime, is to “surprise and delight our fans in ways that they didn’t even think of.” https://comicbook.com/gaming/2018/11/14/nintendo-brand-new-surprises-2019-coming-switch/ Åy åy åy.... Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 15. november 2018 Del Skrevet 15. november 2018 labo 2 confirmed Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 15. november 2018 Del Skrevet 15. november 2018 labo 2 confirmed ” The company’s goal, according to Fils-Aime, is to “surprise and delight our fans in ways that they didn’t even think of.” Labo vet vi jo allerede om, så det kan jo ikke være. Venter i spenning som unga til jul.... Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 15. november 2018 Del Skrevet 15. november 2018 (endret) Pokemon Lets Go var jammen meg et forfriskende pust fra en som ikke har spilt pokemon siden Gameboy Advance SP! Endret 15. november 2018 av David_1214 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå