Christrr Skrevet 7. november 2018 Del Skrevet 7. november 2018 Bikket 61 selv. Koser meg enormt med dette spillet. Savner litt å ha en chat man kan bruke ingame, men man må kanskje gjøre sånt på en device ved sidenav. Sjelden jeg får noen andre spillere med meg, har vel bare hatt en 3-4 stykk innom totalt sett siden jeg begynte. Dukker vel opp flere når flere får gruppert seg rundt t6-10 og farmer rifts 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm Skrevet 7. november 2018 Del Skrevet 7. november 2018 Hva er en god, rimelig pris for brukt Mario Kart eller Odyssey? Lenke til kommentar
Mør stønt-ape Skrevet 8. november 2018 Del Skrevet 8. november 2018 Begge har vært nede i 400 nye, så jeg tenker at mer enn det er for mye. Men det kommer jo helt an på hvor tålmodig du er og hvor mye du er villig til å betale. Vil du ha det nå, må du jo bare ta det rimeligste du finner nå. . . Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 8. november 2018 Del Skrevet 8. november 2018 100-150kr mindre enn nypris vil jeg si er en god bruktpris så lenge de er er i perfekt stand. Nintendo spill synker sjeldent mye i verdi, og de har en tendens til å bare øke i verdi med årene mer eller mindre. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 8. november 2018 Del Skrevet 8. november 2018 For de som bor i Stavanger/Sandnes/Jæren og omegn - Elkjøp Klepp selger Switch for 2399kr. Plukka meg opp en med Mario Kart og Pro kontroller. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm Skrevet 8. november 2018 Del Skrevet 8. november 2018 (endret) Vet noen om noe Black Friday Nintendo tilbud? Endret 8. november 2018 av Slettet-8OkEXm Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 8. november 2018 Del Skrevet 8. november 2018 YouTube app tilgjengelig på eshop nå. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 8. november 2018 Del Skrevet 8. november 2018 Vet noen om noe Black Friday Nintendo tilbud? https://prisguiden.no/tilbud/black-friday Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm Skrevet 8. november 2018 Del Skrevet 8. november 2018 https://prisguiden.no/tilbud/black-friday Takk! Lenke til kommentar
listen Skrevet 9. november 2018 Del Skrevet 9. november 2018 For de som bor i Stavanger/Sandnes/Jæren og omegn - Elkjøp Klepp selger Switch for 2399kr. Plukka meg opp en med Mario Kart og Pro kontroller. Vet du om det var dagstilbud eller funker det fortsatt? Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 9. november 2018 Del Skrevet 9. november 2018 Nintendo Plans to Incorporate Add-on Content for Flagship Titles to Keep Them in the Spotlight Longer Nintendo held a Q&A session as usual after the recent quarterly financial report. The translated Q&A is now available on Nintendo’s website and it contains several key takeaways from President Shuntaro Furukawa. https://wccftech.com/nintendo-add-on-content-flagship-titles/ https://www.nintendo.co.jp/ir/pdf/2018/181109e.pdf Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 9. november 2018 Del Skrevet 9. november 2018 Vet du om det var dagstilbud eller funker det fortsatt? Har ikke peiling, dessverre. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 9. november 2018 Del Skrevet 9. november 2018 Er Crash Bandicoot N' Sane Trilogy verdt det? Ser det er på salg på eshop, og det frister. Ellers noen bra indies på Switch jeg burde kjøpe også? Er ikke fan av rpgs og super vanskelige spill. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 9. november 2018 Del Skrevet 9. november 2018 Synd du ikke liker RPG, for West of Loathing er et av de beste indiespillene jeg har spilt. Herlig turbasert western-rpg med masse sjarm og humor. Har også hørt mye bra om Blossom Tales. Kjøpte det nylig selv på Steam, men har ikke prøvd det enda. Skal være ganske likt A Link to the Past. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 9. november 2018 Del Skrevet 9. november 2018 Kan varmt anbefale Bergensutviklede Pode folkens. Herlig og stemingsfull liten indiepuzzler. Lenke til kommentar
...... Skrevet 9. november 2018 Del Skrevet 9. november 2018 Er Crash Bandicoot N' Sane Trilogy verdt det? Ser det er på salg på eshop, og det frister. Ellers noen bra indies på Switch jeg burde kjøpe også? Er ikke fan av rpgs og super vanskelige spill. Stardew Valley, Hollow Knight og Shovel Knight er må-ha spill på Switch. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 9. november 2018 Del Skrevet 9. november 2018 Om man liker den type spill, så. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 9. november 2018 Del Skrevet 9. november 2018 Liker man ikke de tre spillene der så har man ikke peiling og bør finne seg en annen hobby. 1 Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 9. november 2018 Del Skrevet 9. november 2018 Er vel smak og behag det - for egen del klarer jeg ikke slike spill. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 9. november 2018 Del Skrevet 9. november 2018 Noen indieanbefalinger: BulbBoy, en lyspæregutt redder lyspærebestefar fra marerittaktige krefter. Puzzlehorror. Veldig billig, veldig bra. Pode, ikke spilt lenge, men helt forelsket i spillet allerede. Godt puzzlespill som attpåtil er norsk. Sparkle 2 EVO, deilig og avslappende spill hvor du er et lite vesen som spiser mindre vesen for å bli større og ellers bare svømmer rundt i vannet i ulike dybder. Veldig billig, og både det og 3eren (som jeg ikke har) er på salg nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå