Gå til innhold

Nintendo Switch: Informasjon og generell diskusjon

Gjest Slettet-NIoHlfL

Anbefalte innlegg

Bikket 61 selv. Koser meg enormt med dette spillet. Savner litt å ha en chat man kan bruke ingame, men man må kanskje gjøre sånt på en device ved sidenav. Sjelden jeg får noen andre spillere med meg, har vel bare hatt en 3-4 stykk innom totalt sett siden jeg begynte. Dukker vel opp flere når flere får gruppert seg rundt t6-10 og farmer rifts :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nintendo Plans to Incorporate Add-on Content for Flagship Titles to Keep Them in the Spotlight Longer

Nintendo held a Q&A session as usual after the recent quarterly financial report. The translated Q&A is now available on Nintendo’s website and it contains several key takeaways from President Shuntaro Furukawa.

https://wccftech.com/nintendo-add-on-content-flagship-titles/

https://www.nintendo.co.jp/ir/pdf/2018/181109e.pdf

Lenke til kommentar

Er Crash Bandicoot N' Sane Trilogy verdt det? Ser det er på salg på eshop, og det frister.

Ellers noen bra indies på Switch jeg burde kjøpe også? Er ikke fan av rpgs og super vanskelige spill.

Stardew Valley, Hollow Knight og Shovel Knight er må-ha spill på Switch.

Lenke til kommentar

Noen indieanbefalinger:

BulbBoy, en lyspæregutt redder lyspærebestefar fra marerittaktige krefter. Puzzlehorror. Veldig billig, veldig bra.

Pode, ikke spilt lenge, men helt forelsket i spillet allerede. Godt puzzlespill som attpåtil er norsk.

Sparkle 2 EVO, deilig og avslappende spill hvor du er et lite vesen som spiser mindre vesen for å bli større og ellers bare svømmer rundt i vannet i ulike dybder. Veldig billig, og både det og 3eren (som jeg ikke har) er på salg nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...