Noiz Skrevet 1. november 2018 Del Skrevet 1. november 2018 H4xx0r ja, for emulering er jo så avansert... Pirat? Det trenger man ikkje vere, kan like fint kjøpe spillet selv om man emulerer det. Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 1. november 2018 Del Skrevet 1. november 2018 Så story mode i Smiiirsch? Er det vanlig? Så ganske omfattende ut også. Kun i Brawl. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 1. november 2018 Del Skrevet 1. november 2018 H4xx0r ja, for emulering er jo så avansert... Hvis du mener emulering ikke er komplisert vil jeg anbefale deg å bidra til yuzu. 1 Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 1. november 2018 Del Skrevet 1. november 2018 (endret) Hvis du mener emulering ikke er komplisert vil jeg anbefale deg å bidra til yuzu. Eg har aldri meint det ikkje er komplisert å lage ein emulator, eg sa det ikkje er komplisert å bruke ein. Yuzu har forøverig fantastisk framgang i det siste. Endret 1. november 2018 av Noiz 1 Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 1. november 2018 Del Skrevet 1. november 2018 Kun i Brawl. Var det ikke story mode i Smash Bros til N64 da? Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 1. november 2018 Del Skrevet 1. november 2018 Emulering er både lett og vanskelig. Å få et spill til å kjøre er sjelden spesielt vanskelig, men jeg bruker som regel en del tid på å finjustere ytelsen. Det kan man selvfølgelig bare droppe; som tenåring bare startet jeg opp spillene uten å røre en eneste innstilling. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 1. november 2018 Del Skrevet 1. november 2018 Var det ikke story mode i Smash Bros til N64 da? bare classic mode Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 1. november 2018 Del Skrevet 1. november 2018 (endret) Aha, det er ikke det samme nei. Da lærte man det. Smash til N64 er det eneste Smash jeg har spilt, og det begynner å bli noen år siden. Jeg hadde egentlig forsonet meg med å ha solgt Switchen min, og er egentlig veldig skeptisk til selve spillet, men jeg oppdaget denne, og fan som jeg er, så fikk jeg såpass kraftige rykninger i klikkemuskelen at før jeg visste ordet av det, så var den bestilt. Dermed er jeg tilbake i klubben igjen. Endret 1. november 2018 av Rider of Reason Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 2. november 2018 Del Skrevet 2. november 2018 Mario Segale dead at 84 – The ‘real Super Mario’ who inspired Nintendo video game character dies in America https://www.thesun.co.uk/news/7644995/super-mario-segale-dead-nintendo-inspiration/ Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 5. november 2018 Del Skrevet 5. november 2018 Ryktes at det kommer en YouTube app til Switch denne uka Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 5. november 2018 Del Skrevet 5. november 2018 Ja, jeg så det her i helgen. Blir spennende å se om det stemmer og hva annet snask som evt kommer. Lenke til kommentar
...... Skrevet 5. november 2018 Del Skrevet 5. november 2018 Går rykter om Odyssey DLC. Hadde gjort seg med et par nye verdener. Og Smash ser jo faktisk gøy ut om adventure mode er langt og bra. Super Mario Party har jeg og dama bikket 30 timer i, mye pga challenge road og partner party. Lenke til kommentar
Serjiously Skrevet 6. november 2018 Del Skrevet 6. november 2018 Partner Party er det som redder Super Mario Party for min del. Raftinga har nesten null replay value og vanlig brettspillmodus er OK, men ikke det helt store. PP er derimot et skikkelig friskt pust for serien, og det føles nesten som om det er denne modusen spillet er designet rundt. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 6. november 2018 Del Skrevet 6. november 2018 Noen som har kjøpt diablo 3 fysisk i butikk? Vært på Elkjøp og Power,men de har tydeligvis ikke.. gamestop er ikke i nærheten. Lenke til kommentar
...... Skrevet 6. november 2018 Del Skrevet 6. november 2018 Noen som har kjøpt diablo 3 fysisk i butikk? Vært på Elkjøp og Power,men de har tydeligvis ikke.. gamestop er ikke i nærheten. Sjekka tilfeldigvis over spillhyllen på elkjøp her også og der var det ingen Diablo. Virker som det kun er Mario, Zelda og barnespill som stilles ut hos de store kjedene. Nintendo Switch er jo bare en konsoll for barn (tenker de). Lenke til kommentar
Niram Skrevet 6. november 2018 Del Skrevet 6. november 2018 Spurte på elkjøp chat på nett; de har det kun i nettbutikken. Om det skal kjøpes i butikk må man gå innom og bestille det. Trist.. Må vel innse at fysiske kopier er utdøende. Vurderte digital på switch, men nå som jeg har kjøpt stort sett alt fysisk føler jeg at jeg får fortsette med det. Selv om det betyr at jeg må vente noen dager på diablo.. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 6. november 2018 Del Skrevet 6. november 2018 Skaffet diablo på gamestop på fredagen. Husker når tropical freeze dx kom så var jeg på elkjøp og power, med de hadde ikke fått det inn. Tror ikke de pleier å få inn spill dag en med mindre det er mario eller noe slikt. Har forresten en level 23 crusader i diablo nå. Spiller på normal vanskelighet, og karakteren er omtrent udødelig. Har så mye life per second og life per hit, at med en gang han tar noe skade så får han tilbake full HP med en gang. Er det meningen at normal vanskelighet skal være sånn en cakewalk? Lenke til kommentar
Niram Skrevet 6. november 2018 Del Skrevet 6. november 2018 Ja, normal er veldig lett. Pleier å starte på expert og øke etterhvert. Normal er kun for story sin del. Når du kommer opp i torment vanskelighetsgrad blir det verre og verre, og dermed mer moro Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå