fnwilborn Skrevet 16. oktober 2018 Del Skrevet 16. oktober 2018 May the Luck be with you! 1 Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 16. oktober 2018 Del Skrevet 16. oktober 2018 May the Luck be with you! Håper de har gjort en glipp, men toll og tollgebyr kommer gjerne noe senere enn selve varen. Brant meg på dette ved mine første kjøp utenlands. Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 16. oktober 2018 Del Skrevet 16. oktober 2018 Nintendo direct 18. oktober ifølge Nintendo Canada på Facebook. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 16. oktober 2018 Del Skrevet 16. oktober 2018 Håper de har gjort en glipp, men toll og tollgebyr kommer gjerne noe senere enn selve varen. Brant meg på dette ved mine første kjøp utenlands.Det har jeg faktisk aldri opplevd, pleier å komme sammen for meg. Men sjelden jeg handler utenlands da. Skjedde oftere i tiden med play.com Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 16. oktober 2018 Del Skrevet 16. oktober 2018 (endret) Savner play.com. Likte designet på siden deres, handlet mye billige spill der der og fikk noen sinnsyke gode deals på andre ting, blant annet en Joytech Control Center 540C til bare 199kr, og en gang sendte de meg en offisiell X360 HD VGA kabel som kostet det trippelte av den billige third-party versjonen jeg egentlig hadde bestilt. Var rimelig fornøyd da Ble en del kødd med de mot slutten og mange av pakkene mine ble rævkjørt i tollen siden prisen på pakken var satt mye høyere enn det spillene egentlig kostet, og ikke lenge etterpå så gikk de under. Endret 16. oktober 2018 av XtaZ Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 16. oktober 2018 Del Skrevet 16. oktober 2018 The Nintendo Switch finally gets its first “competitor” https://gearnuke.com/the-nintendo-switch-finally-gets-its-first-competitor/ Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 16. oktober 2018 Del Skrevet 16. oktober 2018 Men har den spill? Leser bare masse blablabla om større skjerm og kraftig prosessor og batteritid. Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 16. oktober 2018 Del Skrevet 16. oktober 2018 Har den seriøst kun grip, stikke og knapper på ene siden mens den andre siden skal styres med touch? PASS. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 16. oktober 2018 Del Skrevet 16. oktober 2018 Touch baserte kontrollere er automatisk stryk i min bok. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 17. oktober 2018 Del Skrevet 17. oktober 2018 Jeg har ikke sett argumentene deres, men hvis det kun går på maskinkraft og det tekniske er det totalt misforstått. Det har aldri vært maskinkraften til Nintendos konsoller som har hevet dem over konkurransen. Lenke til kommentar
SpillRune Skrevet 17. oktober 2018 Del Skrevet 17. oktober 2018 Er det ikke bedre at hvert tema får sin egen tråd? Jeg forstår ikke hvorfor folk ønsker denne megatrådstrukturen hvor absolutt alt skal bli diskutert. Hadde det vært opp til meg så hadde denne tråden blitt stengt. Alle diskusjoner blir som døgnfluer, nye besøkende tror forumet er helt dødt og å søke opp gamle temaer/diskusjoner blir tilnærmet umulig. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 17. oktober 2018 Del Skrevet 17. oktober 2018 Fritt og frem å gjøre begge deler, så svarer folk på de trådene som de ønsker. Det er vanlig at nye spill diskuteres i både sine egne tråder og i samletråder for alt som har med den aktuelle konsollen å gjøre. Selv foretrekker jeg denne typen tråder da det har en tendens til å samle seg en fast gjeng som man blir kjent med og får et slags forhold til. Jeg vet alltid hvor jeg skal gå hvis jeg vil diskutere noe relatert til et visst tema og jeg vet det vil være folk der med interessante meninger om saken. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 17. oktober 2018 Del Skrevet 17. oktober 2018 Jeg foretrekker en stor tråd som denne takk. Stenges den så forsvinner mye av moroa. Hovedsakelig denne tråden jeg frekventerer her. Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 18. oktober 2018 Del Skrevet 18. oktober 2018 Jeg foretrekker denne tråden, så får andre lage nye tråder hvis de ønsker det. Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 18. oktober 2018 Del Skrevet 18. oktober 2018 (endret) Nintendo Switch Gets Three New GameCube-Like Controllers For Smash Bros. Ultimate https://www.gamespot.com/articles/nintendo-switch-gets-three-new-gamecube-like-contr/1100-6462650/ Endret 18. oktober 2018 av PÃ¥inter Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. oktober 2018 Del Skrevet 18. oktober 2018 Hva er greia med Brawl og Gamecube lignende kontroller? Er det så overlegent altså ? Lenke til kommentar
Serjiously Skrevet 19. oktober 2018 Del Skrevet 19. oktober 2018 Jeg synes personlig at Gamecube hadde den beste og mest komfortable kontrolleren noensinne, men likevel mener jeg det er oppskrytt hvor viktig den er med tanke på Smash. Jeg kommer ikke til å gidde å skaffe meg en. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 19. oktober 2018 Del Skrevet 19. oktober 2018 Jeg har alltid ment at Playstation har de beste kontrollerene. Men jeg må si at Switch Pro Controller er svært god. Hadde bare stikkene vært symetriske, slik som på PS, så hadde den tatt kronen. Har sikkert sagt det hundre ganger før i denne tråden, men Joy-Cons er nok den dårligste kontrolleren som er laget. Jeg vil påstå at en Pro Controller er påkrevd for å kunne nyte Switchen. Synd den er så dyr. Den burde fulgt med konsollen. Lenke til kommentar
Mør stønt-ape Skrevet 19. oktober 2018 Del Skrevet 19. oktober 2018 Jeg vil påstå at en Pro Controller er påkrevd for å kunne nyte Switchen. Synd den er så dyr. Den burde fulgt med konsollen. Der er det forskjell på folk. Jeg er glad for muligheten til å la være å kjøpe den. Det kommer vel an på om du ser på Switch som en håndholdt som kan kobles til TV'en, eller en TV-konsoll som kan spilles håndholdt. I første tilfelle er Pro Controller en ekstrating man strengt tatt ikke trenger. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 19. oktober 2018 Del Skrevet 19. oktober 2018 Jeg bruker Switch utelukkende håndholdt og har ingenting å utsette på Joy-consene. Hva går egentlig kritikken ut på? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå