Mala Skrevet 1. oktober 2018 Del Skrevet 1. oktober 2018 Salg på dette Satisfye grippet om noen skulle være interessert https://satisfye.com/products/switch-grip-pro Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 2. oktober 2018 Del Skrevet 2. oktober 2018 Super Mario Party på fredag. Flere som klør etter å kjøpe det? Sett litt på youtube gameplay-videoer. Ser ut til å ha den klassiske MP-magien. Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 3. oktober 2018 Del Skrevet 3. oktober 2018 Super Mario Party på fredag. Flere som klør etter å kjøpe det? Sett litt på youtube gameplay-videoer. Ser ut til å ha den klassiske MP-magien. Gleder meg, men er det ikke 5 oktober? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 3. oktober 2018 Del Skrevet 3. oktober 2018 (endret) Koste meg mye med Mario Party til N64, men tviler på at jeg kommer til å kjøpe dette. Rett og slett fordi det bare er morsomt sammen med venner, og at jeg ikke kan se for meg at det kommer til å skje mer enn maksimum et par ganger. Ikke verdt pengene. Endret 3. oktober 2018 av Skurupu Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 3. oktober 2018 Del Skrevet 3. oktober 2018 (endret) Gleder meg, men er det ikke 5 oktober?Jo, og hvilken dato er det på fredag? Endret 3. oktober 2018 av fnwilborn Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. oktober 2018 Del Skrevet 3. oktober 2018 Koste meg mye med Mario Party til N64, men tviler på at jeg kommer til å kjøpe dette. Rett og slett fordi det bare er morsomt sammen med venner, og at jeg ikke kan se for meg at det kommer til å skje mer enn maksimum et par ganger. Ikke verdt pengene. Samme greia her i grunn. Det får bli med minnene med grusomme ihjel slitte N64 stikker og gnagsår hendene. Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 3. oktober 2018 Del Skrevet 3. oktober 2018 Har MArio Party 2 til N64, men det var først med Gamecube det virkelig tok av og det ble spilt veldig mye. Har 4,5 og 6 - nr 6 med mikrofon og greier Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 3. oktober 2018 Del Skrevet 3. oktober 2018 Jo, og hvilken dato er det på fredag? Takk, meg som er tåkete, rister oppgitt på hodet av meg selv. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 3. oktober 2018 Del Skrevet 3. oktober 2018 Samme greia her i grunn. Det får bli med minnene med grusomme ihjel slitte N64 stikker og gnagsår hendene. Kjenner meg igjen. På den tiden bodde jeg hos foreldrene mine, sammen med mine to yngre brødre. Vi trengte bare invitere over naboen, så var vi fire stykker. Det ble spilt svært mye, for å si det sånn. Ingen av de fire kontrollerene fungerer i dag. Samtlige har ihjelslitte stikker. Egentlig litt synd, da jeg av og til kunne tenke meg å finne frem konsollen igjen, men da må jeg kjøpe en ny kontroller. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 3. oktober 2018 Del Skrevet 3. oktober 2018 Gleder meg til Super Mario Party. Forhåpentligvis så har vi det første brukbare partyspillet til Nintendo Switch. 1-2-Switch var jo helt tragisk, og jeg testet nylig Go Vacation som også var temmelig krise. Ingenting til Switch som har klart å erstatte Wii Party U, NintendoLand, Mario & Sonic at XXXX Games osv... Nå har Mario Party 8, 9 og 10 vært temmelig skuffende, men jeg håper virkelig at Nintendo har tatt seg litt sammen og at at Super Mario Party leverer. Det er temmelig trist at jeg må fremdeles ha Wii:U klar når det skal spilles partyspill da Nintendo Switch rett og slett ikke har noe å tilby per dags dato. Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 3. oktober 2018 Del Skrevet 3. oktober 2018 Ingen av de fire kontrollerene fungerer i dag. Samtlige har ihjelslitte stikker. Egentlig litt synd, da jeg av og til kunne tenke meg å finne frem konsollen igjen, men da må jeg kjøpe en ny kontroller. Du kan alltids bare kjøpe nye GameCube-inspirerte kvalitetsstikker til N64 kontrollerne på ebay. Veldig enkle å bytte ut. Lenke til kommentar
...... Skrevet 3. oktober 2018 Del Skrevet 3. oktober 2018 Vurderer å kjøpe Super Mario Party til dama som akkurat har fått seg Switch, funker det ålreit med bare 2 pers tror dere? Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 3. oktober 2018 Del Skrevet 3. oktober 2018 Det tror jeg. Har hatt suksess med den str før selv. Jo flere jo bedre så klart, men to går helt fint. Lenke til kommentar
anaconda Skrevet 3. oktober 2018 Del Skrevet 3. oktober 2018 Det er visst bare 4 brett. Er det nok? Hadde gledet meg til dette, men nå vet jeg ikke om jeg får valuta for pengene. Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 3. oktober 2018 Del Skrevet 3. oktober 2018 Vurderer å kjøpe Super Mario Party til dama som akkurat har fått seg Switch, funker det ålreit med bare 2 pers tror dere? Er det dama di du solgte Switch’n din til? humrer... Lenke til kommentar
...... Skrevet 3. oktober 2018 Del Skrevet 3. oktober 2018 Er det dama di du solgte Switch’n din til? humrer... Hehe, niks. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 4. oktober 2018 Del Skrevet 4. oktober 2018 Er det dama di du solgte Switch’n din til? humrer... ? Avslørt ? Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 4. oktober 2018 Del Skrevet 4. oktober 2018 Ser ut som Komplett skal skuffe meg igjen.. Super Mario Party har stått som bekreftet på lager og sendingsklar 03. Oktober. Status når 04. Oktober er den samme og min ordre er fremdeles ikke pakket eller sendt. Min erfaring med postpakker rett i postkassa er et postgangen tar 2 virkedager så det spøker endel om denne skal komme frem til fredag. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 4. oktober 2018 Del Skrevet 4. oktober 2018 Må aldri bestille spill på nettet og forvente å få det på release. Har brent meg på det flere ganger og gjør aldri det igjen. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 4. oktober 2018 Del Skrevet 4. oktober 2018 Blir jo fort til at man svipper innom Elkjøp på vei hjem på fredag, men har jo alltids et lite håp om å slippe det... Synes uansett at Komplett har blitt temmelig drøye med å ha "bekreftet dato" som viser seg å ikke være reell. Dette er tredjegangen på under 1 mnd hvor jeg har bestilt varer som har bekreftet dato som viser seg å ikke være reell.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå