...... Skrevet 14. september 2018 Del Skrevet 14. september 2018 Ja, dessverre et resultat av at folk stjeler. Rar måte å formulere at Nintendo er inkompetente på. 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 15. september 2018 Del Skrevet 15. september 2018 In yet another unfortunate twist, it turns out Nintendo Switch owners who choose to subscribe to the upcoming paid Nintendo Switch Online service will need to login weekly in order to maintain access to their suite of NES games. https://www.forbes.com/sites/erikkain/2018/09/14/nintendo-switch-users-need-to-login-weekly-to-keep-access-to-nes-games/#7a479a4b4af3 Nintendo Deletes Your Cloud Saves When Your Nintendo Switch Online Subscription Ends https://www.forbes.com/sites/erikkain/2018/09/14/nintendo-will-delete-your-cloud-saves-when-your-online-subscription-ends/#34f9c8fe48c9 Ord blir fattige. Lenke til kommentar
SpillRune Skrevet 15. september 2018 Del Skrevet 15. september 2018 At Nintendo Switch ONLINE krever at du er ONLINE er vel ingen spesiell overraskelse. Du mister ingenting hvis du er offline over 7 dager, du må bare bekrefte at du fortsatt er abonnent og har rett til å bruke tjenesten. Helt normalt for alle onlinetjenester. Sålenge du har en telefon i nærheten kan du sette opp "delt internett" og være online med Switch. Så, uansett hva grunnen er, hjemme eller borte, null problem å sikre at du er tilkoblet. Grunnen til at Nintendo setter grensen til 7 dager istedet for 30 dager som på Xbox One Game Pass er sannsynligvis at de tilbyr 7-dagers gratis prøveperiode på tjenesten, så du ikke skal kunne utnytte gratisperioden. Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 15. september 2018 Del Skrevet 15. september 2018 Rar måte å formulere at Nintendo er inkompetente på. Der traff du spikeren på hodet, Nintendo er inkompetente! Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 15. september 2018 Del Skrevet 15. september 2018 Så hvis jeg betaler for online og ikke er online på syv dager - hva skjer? Må jeg betale på nytt? Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 15. september 2018 Del Skrevet 15. september 2018 Du kan ikke spille NES-spilla mer, inntil du kobler til internett igjen 1 Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 15. september 2018 Del Skrevet 15. september 2018 Det har jeg ingen problemer med. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 15. september 2018 Del Skrevet 15. september 2018 Nintendo Deletes Your Cloud Saves When Your Nintendo Switch Online Subscription Ends https://www.forbes.com/sites/erikkain/2018/09/14/nintendo-will-delete-your-cloud-saves-when-your-online-subscription-ends/#34f9c8fe48c9 Det der er ganske drøyt, hvis det betyr at de umiddelbart sletter alle dine saves om du ved et uhell lar abonnementet stoppe. 2 Lenke til kommentar
...... Skrevet 15. september 2018 Del Skrevet 15. september 2018 Det der er ganske drøyt, hvis det betyr at de umiddelbart sletter alle dine saves om du ved et uhell lar abonnementet stoppe. Det er det. Det gjør jo egentlig tjenesten ekstremt ubrukelig og uinteressant. 3 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. september 2018 Del Skrevet 15. september 2018 Når ble dette "vi hater nintendo" tråden? Huff a meg. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 15. september 2018 Del Skrevet 15. september 2018 "Problemet" er vel at det er mange Nintendo veteraner her. Og Nintendo har delvis snudd ryggen til dem i form av etterfølgere av spill som ikke ligner tidligere spill i seriene, re-releases fra egne konsoller og porter av spill som har eksistert i flere år. 1 Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 15. september 2018 Del Skrevet 15. september 2018 At Nintendo Switch ONLINE krever at du er ONLINE er vel ingen spesiell overraskelse. Du mister ingenting hvis du er offline over 7 dager, du må bare bekrefte at du fortsatt er abonnent og har rett til å bruke tjenesten. Helt normalt for alle onlinetjenester. Jeg bruker Spotify mye på mobilen i offline, og trenger bare logge på en gang i måneden for å holde det aktivert. Syv dager er rimelig drøyt. MS prøvde noe av det samme med XBone da den ble annonsert, og folk klikket i vinkel. Lenke til kommentar
...... Skrevet 15. september 2018 Del Skrevet 15. september 2018 Jeg bruker Spotify mye på mobilen i offline, og trenger bare logge på en gang i måneden for å holde det aktivert. Syv dager er rimelig drøyt. MS prøvde noe av det samme med XBone da den ble annonsert, og folk klikket i vinkel. 7 dager er sinnsykt. Spesielt for en konsoll det er meningen at man skal ta med seg overalt. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 16. september 2018 Del Skrevet 16. september 2018 Grunnen til syv dager er vel at trialen er på syv dager.. Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 16. september 2018 Del Skrevet 16. september 2018 Nintendo viser vel bare at de fortsatt ikke skjønner Internett helt. Nå har de brukt tre konsoller på å ikke få til noe de andre fikk til etter to, og det attpåtil på for konsoller som har kommet etter at konkurrentene nærmest perfeksjonerte onlinedelen. Selv om det bare er snakk om to hundre kroner eller noe for et år, så sliter de med å friste meg til å hive meg på. Noen NES-spill er ikke nok i hvert fall, de har jeg for det spilt nok av fra før. 1 Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 16. september 2018 Del Skrevet 16. september 2018 Det der er ganske drøyt, hvis det betyr at de umiddelbart sletter alle dine saves om du ved et uhell lar abonnementet stoppe. Du kommer sikkert til å få varsler via mail og app før de sletter noe som helst. Noe annet ville være uryddig, og Nintendo er ikke uryddige, de er konsekvente. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 16. september 2018 Del Skrevet 16. september 2018 Grunnen til syv dager er vel at trialen er på syv dager.. Det der gir ingen mening. Når trialen er over abonnener du ikke lengre, så da mister du tilgangen til spillene. Men det minste abonnentet er en måned om gangen, så da burde vi få beholde spillene hele måneden vi har abonnert. 1 Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 16. september 2018 Del Skrevet 16. september 2018 Det der gir ingen mening. Når trialen er over abonnener du ikke lengre, så da mister du tilgangen til spillene. Men det minste abonnentet er en måned om gangen, så da burde vi få beholde spillene hele måneden vi har abonnert. Et tips til deg hvis du skal abonnere på Nintendo online, LES BRUKERAVTALEN NØYE. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 16. september 2018 Del Skrevet 16. september 2018 Det der gir ingen mening. Når trialen er over abonnener du ikke lengre, så da mister du tilgangen til spillene. Men det minste abonnentet er en måned om gangen, så da burde vi få beholde spillene hele måneden vi har abonnert. Det gir masse mening. Samme prinsipp som hos Sony og MS, men de har vel 30 dager så vidt jeg husker. Ellers anbefaler jeg deg som Påinter å lese brukeravtalen nøye. 1 Lenke til kommentar
3irik Skrevet 16. september 2018 Del Skrevet 16. september 2018 Du kommer sikkert til å få varsler via mail og app før de sletter noe som helst. Noe annet ville være uryddig, og Nintendo er ikke uryddige, de er konsekvente. Tja. Er pokemon bank noen pekepinn gjør de ikke det. Der er det mange som har fått slettet sine pokemon, tilsynelatende uten advarsel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå