Bytex Skrevet 13. september 2018 Del Skrevet 13. september 2018 Ja jeg sliter med å se hvordan man spiller typiske mus-spill med switch. XC2 DLC er obligatorisk. Men brettspill kan funke utmerket. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 13. september 2018 Del Skrevet 13. september 2018 NSMBU Deluxe og Luigies Mansion 3 er de eneste som har fått meg stoka til nå... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. september 2018 Del Skrevet 13. september 2018 (endret) WOAAAAAAAAAAAAAA masse final fantasy spill :3 Thank you for watching. Back to vaske kopper. Endret 13. september 2018 av Bytex Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. september 2018 Del Skrevet 13. september 2018 Mye FF der ja...garantert suksess bare der Ellers er jeg super stoked på Daemon X Machina gitt, ser fett ut Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. september 2018 Del Skrevet 13. september 2018 Har aldri spilt FF7 eller 9 egentlig. Hadde aldri egen playstation. 10 har jeg spilt endel på PS2-emulator, og that's it. Blir bra å få sjansen på switch. 1 Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 13. september 2018 Del Skrevet 13. september 2018 Var nok den Xenoblade Chronicles 2 dlcen som frister mest! En del annet som kan være av interesse også. Manglet noe skikkelig kult da men.. Lenke til kommentar
...... Skrevet 13. september 2018 Del Skrevet 13. september 2018 (endret) Hoppet ikke i taket akkurat. Nintendo Online overbeviste ikke i det hele tatt, kommer ikke til å abonnere på den tjenesten. Vi fikk jo ikke vite noe nytt. Kjøper fort New Super Mario Bros Deluxe, men det er begrenset hvor lenge Switch kan overleve på Wii U-porter. Animal Crossing blir sikkert gøy da, men det er jo en evighet til det kommer sikkert. Endret 13. september 2018 av DKC Lenke til kommentar
kero79 Skrevet 13. september 2018 Del Skrevet 13. september 2018 Animal Crossing i 2019. Er fornøyd jeg, Eneste jeg virkelig ønsket meg. Lenke til kommentar
...... Skrevet 13. september 2018 Del Skrevet 13. september 2018 Savnet liksom den siste "one more thing". En Super Mario Odyssey DLC eller tease om nytt Zelda hadde gjort seg. Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 13. september 2018 Del Skrevet 13. september 2018 Katamari, alt som trengs! Lenke til kommentar
anaconda Skrevet 13. september 2018 Del Skrevet 13. september 2018 Ingen Super Mario Maker 2 og ingen Skyward Sword HD. Jeg liker city builders, så skylines så interessant ut. Har aldri prøvd det. Lenke til kommentar
...... Skrevet 13. september 2018 Del Skrevet 13. september 2018 Interessant at det fortsatt er så mange ports på vei. Er nesten som om at Sony skulle komt med PS5 men nesten utelukkende gitt ut spill fra gamle konsollgenerasjoner og indiespill fra PC. Hadde ikke vært superpopulært akkurat. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. september 2018 Del Skrevet 13. september 2018 (endret) Helt grei direct, noen høydepunkter, andre ting interesserte meg midt i ræva. Jeg er glad for at jeg eier en Switch. Det er fortsatt et mysterium at de hadde så enormt spillbibliotek i Virtual Console på Wii shop, som bare forsvant. Det ligger masse mere info om online på nintendo.com forresten. https://www.nintendo.com/switch/online-service/ Endret 13. september 2018 av Bytex Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 13. september 2018 Del Skrevet 13. september 2018 Ja jeg sliter med å se hvordan man spiller typiske mus-spill med switch. XC2 DLC er obligatorisk. Men brettspill kan funke utmerket. Touchskjermen kommer nok godt til nytte i både Civ6 og Cities. Det blir spennende å se om det utgavene får begrensninger i størrelse sammenlignet med PC-utgavene. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. september 2018 Del Skrevet 13. september 2018 (endret) Jo men det er så sinnssykt teit at man ikke kan bruke touch skjermen OG se på TV'n samtidig. Som wii U paden. Det blir jo udugelig med touch funksjonalitet når man bare kan bruke det i håndholdt modus. Min Switch har ikke vært ute av docken siden jeg kjøpte den ifjor sommer. Jeg ser for meg at joycons kan brukes som muspeker hvertfall på skjerm hvertfall, ellers blir det ekstremt mye opp/ned/høyre/venstre klikking for å komme seg rundt til menyer og ikoner. Endret 14. september 2018 av Bytex Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 13. september 2018 Del Skrevet 13. september 2018 Jeg liker city builders, så skylines så interessant ut. Har aldri prøvd det. Prøv det på pc da vel. 200 kr for utgaven uten dlc, vs 380 kr på switch Lenke til kommentar
...... Skrevet 14. september 2018 Del Skrevet 14. september 2018 Du får også Cities på PC til 30 kroner med jevne mellomrom. En tiendedel av prisen men med bedre ytelse og lettere å styre. Lenke til kommentar
SpillRune Skrevet 14. september 2018 Del Skrevet 14. september 2018 Jo men det er så sinnssykt teit at man ikke kan bruke touch skjermen OG se på TV'n samtidig. Som wii U paden. Eneste måte å få til det på er med 2 Switch-konsoller. 1 i dock + 1 bærbar. Det tror jeg blir et litt for dyrt og sært oppsett å basere et spill på. Kanskje med Super Mario Maker 2, der det kan selges inn som et multiplayer-modus; "spill og bygg sammen". Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 14. september 2018 Del Skrevet 14. september 2018 Lol The new NES Controllers for Switch are available in a bundle of two for £49.99 and interested parties can pre-order them from September 19th. However, they're only available to Switch Online subscribers, so you'll need to toss an extra £3.49 to £17.99 onto the asking price. Lenke til kommentar
SpillRune Skrevet 14. september 2018 Del Skrevet 14. september 2018 Du får også Cities på PC til 30 kroner med jevne mellomrom. En tiendedel av prisen men med bedre ytelse og lettere å styre. Cities Skylines koster 200,- og DLC'ene After Dark + Snowfall koster 100 + 86,- = 386,- totalt på Steam, akkurat nå. Xbox One-versjonen koster 399,- (319,- med GamePass). Hvis du mener at de skal LANSERE Switch-versjonen til Steam-tilbudspris, så er du jo splitter pine gal. Det vil være økonomisk selvmord og sikre at de aldri får grønt lys til et Switch-prosjekt noengang igjen. Hele poenget med å gi ut et spill på flere plattformer er for å nå nye målgrupper. Hvis du allerede spiller spillet på PC, så er ikke Switch-versjonen for deg, med mindre du er så glad i det at du ønsker å spille det bærbart på senga, på bussen, på flyet - og de er det også mange av. Jeg skjønner ikke poenget med å klage på at spill man selv ikke har lyst på blir lansert. For mange andre er det kanskje noe de har ventet og håpet på lenge. Få alle spill på Switch, uansett hvor gamle de er, er min mening. La spillerne velge selv hva de vil spille. Ingen Nintendo-konsoll har hatt denne typen støtte tidligere, så jeg ønsker alt velkommen. Kjør på, utnytt momentumet så lenge det varer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå