Spartapus Skrevet 12. september 2018 Del Skrevet 12. september 2018 Det som trekker litt med Nintendo Online (eller hva man skal kalle det) er tilgangen på retrospill, men så langt ser det ikke ut som om de vil legge ut noe annet enn det vi allerede har på NES Classicen. Akkurat dette med å vise hvor flink jeg er til å spille og sammenligne meg med andre online ville jeg nok brydde meg mer om for 20 år siden. Lenke til kommentar
...... Skrevet 12. september 2018 Del Skrevet 12. september 2018 Innebygd voicechat bør de annonsere i morgen, samt en bedre eshop. Håper å bli positivt overrasket. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 12. september 2018 Del Skrevet 12. september 2018 Hva er galt med eshop? Lenke til kommentar
...... Skrevet 12. september 2018 Del Skrevet 12. september 2018 Uoversiktlig og full av ræl som hører hjemme på Steam eller Google Play. Om man ikke vet om et spill fra før som ikke er særlig populært via andre kilder så finner man det aldri via eshop. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. september 2018 Del Skrevet 12. september 2018 (endret) Gi deg nå med denne negative spyingen din. Det er greit, du liker ikke eshop, og switchen din har "for få spill". Vent på directen istedet for å fylle tråden med negative spådommer, please- Endret 12. september 2018 av Bytex 3 Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 13. september 2018 Del Skrevet 13. september 2018 Det er helt greit, men hvis en interesse er virkelig viktig for deg så er den med deg livet ut og du nedprioriterer andre ting til fordel for den i stedet for omvendt. Nei, en interesse kan være viktig for en i en fase av livet, og mindre viktig i en annen fase. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 13. september 2018 Del Skrevet 13. september 2018 Jeg synes eShop er kjempegod. Slår både Xbox og Playstation sin tjeneste ned i støvlene. Steam og Google play har jeg omtrent ingen erfaring med, da jeg stort sett piratkopierer PC-spill. Lenke til kommentar
...... Skrevet 13. september 2018 Del Skrevet 13. september 2018 (endret) Gi deg nå med denne negative spyingen din. Det er greit, du liker ikke eshop, og switchen din har "for få spill". Vent på directen istedet for å fylle tråden med negative spådommer, please-Fair enough, har kanskje vært vel kritisk i det siste, men mener at Switch er åpen for mye kritikk for tiden. Bryr man seg ikke om Switch (Edit: Smash, ikke Switch) eller Pokemon er det få grunner til å glede seg over konsollen. Håper selvsagt at det kommer noe gøy på direct i kveld, og hvis ikke skal jeg heller furte litt for meg selv. Endret 13. september 2018 av DKC Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. september 2018 Del Skrevet 13. september 2018 (endret) Det er helt greit å ikke like konsollen eller være skuffet, men jeg syns du gikk litt langt i å male "faen på veggen" som vi sier nordpå Det blir liksomt lite konstruktivt for tråden å bare se negativitet hele tiden om ting man ikke vet noe om enda. Jeg har spilt de fleste store spillene så langt på Switch, og kan ikke si meg enig i at det ikke finnes annet enn Smash og Pokemon (som faktisk knapt finnes på konsollen enda). Octopath var ikke spillet for meg heller, men jeg kjøpte ikke all hypen pre-release heller, og har aldri eid en SNES så alle disse 16-bit RPG'ene har seilet rett over hodet mitt i barndommen. Xenoblade Chronicles 2 er jeg enda ikke ferdig med, men har sluttet å spille, det er endel å gjøre post-game også men det er mest bare grinding. Endret 13. september 2018 av Bytex Lenke til kommentar
Ooinaru Skrevet 13. september 2018 Del Skrevet 13. september 2018 Eshopen bør definitivt ryddes i, kategorisering burde jo være en selvfølge nå efterhvert... Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 13. september 2018 Del Skrevet 13. september 2018 Liker eShop i all sin enkelhet, rask og grei i forhold til PS Store. Satser på at det kommer ordentlig kategorisering veldig snart. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 13. september 2018 Del Skrevet 13. september 2018 Hmmm, dilemma. Jeg kan ikke være oppe til ett i natt for å se directen ferdig. Skal opp litt før seks og dra på jobb, og trenger søvnen. Kanskje en ide å legge seg ekstra tidlig og stå opp fem? Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 13. september 2018 Del Skrevet 13. september 2018 Eshopen bør definitivt ryddes i, kategorisering burde jo være en selvfølge nå efterhvert... Eshoppen er ganske god, men den trenger absolutt en overhaling, ja. Lenke til kommentar
...... Skrevet 13. september 2018 Del Skrevet 13. september 2018 Er ikke directen midnatt da? Er jo ikke så sent det. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 13. september 2018 Del Skrevet 13. september 2018 Hmmm, dilemma. Jeg kan ikke være oppe til ett i natt for å se directen ferdig. Skal opp litt før seks og dra på jobb, og trenger søvnen. Kanskje en ide å legge seg ekstra tidlig og stå opp fem? Jeg foreslår at DKC lager et lite resymé her, også kan du legge deg tidlig, stå opp til vanlig tid, og fremdeles få med deg det viktigste - ganske nært etter at det ble kjent! Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 13. september 2018 Del Skrevet 13. september 2018 Nei, en interesse kan være viktig for en i en fase av livet, og mindre viktig i en annen fase. Riktig, og da vil jeg si at den interessen er mindre viktig for den personen som kun har det som en fase i motsetning til den som har en livsvarig interesse for noe. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 13. september 2018 Del Skrevet 13. september 2018 Er ikke directen midnatt da? Er jo ikke så sent det. Jeg må opp senest litt før seks. Jeg trenger en del søvn. Får jeg mindre enn åtte timer, så sliter jeg i lengden. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. september 2018 Del Skrevet 13. september 2018 Jeg foreslår at DKC lager et lite resymé her, også kan du legge deg tidlig, stå opp til vanlig tid, og fremdeles få med deg det viktigste - ganske nært etter at det ble kjent! "Det var noe smash jeg hater smash og online tjeneste suger balle" 1 Lenke til kommentar
anaconda Skrevet 13. september 2018 Del Skrevet 13. september 2018 Når tid starter direct? Er det kl 23? Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 13. september 2018 Del Skrevet 13. september 2018 Når tid starter direct? Er det kl 23? Midnatt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå