Gå til innhold

Nintendo Switch: Informasjon og generell diskusjon

Gjest Slettet-NIoHlfL

Anbefalte innlegg

Det som trekker litt med Nintendo Online (eller hva man skal kalle det) er tilgangen på retrospill, men så langt ser det ikke ut som om de vil legge ut noe annet enn det vi allerede har på NES Classicen.  :hmm:

Akkurat dette med å vise hvor flink jeg er til å spille og sammenligne meg med andre online ville jeg nok brydde meg mer om for 20 år siden.  :roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gi deg nå med denne negative spyingen din. Det er greit, du liker ikke eshop, og switchen din har "for få spill". Vent på directen istedet for å fylle tråden med negative spådommer, please-

Fair enough, har kanskje vært vel kritisk i det siste, men mener at Switch er åpen for mye kritikk for tiden.

Bryr man seg ikke om Switch (Edit: Smash, ikke Switch) eller Pokemon er det få grunner til å glede seg over konsollen. Håper selvsagt at det kommer noe gøy på direct i kveld, og hvis ikke skal jeg heller furte litt for meg selv.

Endret av DKC
Lenke til kommentar

Det er helt greit å ikke like konsollen eller være skuffet, men jeg syns du gikk litt langt i å male "faen på veggen" som vi sier nordpå :)

Det blir liksomt lite konstruktivt for tråden å bare se negativitet hele tiden om ting man ikke vet noe om enda.

Jeg har spilt de fleste store spillene så langt på Switch, og kan ikke si meg enig i at det ikke finnes annet enn Smash og Pokemon (som faktisk knapt finnes på konsollen enda). Octopath var ikke spillet for meg heller, men jeg kjøpte ikke all hypen pre-release heller, og har aldri eid en SNES så alle disse 16-bit RPG'ene har seilet rett over hodet mitt i barndommen. Xenoblade Chronicles 2 er jeg enda ikke ferdig med, men har sluttet å spille, det er endel å gjøre post-game også men det er mest bare grinding.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Hmmm, dilemma. Jeg kan ikke være oppe til ett i natt for å se directen ferdig. Skal opp litt før seks og dra på jobb, og trenger søvnen. Kanskje en ide å legge seg ekstra tidlig og stå opp fem? :hmm:

Jeg foreslår at DKC lager et lite resymé her, også kan du legge deg tidlig, stå opp til vanlig tid, og fremdeles få med deg det viktigste - ganske nært etter at det ble kjent!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...