XmasB Skrevet 10. september 2018 Del Skrevet 10. september 2018 Hvor mye tid man har varierer i faser. Små barn krever mye tid og større barn kan være med å spille. Men det må komme av lyst og interesse. Det skal ikke tvinges på. Gjelder både for barn og voksne. Noen ganger velger jeg film, noen ganger velger jeg spill. Noen ganger blir det heller en bok i sofaen med tv'en skrudd av. Jeg spiller helt klart mye mindre nå enn for 10-15 år siden (eller 25-30 år siden for den saks skyld), men litt blir det jo. Spiller mest singelplayer (mest på pc, men også litt på PS4 og Switch) eller online (f.eks Heroes of the Storm ). Har spilt gjennom BOTW omtrent 3 ganger, dvs for meg selv og med/for begge ungene. Og ungene begynner å bli såpass store at de tåler å se på mens jeg spiller noen av de litt mer voksne spillene. Eller spille sammen. Kona har aldri vært noen stor gamer, men liker å se på et fåtall spill, som f.eks Telltale-seriene og Witcher 3. Sistnevnte går hun nok aldri lei. Generelt velger jeg sjelden å bruke tiden på et rom alene når vi er sammen på kveldstid, så når jeg først har noen timer alene blir det ofte til litt spilling - eller et par episoder av seriene bare jeg vil se. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 10. september 2018 Del Skrevet 10. september 2018 Jeg spiller fremdeles 2-5 timer hver eneste dag, selv om jeg er blitt 32 år gammel, med både kone og fulltidsjobb. Klarer ikke helt å forestille meg at jeg skal slutte med gaming. Det trur jeg at jeg alltid vil finne tid til. Interessen for gaming har ikke visnet med årene, kanskje snarere tvert i mot. Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 10. september 2018 Del Skrevet 10. september 2018 Jeg tenker at hvis man velger bort egne interesser til fordel for andre ting så var man aldri så interessert til å begynne med. Åjoda. Mange utvikler seg videre i livet og får andre interesser. Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 10. september 2018 Del Skrevet 10. september 2018 https://mashable.com/article/pokemon-lets-go-switch-bundle/#85uV7P.rUPq0 Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 10. september 2018 Del Skrevet 10. september 2018 Åjoda. Mange utvikler seg videre i livet og får andre interesser. Det er helt greit, men hvis en interesse er virkelig viktig for deg så er den med deg livet ut og du nedprioriterer andre ting til fordel for den i stedet for omvendt. Lenke til kommentar
...... Skrevet 10. september 2018 Del Skrevet 10. september 2018 Sikkert teit spørsmål, men om jeg selger Switch nå og kjøper den igjen om/hvis/når den får flere brukbare spill, får jeg da tilgang på spillene jeg har kjøpt digitalt på den nye konsollen? Lei av støvsamlere i hus. Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 10. september 2018 Del Skrevet 10. september 2018 Sikkert teit spørsmål, men om jeg selger Switch nå og kjøper den igjen om/hvis/når den får flere brukbare spill, får jeg da tilgang på spillene jeg har kjøpt digitalt på den nye konsollen? Lei av støvsamlere i hus. Skulle tro det nå som Nintendo har flyttet saves og lignende til cloud`n, på en eller annen måte må du kunne åpne kontoen din igjen med ny hardware, tenker jeg iallfall. Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 10. september 2018 Del Skrevet 10. september 2018 DAILY DEALS: LOWEST PRICE EVER ON 256GB HIGH-SPEED MEMORY CARD FOR NINTENDO SWITCH https://nordic.ign.com/tech/18633/news/daily-deals-lowest-price-ever-on-256gb-high-speed-memory-car Lenke til kommentar
SpillRune Skrevet 11. september 2018 Del Skrevet 11. september 2018 Sikkert teit spørsmål, men om jeg selger Switch nå og kjøper den igjen om/hvis/når den får flere brukbare spill, får jeg da tilgang på spillene jeg har kjøpt digitalt på den nye konsollen? Lei av støvsamlere i hus. Ja, sålenge du deaktiverer kontoen fra Switchen før du selger den. Da er alt tilgjengelig når du logger inn igjen på ny Switch (utenom savegames). Digitale spill tilhører din personlige konto og er ikke lov å videreselge uansett. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 12. september 2018 Del Skrevet 12. september 2018 I Morgen får vi endelig den siste Nintendo Directen, og vi vet allerede at vi får gratis trial på online-tjenestene i sju dager når onlinetjenesten kommer tirsdag den attende. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 12. september 2018 Del Skrevet 12. september 2018 og vi vet allerede at vi får gratis trial på online-tjenestene i sju dager når onlinetjenesten kommer tirsdag den attende. Har vi ikke hatt gratis trial de siste atten månedene? Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 12. september 2018 Del Skrevet 12. september 2018 Har vi ikke hatt gratis trial de siste atten månedene? Nei. Vi vil få sju dager med alle features, både de vi vet om om - som forbedrede NES-spill med multiplayer, og de vi ikke vet noe om - som Nintendo kun teaser at vi vil få vite i morgen. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. september 2018 Del Skrevet 12. september 2018 Den nye onlinetjenesten blir annerledes enn eshop. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 12. september 2018 Del Skrevet 12. september 2018 Den nye onlinetjenesten blir annerledes enn eshop. Vel, så klart, de er jo to forskjellige ting? Lenke til kommentar
...... Skrevet 12. september 2018 Del Skrevet 12. september 2018 Jippi, vi får gratis det vi har hatt siden launch inkludert et par NES-spill. Og dette skal jeg betale 200 for i året? Øh, nei. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. september 2018 Del Skrevet 12. september 2018 At folk gidder å bruke energien sin på å tyte om noe de ikke vet noe om er meg et mysterium. Lenke til kommentar
...... Skrevet 12. september 2018 Del Skrevet 12. september 2018 Jeg vet at jeg må betale for noe som så langt har vært gratis. At folk er villig til å plutselig hoste opp penger for en online-tjeneste som er avleggs med typ 10 år er for meg et mysterium. 1 Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 12. september 2018 Del Skrevet 12. september 2018 La oss nå i det minste vente med å klage til vi vet hva de faktisk tilbyr. 1 Lenke til kommentar
eplekasse Skrevet 12. september 2018 Del Skrevet 12. september 2018 (endret) . Endret 12. september 2018 av eplekasse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå