PÃ¥inter Skrevet 1. september 2018 Del Skrevet 1. september 2018 If you own a Nintendo Switch, you already know that one of its best features is the possibility to bring it with you and play wherever you go. Racing with friends on Mario Kart or battling for the fate of Hyrule on the move is such an amazing experience! However this portability has a tiny little issue… how can you use your collection of Amiibo if they are at home and you are, let’s say, on a plane? Would you bring all 22 Zelda Amiibo with you? Luckily for us, there is an app that can help us with that! TagMo is an Android app that will allow you to copy all your Amiibo and pack them in a more portable format! https://attackofthefanboy.com/guides/how-to-use-amiibo-on-nintendo-switch-without-actually-having-them-with-you/ Lenke til kommentar
...... Skrevet 1. september 2018 Del Skrevet 1. september 2018 Har en våt drøm om Wind Waker og Twilight i HD på Switch. Spesielt etter at de ble sluppet på NVIDIA shield. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 2. september 2018 Del Skrevet 2. september 2018 If you own a Nintendo Switch, you already know that one of its best features is the possibility to bring it with you and play wherever you go. Racing with friends on Mario Kart or battling for the fate of Hyrule on the move is such an amazing experience! However this portability has a tiny little issue… how can you use your collection of Amiibo if they are at home and you are, let’s say, on a plane? Would you bring all 22 Zelda Amiibo with you?Luckily for us, there is an app that can help us with that! TagMo is an Android app that will allow you to copy all your Amiibo and pack them in a more portable format! https://attackofthefanboy.com/guides/how-to-use-amiibo-on-nintendo-switch-without-actually-having-them-with-you/ Kult! Snart kan vi nok laste ned alle Amiibo "gratis" Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 2. september 2018 Del Skrevet 2. september 2018 Det er vel allerede mulig å kjøpe alle slags amiibo i kortform for ingenting på nettsider som wish. Forøvrig greit å kunne ha denne muligheten hvis man vil ha de med seg til bruk i spill. Selv er det begrensa hvor mange ganger jeg har brukt de til noe, de er mest kjøpt som hyllepynt. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. september 2018 Del Skrevet 2. september 2018 Mye av poenget er jo å ha noe fysisk å sette i hylla da. Alle kan kjøpe piratlagde AR-kort på ebay..er liksom meningsløst da. 1 Lenke til kommentar
...... Skrevet 2. september 2018 Del Skrevet 2. september 2018 (endret) Glad amiibo ikke er som Skylanders. Man klarer seg fint uten amiibo i alle spill jeg har prøvd iallefall. Har bare en av Link, og det var for å få Epona i BotW. Fin hyllepynt ved siden av N64en. Endret 2. september 2018 av DKC Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 2. september 2018 Del Skrevet 2. september 2018 (endret) Nintendo Switch Firmware 6.0.0 er lastet opp på Nintendo sine servere og dataminere har fått skrapet litt informasjon rundt innholdet i den: - Nintendo Switch Online subscription support (apparently the slogan is "More Games. More Features. More Fun.") - Save data backup - [New Toad icons: 2x Captain Toad, 2x Toadette, 1x Wingo, 1x Draggadon] (https://www.reddit.com/r/NintendoSwitch/comments/9br7st/fw_60_screenshots_and_new_user_icons_from_users/) (from Captain Toad: Treasure Tracker) - New controller icons: Famicom, NES, SNES/SFC - Mitigations against deja vu, an unreleased Switch exploit - Enhanced telemetry to detect exploit utilities among other things Går rykter om en release i andre halvdel av september. Lenken inni der viser en screenshot av de nye ikonene. Endret 2. september 2018 av CaZpeR Lenke til kommentar
...... Skrevet 2. september 2018 Del Skrevet 2. september 2018 Har helt sikkert spurt om det her før, men ene joyconen min fester seg ikke lenger til konsollen. Kan jeg dra på butikken og bytte den inn i en ny? Lenke til kommentar
Niram Skrevet 2. september 2018 Del Skrevet 2. september 2018 Jeg måtte sende inn på service, fikk ikke bytte mot ny joycon. Platekompaniet. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. september 2018 Del Skrevet 2. september 2018 Sende på service, vente i 3 uker på ny...eller bare kjøpe en ny i butikken som broren min gjorde. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 2. september 2018 Del Skrevet 2. september 2018 Også en mulighet. Men jeg sparte de pengene og brukte pro controller i mellomtiden bedre å bruke pengene på det. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 2. september 2018 Del Skrevet 2. september 2018 Sende på service, vente i 3 uker på ny...eller bare kjøpe en ny i butikken som broren min gjorde. Evt. Levere inn. Vente 5 arbeidsdager. Så lang tid det tok med min joycon som tulla. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 2. september 2018 Del Skrevet 2. september 2018 Evt. Levere inn. Vente 5 arbeidsdager. Så lang tid det tok med min joycon som tulla.Bergsala har verksted i Larvik, så enten bor du Vestfold, eller så snakket du med en butikk som ikke sender til Bergsala Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 2. september 2018 Del Skrevet 2. september 2018 Mener det tok 5 dager for meg også. Levert på Elkjøp Lørenskog og ble sendt ned til Larvik mener jeg. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 2. september 2018 Del Skrevet 2. september 2018 (endret) Jeg leverte på Gamestop Midtbyen (Trondheim). Vet ikke hvor den ble sendt, men fort gikk det. Var kort tid etter release. Endret 2. september 2018 av CaZpeR Lenke til kommentar
...... Skrevet 2. september 2018 Del Skrevet 2. september 2018 Mister man alle saves når den sendes på service? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. september 2018 Del Skrevet 2. september 2018 Alt går rett i dass. Snart kommer Nintendo med ny oppdatering som tillater skylagring av data, så lenge man betaler de få kronene i mnd. de forlanger. Lenke til kommentar
...... Skrevet 2. september 2018 Del Skrevet 2. september 2018 Spent på om den kommer før det har gått mer enn ett år siden jeg kjøpte konsollen. Eller det har kanskje ikke noe å si? Hvor lang er reklamasjonsfristen? Lenke til kommentar
XxAnonymousxX Skrevet 2. september 2018 Del Skrevet 2. september 2018 Spent på om den kommer før det har gått mer enn ett år siden jeg kjøpte konsollen. Eller det har kanskje ikke noe å si? Hvor lang er reklamasjonsfristen? Reklamasjonsretten er på 2 år, jfr. forbrukerkjøpsloven §27. Så lenge du kontakter selger innen rimelig tid etter at du oppdaget skaden har ikke noe annet enn reklamasjonsfristen noe å si. Selvsagt dersom du velger å vente til skylagringen blir tilgjengelig er det jo opp til en enkelt å bedømme hva "rimelig tid" betyr, men som regel er det snakk om relativt kort tid og opp til 2/3 mnd etter at skaden er oppdaget. Videre antar jeg da at forbrukerkjøpsloven §§ 29 og 34 om retting/omlevering og produktskade gjelder i ditt tilfelle frem til reklamasjonsfristen er utgått Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 2. september 2018 Del Skrevet 2. september 2018 Nintendo switch har 24 måneder fabrikkgaranti i Norge. Så sånn sett er du innafor. Og vil tro at 5 års reklamasjonsrett vil gjelde switchen også iogmed den gjør det på ps4 og Xbox one. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå