Elefantmesteren Skrevet 19. august 2018 Del Skrevet 19. august 2018 masse porter av mobilspill, wow. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 19. august 2018 Del Skrevet 19. august 2018 Jeg har begynt å spille Thimbleweed Park, et godt, klassisk pek-og-klikkspill! God stemning, masse referanser til klassiske spill og god funksjon på Switch. Har spilt det noen timer, kan anbefale det for alle som liker sjangeren! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 19. august 2018 Del Skrevet 19. august 2018 Har Limited Run utgaven av det stående i hylla uåpnet, enn så lenge Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 19. august 2018 Del Skrevet 19. august 2018 Dere også kommet over litt rykter om at en 4K utgave av Switch skal komme i 2019? Lenke til kommentar
...... Skrevet 19. august 2018 Del Skrevet 19. august 2018 Nope, men det høres rart ut. Hvilke rykter er det? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 19. august 2018 Del Skrevet 19. august 2018 Nope, men det høres rart ut. Hvilke rykter er det? LarZen startet det nå Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 20. august 2018 Del Skrevet 20. august 2018 Lurer litt på hvor enkelt Switch-spillene kan oppskaleres og hvor mye man får ut av det utover noen skreddersydde titler. Jeg har fortsatt ikke skaffet meg Pro av PS4. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 20. august 2018 Del Skrevet 20. august 2018 Dere også kommet over litt rykter om at en 4K utgave av Switch skal komme i 2019?Javel, hvordan skal denne kunne gå på batteri og kjøles ned? Gi den en 4 ganger bedre kjøleløsning? Lenke til kommentar
...... Skrevet 20. august 2018 Del Skrevet 20. august 2018 Switch trenger virkelig ikke 4k. En kraftigere variant som kjører BoTW i 60 fps? Ja takk. Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 20. august 2018 Del Skrevet 20. august 2018 Dere også kommet over litt rykter om at en 4K utgave av Switch skal komme i 2019? LarZen startet det nå Nintendo Switch w wersji 4K już na początku 2019 roku?https://ithardware.pl/aktualnosci/nintendo_switch_w_wersji_4k_juz_na_poczatku_2019_roku-7004.html Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. august 2018 Del Skrevet 20. august 2018 Ok, så etter å ha google translated en fordømt POLSK artikkel, fant jeg dette but you have to keep in mind that we're talking about a gossip that is not verify it. Its source, however, is Marcus Sellars, who repeatedly proved that he has adequate access and provided us with proven leaks about the gaming market. In addition, the well-known blogger was forced to remove the relevant entries on his Twitter this time for reasons he does not want to disclose. Altså bare fjas og ryktemølle. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 20. august 2018 Del Skrevet 20. august 2018 vil heller ha en switch 720p60 Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 20. august 2018 Del Skrevet 20. august 2018 Ok, så etter å ha google translated en fordømt POLSK artikkel, fant jeg dette but you have to keep in mind that we're talking about a gossip that is not verify it. Its source, however, is Marcus Sellars, who repeatedly proved that he has adequate access and provided us with proven leaks about the gaming market. In addition, the well-known blogger was forced to remove the relevant entries on his Twitter this time for reasons he does not want to disclose. Altså bare fjas og ryktemølle. The rumor seems to stem from supposed “industry insider” Marcus Sellars, who is known for starting rumors and supposedly “leaking” information on Twitter. In since-deleted tweets,... https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1740057&page=394&do=findComment&comment=24557446 Artikkelen kom igår, bra for gjør litt risørtsj selv. humrer.. Lenke til kommentar
...... Skrevet 20. august 2018 Del Skrevet 20. august 2018 Rykter og lekkasjer er så kjedelig. Skikkelig Hotel Cæsar. Det er gøyere med overraskelser, som når Smash ble annonsert (ikke at jeg bryr meg). Håper fremdeles på at et nytt Zelda ikke er altfor langt unna, og da vil jeg heller få vite det på "gamle måten", med en overraskende trailer eller artikkel. Ikke en tweet fra en wannabe-industriinsider. Jeg kan også hive ut en masse rykter og få rett noen ganger. Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 20. august 2018 Del Skrevet 20. august 2018 Rykter og lekkasjer er så kjedelig. Skikkelig Hotel Cæsar. Det er gøyere med overraskelser, som når Smash ble annonsert (ikke at jeg bryr meg). Håper fremdeles på at et nytt Zelda ikke er altfor langt unna, og da vil jeg heller få vite det på "gamle måten", med en overraskende trailer eller artikkel. Ikke en tweet fra en wannabe-industriinsider. Jeg kan også hive ut en masse rykter og få rett noen ganger. Et lite tips, slå av internett. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 20. august 2018 Del Skrevet 20. august 2018 (endret) https://nordic.ign.com/grandia-ii/18014/news/grandia-and-grandia-ii-coming-to-switch-in-hd-remaster Gode tider for Switch. Mer av dette, takk. Siden linken krympes får jeg vel skrive her at det gjelder en HD-remaster av Grandia 1 of 2 til Switch. Endret 20. august 2018 av Spartapus Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. august 2018 Del Skrevet 20. august 2018 (endret) Herrrlig. Storkoste meg med Grandia 2 på PC for typ..15 år siden. Det var det første RPG jeg spilte som ikke var Eye of e Beholder, Final fantasy eller Baldurs Gate og historien bare fikk meg til å fortsette og fortsette. Endret 20. august 2018 av Bytex Lenke til kommentar
...... Skrevet 20. august 2018 Del Skrevet 20. august 2018 En del spennende indiespill på vei, har dessverre spilt mange av de på PC allerede. Moonlighter derimot skal jeg ha. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå