Gå til innhold

Nintendo Switch: Informasjon og generell diskusjon

Gjest Slettet-NIoHlfL

Anbefalte innlegg

Nåja. Det vil jeg ikke påstå.... De er ikke så lite beslektet.... Men trenger ikke spore av heller...

Jeg mente egentlig Path of Exile...

Kunne egentlig tenkt meg Diablo 2 istedenfor Diablo 3 på switch :-p Sånn hvis Blizzard skal hoste opp en remake av noe som helst til den.

Hehe. Path of Exile og Diablo er nok litt nærmere ja. Det ga litt mer mening. :)

Jeg ser Switchen blir stadig mindre brukt hjemme hos oss. Ungene tyr mer og mer til mobil og PS4 istedet. Jeg bruker mest pc.

Vurderer fortløpende Stardew Valley, men usikker på om jeg skal kjøpe det på pc eller Switch. Tror kanskje kona kunne like det også, og da er Switch det beste alternativet. Men mods og multiplayer...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehe. Path of Exile og Diablo er nok litt nærmere ja. Det ga litt mer mening. :)

Jeg ser Switchen blir stadig mindre brukt hjemme hos oss. Ungene tyr mer og mer til mobil og PS4 istedet. Jeg bruker mest pc.

Vurderer fortløpende Stardew Valley, men usikker på om jeg skal kjøpe det på pc eller Switch. Tror kanskje kona kunne like det også, og da er Switch det beste alternativet. Men mods og multiplayer...

Gikk litt for i svingene der ;-) PoE er absolutt et spill D3-fans bør være innom. Men nå beveger jeg meg utenfor topic.

Endret av CaZpeR
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Stardew Valley er fantastisk på Switch, bare så det er sagt. Indiespill generelt er fantastisk på Switch.

Switch samler støv her også etter at jeg kvittet meg med Octopath som ikke falt i smak. Legger nok hele sulamitten ut på Finn til vinteren om ikke nytt Mario eller Zelda blir annonsert snart. Switch er fortsatt en Zelda-maskin, og er verdt det for det spillet samt Mario. Men etter det? Usikker.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Skal bli spennende å se hvordan Diablo 3 blir på Switch. Frykter det blir en hakkete opplevelse med alt som skjer på skjermen.... 

*30fps med dips

Diablo 3 on Switch will run at 60 frames per second "across the board", at a native 720p resolution in handheld mode, and at 960p in docked mode, Stilwell revealed. Other than resolution, "you shouldn't notice anything different" between docked and handheld play.

Lenke til kommentar

Må være en stund siden du har spilt ps2 kan ikke snakke for konsoll, men synes det ser pent ut på pc.

Så kan man være enig eller uenig i stilen. Personlig liker jeg den. Sikkert kjøp for min del dette her!!

Tja, spilte det en uke rett etter launch. Var elendig optimalisert og hadde stygg grafikk. En slags LEGO-versjon av Diablo, men Blizzard gjør jo alt for å tilfredstille kidsa disse dager.

Jak & Daxter på PS2 kjører vel stabile 60fps, Okami har lignende men penere grafikk på samme konsoll.

Jada, jeg overdriver. Men Diablo 3 er hverken et særlig pent eller krevende spill, så lenge de klarer å optimalisere det denne gangen.

Lenke til kommentar

Jeg forstår at man reagerer på den fargerike, tegneserieaktige og nærmest barnevennlige stilen Diablo 3 byr på når de eldre spillene var såpass grimdark, men akkurat denne stilen har vært veldig i vinden de senere årene, kanskje hovedsakelig pga WoW, og er en konsekvens av at man sikter seg inn mot et veldig bredt marked.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...