kero79 Skrevet 13. august 2018 Del Skrevet 13. august 2018 Ble bekreftet at japanske versjonen av Okami på Switch har engelsk støtte, sannsynligvis bare en versjon av spillet i alle regioner. Kan kjøpes herfra f.eks.: https://www.play-asia.com/okami-zekkeiban/13/70c2dn Flotte greier takker for svaret og lenken. Lenke til kommentar
Mør stønt-ape Skrevet 14. august 2018 Del Skrevet 14. august 2018 (endret) Hvor bestilte du Okami fra? Amazon.co.jp. Prisen har gått litt opp siden jeg bestilte tror jeg, men ikke så alt for mye. De sendte med DHL og det tok litt over fire døgn før den var på døren. Ble bekreftet at japanske versjonen av Okami på Switch har engelsk støtte, sannsynligvis bare en versjon av spillet i alle regioner. Kan kjøpes herfra f.eks.: https://www.play-asia.com/okami-zekkeiban/13/70c2dn Da jeg kjøpte var amazon mye billigere enn play-asia. Pluss at de sender raskere (har jeg hørt). Endret 14. august 2018 av Mør stønt-ape Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 14. august 2018 Del Skrevet 14. august 2018 Amazon.co.jp. Prisen har gått litt opp siden jeg bestilte tror jeg, men ikke så alt for mye. De sendte med DHL og det tok litt over fire døgn før den var på døren. Da jeg kjøpte var amazon mye billigere enn play-asia. Pluss at de sender raskere (har jeg hørt). Evighet siden jeg har bestilt fra japanske Amazon mens jeg har bodd i Norge, men, ja, husker de gjorde om slik at leveringen ble med DHL eller UPS eller lignende. Noe som kan bli jævlig dyrt avhengig av hva man bestiller, hos Play-asia har man i hvert fall noen valg hvis man ikke føler seg nødt til å få spillet med en gang. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. august 2018 Del Skrevet 14. august 2018 (endret) Du vet hva jeg kommer til å si....ESHOP DAY ONE. Endret 14. august 2018 av Bytex Lenke til kommentar
Mør stønt-ape Skrevet 14. august 2018 Del Skrevet 14. august 2018 Evighet siden jeg har bestilt fra japanske Amazon mens jeg har bodd i Norge, men, ja, husker de gjorde om slik at leveringen ble med DHL eller UPS eller lignende. Noe som kan bli jævlig dyrt avhengig av hva man bestiller, hos Play-asia har man i hvert fall noen valg hvis man ikke føler seg nødt til å få spillet med en gang. Jeg betalte ca. 70 kr i frakt til amazon. Samme som play-asia tar for "treig" levering. Fordelen med play-asia er at der er jo alt på engelsk, og man kan velge myntenhet. Du kan velge språk på amazon, men ikke alt blir oversatt fra japansk. . . Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 14. august 2018 Del Skrevet 14. august 2018 Jeg betalte ca. 70 kr i frakt til amazon. Samme som play-asia tar for "treig" levering. Fordelen med play-asia er at der er jo alt på engelsk, og man kan velge myntenhet. Du kan velge språk på amazon, men ikke alt blir oversatt fra japansk. . . Da har de blitt overraskende mye billigere siden sist jeg brukte de her til lands, noe som riktig nok begynner å bli noen år siden, men da kosta det gjerne to-tre ganger mer for frakten enn det kosta for det jeg kjøpte Bra hvis de har gjort om på det! Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 14. august 2018 Del Skrevet 14. august 2018 Okami kommer på Switch? Jeg har ikke spilt dette ennå og har vurdert å skaffe meg Steam-versjonen, men hvis det kommer på Switch venter jeg på den. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. august 2018 Del Skrevet 14. august 2018 Jeg testet det så vidt på PS2 i sin tid, men det ble liksom bare med det. Men skal ha dette på Switch ja, ser jo alldeles nydelig ut Lenke til kommentar
Mør stønt-ape Skrevet 14. august 2018 Del Skrevet 14. august 2018 Okami kommer på Switch? Jeg har ikke spilt dette ennå og har vurdert å skaffe meg Steam-versjonen, men hvis det kommer på Switch venter jeg på den. Det er ute allerede. Ingen venting påkrevd. (Med mindre du vil ha det fysisk. Da må du bestille fra Japan og vente.) Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 14. august 2018 Del Skrevet 14. august 2018 Greit. Det er ikke alfa og omega å ha det fysisk med mindre det er et spill som er veldig viktig for meg. Det blir uansett neppe spilt før uti neste år. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. august 2018 Del Skrevet 14. august 2018 (endret) Det er ute allerede. Ingen venting påkrevd. (Med mindre du vil ha det fysisk. Da må du bestille fra Japan og vente.) Det er helt glimrende på Steam forresten med mus/tastatur. Det er så lett å bare holde CTRL og tegne brush skills med musa når som helst. Man styrer jo kamera med musa så hånda ligger der hele tiden uansett. Push to talk nesten. Veldig nøyaktig også. Jeg spiller det på PC nå. Trenger ikke kontroller engang, det er bare WASD og musa. Attack/block er venstre og høyremusknapp, menyene browses med Q og E og museklikk. Har aldri spilt så langt som jeg er nå, selv om jeg kjøpte det til Wii for mange år siden. Har logga 25 timer og er ikke i nærheten av å fullføre enda. Det er et utrolig vakkert spill, men tror ikke jeg kommer til å spille det på Switch rett etter PC. Kanskje om noen år. Endret 14. august 2018 av Bytex Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 15. august 2018 Del Skrevet 15. august 2018 Skal bli spennende å se hvordan Diablo 3 blir på Switch. Frykter det blir en hakkete opplevelse med alt som skjer på skjermen.... Lenke til kommentar
...... Skrevet 15. august 2018 Del Skrevet 15. august 2018 Skal bli spennende å se hvordan Diablo 3 blir på Switch. Frykter det blir en hakkete opplevelse med alt som skjer på skjermen.... Tror det går fint. Når DOOM kjører smooth funker Disney-diablo bra sikkert. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 15. august 2018 Del Skrevet 15. august 2018 Ja med tanke på at det gikk OK på X360 og PS3. Men vi får se. Jeg skal ihvertfall ha D3 på Switch. Perfekt type spill for en håndholdt synes jeg Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 16. august 2018 Del Skrevet 16. august 2018 Tror det går fint. Når DOOM kjører smooth funker Disney-diablo bra sikkert. *30fps med dips Lenke til kommentar
Mala Skrevet 16. august 2018 Del Skrevet 16. august 2018 Så lenge man justerer ned en del på de visuelle så går det nok greit. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 16. august 2018 Del Skrevet 16. august 2018 Blizzard er jo kjent for ekstremt god optimalisering. Kan jo kjøre spilla deres på omtrent alt som rører seg av pc-er rundt omkring. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 16. august 2018 Del Skrevet 16. august 2018 (endret) Gi meg heller Pillars of Eternity Path of Exile enn Diablo 3. Sistnevnte er jo crap i sammenlikning. Endret 16. august 2018 av CaZpeR Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 16. august 2018 Del Skrevet 16. august 2018 Gi meg heller Pillars of Eternity enn Diablo 3. Sistnevnte er jo crap i sammenlikning. Og omtrent som å sammenligne bowling og synkronsvømming. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 16. august 2018 Del Skrevet 16. august 2018 (endret) Og omtrent som å sammenligne bowling og synkronsvømming. Nåja. Det vil jeg ikke påstå.... De er ikke så lite beslektet.... Men trenger ikke spore av heller... Jeg mente egentlig Path of Exile... Pillars of Eternity er jo mer som de gode gamle Baldurs Gate spillene. Jeg korrigerer meg selv og sier: "Gi meg heller Path of Exile istedenfor Diablo 3". Kunne egentlig tenkt meg Diablo 2 istedenfor Diablo 3 på switch :-p Sånn hvis Blizzard skal hoste opp en remake av noe som helst til den. Endret 16. august 2018 av CaZpeR Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå