Schreiber Skrevet 8. august 2018 Del Skrevet 8. august 2018 Ja vel, ja. Rathalos som boss og assist trophy i Smash Bros? Så ikke den komme, akkurat. Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 8. august 2018 Del Skrevet 8. august 2018 For øvrig var det en "leak" for en måned siden som antydet at King K ville bli avslørt i juli, samt en del andre karakterer utover høsten. Dersom det faktisk er han som avsløres nå tidlig i august vil denne leaken ha troverdighet. Og der slo leaken til Lenke til kommentar
Mør stønt-ape Skrevet 8. august 2018 Del Skrevet 8. august 2018 Er ikke så gira på smash, men med all den musikken inkludert er det jo nesten fristende. Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 8. august 2018 Del Skrevet 8. august 2018 Er ikke så gira på smash, men med all den musikken inkludert er det jo nesten fristende. 500 kr for 28 timer musikk er ikke gale Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 8. august 2018 Del Skrevet 8. august 2018 Musikken blir lastet opp på nettet uansett Lenke til kommentar
Populært innlegg Mør stønt-ape Skrevet 8. august 2018 Populært innlegg Del Skrevet 8. august 2018 Musikken blir lastet opp på nettet uansett Ja men tenk hvor kul du er med switchen i den ene hånda og de digre Yoshi-øreklokkene dine på hodet, der du digger til Ice Climbers-musikk på full guffe mens du går nedover Karl Johan. Du møter noen søte piker som digger smash, og dere spiller noen runder og har det kjempegøy. Men skjermen er litt liten. "Jeg har 50 tommer hjemme," sier du med et blunk så pikene nesten dåner. Selvfølgelig blir de med deg hjem og så blir det smash hele natten for å si det sånn. . . .dette utartet kanskje en smule. 11 Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 8. august 2018 Del Skrevet 8. august 2018 https://twitter.com/NintendoEurope/status/1027201332678217728/photo/1?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1027201332678217728&ref_url=https%3A%2F%2Fmashable.com%2F2018%2F08%2F08%2Fsmash-ultimate-gamecube-controller%2F Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 8. august 2018 Del Skrevet 8. august 2018 Gleder meg til Smash kommer ut ...bare så Nintendo kan snakke om noe annet enn den gørrkjedelige serien 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. august 2018 Del Skrevet 9. august 2018 (endret) Tenker å spasere innom Elkjøp og plukke opp Sonic Mania Plus i dag. Ser ut til å være en skikkelig solid pakke til 249,- Har i grunn ikke spillt Sonic siden Megadrive/ Master system så det blir jo litt morro det. Digital Foundry hadde faktisk en gjennomgang for denne versjonen, som er en forbedring fra den digitale utgaven som oprinnelig kom av Mania Endret 9. august 2018 av Mala Lenke til kommentar
...... Skrevet 9. august 2018 Del Skrevet 9. august 2018 Gleder meg til Smash kommer ut ...bare så Nintendo kan snakke om noe annet enn den gørrkjedelige serien Samme her. Hardt å være Nintendo-fan når man hater Smash. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. august 2018 Del Skrevet 9. august 2018 Bah, bomtur på Elkjøp. De hadde ETT eksemplar igjen..men der hadde den forpulte tyverisikrings strap-on kødden bretta pappomslaget kraftig i topp og bunn. Så ble bestilling fra shop4no.com i stedet Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. august 2018 Del Skrevet 9. august 2018 Hva er det med dere og laste ned ting fra eshop? Gå rundt i masse butikker der de ikke har noen spill inne, bestille fra nettbutikker som tar en uke...imot å bruke 10 minutter på å laste det ned fra eshop og spille. 1 Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 9. august 2018 Del Skrevet 9. august 2018 Å eie et fysisk eksemplar er viktig for mange. For min del er det helt greit å eie spillene digitalt med unntak av noen få, helt spesielle titler som jeg helst vil ha fysisk pga. affeksjonsverdien. 1 Lenke til kommentar
KoKo_ Skrevet 9. august 2018 Del Skrevet 9. august 2018 For meg, en grunn: Videresalg. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 9. august 2018 Del Skrevet 9. august 2018 Fysiske kopier er billigere, og de sparer plass på harddisken. Tar meg bare 5 minutter å spasere ned til butikken, så det er ikke noe stress heller. Men finner jeg det ikke der (noe som aldri har skjedd til nå), så kommer jeg til å kjøpe det i eShop for å ikke trenge å vente. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 9. august 2018 Del Skrevet 9. august 2018 Fysiske kopier er billigere, og de sparer plass på harddisken. Tar meg bare 5 minutter å spasere ned til butikken, så det er ikke noe stress heller. Men finner jeg det ikke der (noe som aldri har skjedd til nå), så kommer jeg til å kjøpe det i eShop for å ikke trenge å vente. Tar "5" minutter å laste ned spill med 500mbit Enda mere tid spart Lenke til kommentar
Mør stønt-ape Skrevet 9. august 2018 Del Skrevet 9. august 2018 For meg, en grunn: Videresalg. Ditto. (Pluss at det er billigere i utgangspunktet også.) Jeg synes det er irriterende å ha digitale spill liggende som jeg ikke liker. Da er det tilfredsstillende å kunne selge dem videre. Det går jo an å slette og glemme at man har det, men det føles så bortkastet. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 9. august 2018 Del Skrevet 9. august 2018 Fysiske kopier er billigere, og de sparer plass på harddisken. Digitale kopier er raskere, og de sparer plass i sekken. Selvfølgelig kan du alltid argumentere at du ikke er garantert at den digitale kopien vil være mulig å hente ned om 20 år, men da kan man kaste ballen tilbake og peke på at det ikke er garantert at den fysiske kopien vil fungere om 20 år heller. Lenke til kommentar
...... Skrevet 9. august 2018 Del Skrevet 9. august 2018 Videresalg de gangene spillene suger, og som et samleobjekt de gangene spillene er bra. Ta Steam f.eks, der har jeg 300+ spill, minst 250 av de hadde jeg garantert solgt hadde jeg hatt de fysisk på konsoll. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 9. august 2018 Del Skrevet 9. august 2018 (endret) Tar "5" minutter å laste ned spill med 500mbit Enda mere tid spart Jeg bor i utlandet. Ingen aktører tilbyr så mye, og hadde de gjort det hadde det kostet tusenvis av kroner i måneden. Det er snakk om 100 kroner forskjell på digital og fysisk. Jeg mener det er verdt hundre kroner å gå i fem minutter. Ut over prisen har jeg ingen gode grunner til å velge en fysisk kopi. Det er jo åpenbart lettere å laste ned. Endret 9. august 2018 av Skurupu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå