fnwilborn Skrevet 22. juli 2018 Del Skrevet 22. juli 2018 (endret) Oversikt over mine spill så langt, med kort kommentar om hva jeg synes om spillet: Fortnite (bare i tilfelle vi får besøk av kids) Fallout Shelter (skal prøve det en dag, har hørt det er moro tidtrøyte) Pokemon Quest (moro liten sak for litt småspilling i ny og ne) Wonder Boy: The Dragon's Trap (moro!) Toki Tori (artig liten sak for korte spilløkter) SteamWorld Dig (konas først og fremst, hun digga det skikkelig) Violett (må få spilt det snart, kjøpte på tilbud) Sparkle 2 EVO (utrolig avslappende og deilig å spille i korte økter) Stardew Valley (julegave til kona, fikk ikke kontakt på evigheter ) RiME (mislykket, dårlig optimisert) Arcade Archives Mario Bros. (Mario, nuff said) Super Mario Odyssey (!!!!!!! MARIO!!!!!! MORO!!!!!) BulbBoy (herlig indieperle) BotW (ekstrem suksess her i huset!) Snake Pass (utrolig vanskelig styring, mislykket kjøp) Lost Sphear (ikke kommet i gang ennå, men tror det blir bra) Rayman (gave til kona, hun og kusina digget det veldig) Mario Kart 8 Deluxe (MARIO!!!! Sykt moro, mye spilt!) Endret 22. juli 2018 av fnwilborn 3 Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 22. juli 2018 Del Skrevet 22. juli 2018 Bra liste, Willy. Switch begynner å fristr. Jeg var veldig skeptisk til en hybrid, men merker nå i sommerferien at det hadde vært digg med konsoll på farten. Som Wii U-eier er en del av de mest populære spillene på Switch allerede gjennomspilt. Men med Smash, Mario Party (uten den hersens bilen) og Metroid i vente, tipper jeg et kjøp blir uunngåelig. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 22. juli 2018 Del Skrevet 22. juli 2018 Om du er skeptisk til hybrid er det bare å holde den i docken. Men de fleste setter pris på å ha muligheten til begge deler. Noen spiller kun docked, noen kun håndholdt mens de fleste nok varierer en del ut fra hvilket spill som spilles. Synes begge deler fungerer strålende, selv om jeg liker best å sitte å spille i sofaen med stor skjerm og bra lyd Lenke til kommentar
...... Skrevet 22. juli 2018 Del Skrevet 22. juli 2018 (endret) Ble nyskjerrig og fikk lyst å lage en slik liste selv, sorter etter innkjøpsdato. Breath of the Wild - Fremdeles Switch sin kronjuvel, og det beste spillet på konsollen i mine øyner - 160 timer Stardew Valley - Fantastisk, og gjør seg veldig, veldig godt i håndholdt modus for korte spilløkter - 80 timer Shovel Knight - Også fantastisk, og gjorde meg klar over at Switch er den perfekte indie-maskin - 15 timer Golf Story - Ålreit spill, men det ble i overkant hypa for min del - 10 timer Super Mario Odyssey - Absolutt bra, men altfor enkelt, selv i endgame - 50 timer Kamiko - Impulskjøp på salg, tok meg 40 min å fullføre så veldig kort - Played for a little while Mario Kart 8 Deluxe - Gøy å spille multiplayer, men ikke helt min greie. Fremdeles et må-ha-spill - 10 timer Celeste - Digget det, men har aldri spilt det etter jeg fullførte det - 5 timer Owlboy - Fikk det av utviklerene på PC, så følte jeg måtte kjøpe det. Bra, men litt vanskelig å styre på Switch - 5 timer Crawl - Et av mine favoritt "coop"-spill. Det er rett og slett utrolig gøy og fungerer bra med en JoyCon hver - 20 timer Enter the Dungeon - Bomkjøp da jeg kjøpte det for å spille coop med kun JoyCons, hvilket fungerer elendig - Played for a little while Wizard of Legend - Kult, men mangler det lille som gjør det verdt å samle inn alt i spillet - 1 time Hollow Knight - Veldig bra, bør få fullført det snart - 5 timer Octopath Traveler - Et må-ha spill. Fantastisk -Sliter med å engasjere etterhvert, blir for simpelt og kjip historie - 15 timer Etter å ha sett over listen har jeg utrolig mange indie-spill og "kun" fire retail-spill. Eneste spillet i fremtiden jeg vet jeg skal ha er Dead Cells, og selvsagt et nytt Zelda eller Mario når den tid kommer. Mulig Mario Party også blir kjøpt inn om det er bra. Edit: Octopath Traveler var ikke så bra likevel etter førsteinntrykket var over, oops! Endret 7. august 2018 av DKC Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 23. juli 2018 Del Skrevet 23. juli 2018 Fin liste. Jeg må for øvrig nesten spørre: Var brukernavnet på diskusjon.no som du opprinnelig ville ha opptatt? 6 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 23. juli 2018 Del Skrevet 23. juli 2018 Ble nyskjerrig og fikk lyst å lage en slik liste selv, sorter etter innkjøpsdato. Breath of the Wild - Fremdeles Switch sin kronjuvel, og det beste spillet på konsollen i mine øyner - 160 timer Stardew Valley - Fantastisk, og gjør seg veldig, veldig godt i håndholdt modus for korte spilløkter - 80 timer Shovel Knight - Også fantastisk, og gjorde meg klar over at Switch er den perfekte indie-maskin - 15 timer Golf Story - Ålreit spill, men det ble i overkant hypa for min del - 10 timer Super Mario Odyssey - Absolutt bra, men altfor enkelt, selv i endgame - 50 timer Kamiko - Impulskjøp på salg, tok meg 40 min å fullføre så veldig kort - Played for a little while Mario Kart 8 Deluxe - Gøy å spille multiplayer, men ikke helt min greie. Fremdeles et må-ha-spill - 10 timer Celeste - Digget det, men har aldri spilt det etter jeg fullførte det - 5 timer Owlboy - Fikk det av utviklerene på PC, så følte jeg måtte kjøpe det. Bra, men litt vanskelig å styre på Switch - 5 timer Crawl - Et av mine favoritt "coop"-spill. Det er rett og slett utrolig gøy og fungerer bra med en JoyCon hver - 20 timer Enter the Dungeon - Bomkjøp da jeg kjøpte det for å spille coop med kun JoyCons, hvilket fungerer elendig - Played for a little while Wizard of Legend - Kult, men mangler det lille som gjør det verdt å samle inn alt i spillet - 1 time Hollow Knight - Veldig bra, bør få fullført det snart - 5 timer Octopath Traveler - Et må-ha spill. Fantastisk - First played 7 days ago Etter å ha sett over listen har jeg utrolig mange indie-spill og "kun" fire retail-spill. Eneste spillet i fremtiden jeg vet jeg skal ha er Dead Cells, og selvsagt et nytt Zelda eller Mario når den tid kommer. Mulig Mario Party også blir kjøpt inn om det er bra. Fortsett med slike lister folkens! Dette gjør det lettere å finne gode spill Takk! 3 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 23. juli 2018 Del Skrevet 23. juli 2018 Fin liste. Jeg må for øvrig nesten spørre: Var brukernavnet på diskusjon.no som du opprinnelig ville ha opptatt? 1 Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 23. juli 2018 Del Skrevet 23. juli 2018 (endret) Fin liste. Jeg må for øvrig nesten spørre: Var brukernavnet på diskusjon.no som du opprinnelig ville ha opptatt? Mitt? Jeg var registrert under et annet navn i sin tid på diskusjon, så skjedde splitten mellom Gamer og Diskusjon og jeg joinet det nye forumet. Da de to ble slått sammen, registrerte noen andre navnet mitt her og jeg endte opp med dette. Kjedelige greier. EDIT: Ah, så hvem som postet over meg. Dang. Endret 23. juli 2018 av fnwilborn Lenke til kommentar
...... Skrevet 23. juli 2018 Del Skrevet 23. juli 2018 (endret) Fin liste. Jeg må for øvrig nesten spørre: Var brukernavnet på diskusjon.no som du opprinnelig ville ha opptatt? Kan se sånn ut. Edit: Jeg lo faktisk høyt på banen når jeg leste kommentaren din. Småkleint, men verdt det! Endret 23. juli 2018 av DKC 1 Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 23. juli 2018 Del Skrevet 23. juli 2018 https://nintendowire.com/news/2018/07/23/review-horis-real-arcade-pro-v-hayabusa-for-nintendo-switch/ Lenke til kommentar
technicality Skrevet 24. juli 2018 Del Skrevet 24. juli 2018 Nå synes jeg en eller annen kan kjøre kampanje på pro kontroller snart ? Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 24. juli 2018 Del Skrevet 24. juli 2018 (endret) Nå synes jeg en eller annen kan kjøre kampanje på pro kontroller snart Kampanjer kommer når en av disse er oppfyllt: Det er marginer å ta av. Det kommer et nytt produkt som tar over for det gamle. Det er for mye av et produkt på lager. Ved å kjøre kampanje på produktet håper man å kunne få kunder inn i butikken/kjøpe mer når de er i gang. De to første kommer aldri til å bli oppfylt siden det er Nintendo (de er Apple i konsollverden), mens den tredje er tvilsomt vil skje ettersom salget av pro kontroller er stablt lavt, den siste er heller ikke aktuell siden dette ikke er en kundetrekker. Endret 24. juli 2018 av N o r e n g Lenke til kommentar
technicality Skrevet 24. juli 2018 Del Skrevet 24. juli 2018 (endret) Kampanjer kommer når en av disse er oppfyllt: Det er marginer å ta av. Det kommer et nytt produkt som tar over for det gamle. Det er for mye av et produkt på lager. De to første kommer aldri til å bli oppfylt siden det er Nintendo (de er Apple i konsollverden), mens den siste er tvilsomt vil skje ettersom salget av pro kontroller er stablt lavt. Lov å håpe ? Endret 24. juli 2018 av technicality Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 24. juli 2018 Del Skrevet 24. juli 2018 Nå synes jeg en eller annen kan kjøre kampanje på pro kontroller snart Enig. Den er alt for dyr. Joy-Cons kan nesten ikke kalles en kontroller, en gang. Den er helt utrolig ræva. Pro Controller burde følge med i prisen til konsollen. Alle de andre konsollene har gode kontrollere som standard. 1 Lenke til kommentar
kero79 Skrevet 24. juli 2018 Del Skrevet 24. juli 2018 Beste sjansen for en pro kontroll til redusert pris er 20% på Mastercard tilbudet til DNB. 1 Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 24. juli 2018 Del Skrevet 24. juli 2018 Nå synes jeg en eller annen kan kjøre kampanje på pro kontroller snart Den har vært nede i 599, ikke hallgæærnt det da. 675; nå hos netonnet. Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 24. juli 2018 Del Skrevet 24. juli 2018 If you have a NAND backup, you can use real gptrestore and hekate to fix your switch by restoring said NAND backup. Everyone else affected by this... You're screwed. The apparent victims are now debating whether or not to send their systems away to Nintendo, with the company unlikely to assist them due to violation of the terms and conditions. fake_nintendo_switch_game_piracy_software_is_bricking_systems https://gbatemp.net/threads/anybody-bricked-with-the-fake-sx-payload.512285/ Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 24. juli 2018 Del Skrevet 24. juli 2018 Noen som vet om tredjeparts Joycons som ikke har den venstre stikka plassert rett over knappene? Lenke til kommentar
technicality Skrevet 24. juli 2018 Del Skrevet 24. juli 2018 Den har vært nede i 599, ikke hallgæærnt det da. 675; nå hos netonnet. 524 toysrus. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå