technicality Skrevet 14. juli 2018 Del Skrevet 14. juli 2018 Vi trenger noen til å dra inn en Bergsala representant inn i tråden ? we want answers!!! Sendt de en epost og spørr hvor mye diagnostikken havner på... Håper den er ikke for dyr, hvis ikke blir det å vente på salg før jeg snapper opp en ny Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm Skrevet 14. juli 2018 Del Skrevet 14. juli 2018 Ikke noen antydninger her, men har vel i grunn ikke vært så mye frem og tilbake med spill heller selv om jeg sverger til fysiske spill til Switch. Har dessuten inntrykk av at de fleste her inne uansett har gått digitalt(?). Det kan godt stemme det ja. Mon tro om det blir neste Switch eller spillkassettene som får mer lagringsplass? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. juli 2018 Del Skrevet 14. juli 2018 (endret) Det kan godt stemme det ja. Mon tro om det blir neste Switch eller spillkassettene som får mer lagringsplass? Det vil bli mulig for utviklere å benytte seg av 64GB kort i 2019 var vel det siste jeg leste. EDIT: https://www.theverge.com/2017/12/27/16821202/nintendo-delaying-64gb-game-cards-developers-2019 Endret 14. juli 2018 av Mala Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 14. juli 2018 Del Skrevet 14. juli 2018 Spørs vel hvor mange som kommer til å bruke det da det virker som de fleste prøver å spare på kostnadene ved å bruke mindre kort og å ha oss laste ned noen GB ekstra ved launch uansett. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 14. juli 2018 Del Skrevet 14. juli 2018 Har lokket over spillkassettinngangen blitt løs eller flimsy siden dere kjøpte switchen?Nei? Lenke til kommentar
eplekasse Skrevet 14. juli 2018 Del Skrevet 14. juli 2018 (endret) Da døde min switch TOTALT! Reagerer på ingenting, helt død... Skulle ha gått for butikk kjøp, her sitter jeg med en død switch og ingen kvittering da den ble kjøpt på finn og så dum som jeg var spurte jeg ikke først om kvittering... Som selger skulle se etter men kunne ikke love noe Skummelt, håper du finner ut av det! Jeg har tenkt litt på dette selv. Mange NES-konsoller fungerer kjempefint enda, selv om de er over 30 år gamle. Kan man forvente at dagens konsoller, som Switch, fungerer like bra om 30 år? Jeg har svært lite teknisk kunnskap, men vet at jo flere beveglige deler det er, jo mer mekanisk slitasje får man. Sånn sett er kassett-systemet til Switch en fordel ovenfor disk-drev til PS4 og Xbox. En annen ting er vel at dagens konsoller mer eller mindre er bygget som en PC, betyr det en annen form for slitasje enn de gamle konsollene? En NES hadde jo f.eks ikke et viftesystem, som også blir utslitt. Uansett, jeg har hørt en drøss med historier om døde Xbox'er, Playstations og blåskjermer. Men har hørt svært lite om at det samme har skjedd med NES, SNES, MegaDrive osv. Endret 14. juli 2018 av eplekasse Lenke til kommentar
technicality Skrevet 14. juli 2018 Del Skrevet 14. juli 2018 Skummelt, håper du finner ut av det! Jeg har tenkt litt på dette selv. Mange NES-konsoller fungerer kjempefint enda, selv om de er over 30 år gamle. Kan man forvente at dagens konsoller, som Switch, fungerer like bra om 30 år? Jeg har svært lite teknisk kunnskap, men vet at jo flere beveglige deler det er, jo mer mekanisk slitasje får man. Sånn sett er kassett-systemet til Switch en fordel ovenfor disk-drev til PS4 og Xbox. En annen ting er vel at dagens konsoller mer eller mindre er bygget som en PC, betyr det en annen form for slitasje enn de gamle konsollene? En NES hadde jo f.eks ikke et viftesystem, som også blir utslitt. Uansett, jeg har hørt en drøss med historier om døde Xbox'er, Playstations og blåskjermer. Men har hørt svært lite om at det samme har skjedd med NES, SNES, MegaDrive osv. Langt ifra, ting som produseres idag er ikke laget for å vare. Koster det ikke for mye så tenker jeg å sende den inn. I det minste få vite hva i alle dager som skjedde Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 14. juli 2018 Del Skrevet 14. juli 2018 Som hovedsak varer ting ikke så lenge i dag som før. Men altså, min NES døde i '93. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 14. juli 2018 Del Skrevet 14. juli 2018 Da døde min switch TOTALT! Reagerer på ingenting, helt død... Skulle ha gått for butikk kjøp, her sitter jeg med en død switch og ingen kvittering da den ble kjøpt på finn og så dum som jeg var spurte jeg ikke først om kvittering... Som selger skulle se etter men kunne ikke love noe ? Buy cheap, buy twice Lenke til kommentar
technicality Skrevet 14. juli 2018 Del Skrevet 14. juli 2018 Buy cheap, buy twice Akkurat ja, takk for ditt konstruktive svar ?? godt å vite at jeg deler planeten med denne type tankegang Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. juli 2018 Del Skrevet 14. juli 2018 (endret) Skummelt, håper du finner ut av det! Jeg har tenkt litt på dette selv. Mange NES-konsoller fungerer kjempefint enda, selv om de er over 30 år gamle. Kan man forvente at dagens konsoller, som Switch, fungerer like bra om 30 år? Jeg har svært lite teknisk kunnskap, men vet at jo flere beveglige deler det er, jo mer mekanisk slitasje får man. Sånn sett er kassett-systemet til Switch en fordel ovenfor disk-drev til PS4 og Xbox. En annen ting er vel at dagens konsoller mer eller mindre er bygget som en PC, betyr det en annen form for slitasje enn de gamle konsollene? En NES hadde jo f.eks ikke et viftesystem, som også blir utslitt. Uansett, jeg har hørt en drøss med historier om døde Xbox'er, Playstations og blåskjermer. Men har hørt svært lite om at det samme har skjedd med NES, SNES, MegaDrive osv. Må tenke på at innmaten i konsoller som NES er langt, langt enklere konstruert og generer knapt noen varme sammenlignet med en Switch, Xbox eller PS4. Endret 14. juli 2018 av Mala Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. juli 2018 Del Skrevet 14. juli 2018 jeg har hatt det samme spillet i min siden jeg kjøpte den. Lite brukt det lokket der. Lenke til kommentar
...... Skrevet 15. juli 2018 Del Skrevet 15. juli 2018 Musikken i Octopath Traveler. Holy shit! GOTY 2018 for meg. Garantert! Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 15. juli 2018 Del Skrevet 15. juli 2018 Kommer definitivt til å kjøpe meg det soundtracket ja! Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 16. juli 2018 Del Skrevet 16. juli 2018 Er godt i gang med Mario+Rabbids: Kingdom Battle, for et spill!!! Blitt skikkelig hektet Husker jeg handlet konsollen og "skulle" ha 3 spill med i pakka. Super Mario Odyssey var bankers, sjanset på XB2 og Mario+Rabbids. Odyssey var et solid spill, ikke i nærheten av Sunshine for egen del, men på høyde med Galaxy spillene. Men Mario+Rabbids og særdeles XB2 er en del hakk høyere på rangeringen her i kåken. Moro med positive overraskelser Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 17. juli 2018 Del Skrevet 17. juli 2018 Da man ga helt faen i å late som de falske tilbudene var noe annet enn det. Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 17. juli 2018 Del Skrevet 17. juli 2018 (endret) Tenker å anskaffe meg et 128gb SD-kort til Switchen min. Hvilket blir regnet som det beste kjøpet? Endret 17. juli 2018 av Schweigaard Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 17. juli 2018 Del Skrevet 17. juli 2018 Nå leser jeg at det er blitt produsert for få kopier av Octopath Traveller. Nintendo oppfordrer til å kjøpe spillet digitalt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå