Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Nintendo Switch: Informasjon og generell diskusjon

Gjest Slettet-NIoHlfL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har ikke lagt merke til noen dårligere farger med disse her, men touchen er ikke like smooth som på glass nei. Bruker uansett touchen veldig lite.

Merket stor forskjell med Nintendo sin plastbeskyttelse. Den er virkelig av kvalitet fra nederste hylle. Men igjen. Den er bare et supplement til den slappe veska de har. Men var det som var tilgjengelig da jeg kjøpte konsollen på release.

Skjermbeskyttelsen er byttet ut til fordel for glass og veska er byttet ut til fordel for en hardcase av bedre kvalitet enn Nintendo sin.

Lenke til kommentar

Frister å oppgradere Satisfye grip bestillingen min til Elite pakken som inkluderer grippen, carry case som har plass til Switchen mens den fortsatt sitter i grippen, en USB-C kabel og litt annet dilldall, men regner med den pakken blir rævkjørt i tollen siden den koster $60 totalt. Med moms og fortollingsgebyr så ender det opp på 767kr totalt. Fy faen.

Lenke til kommentar

Mario + Rabbids koster bare 199kr på platekompaniet så i dag spaserte jeg faktisk bort dit i den jævla varmen for å kjøpe det, men selvsagt er det utsolgt. Tok turen innom GameStop for å se prisen der og ikke helt overraskende - 549kr BRUKT. Fy faen.

Det eneste positive jeg fikk ut av turen var noen brente kalorier.

Lenke til kommentar

Er det noe rart i når de sliter med å konkurrere mot nettbutikkene?

Her i området er det kun Gamestop som selger spill igjen og jeg benytter meg noen ganger av tilbudene deres fordi jeg ønsker å ha butikken. Hvis de forsvinner så må jeg ty til netthandel da både Elkjøp, power og platekompaniet suger på å ha de nyeste spillene inne pluss at de er ræva på håndholdte spill (les 3DS).

Endte opp med battle crashers til switch i dag til kr. 99,90. På Gamestop. Syns det var en grei deal :-p

Lenke til kommentar

Enkelt, kjøper alt digitalt på steam eller eshop til konsollen. GS er en slags moro greie fra fortiden jeg går gjennom der bare for nostalgien sin skyld. Pleide å kjøpe masse x360 spill derfra. Hvis jeg finner spillene blant alle Funko Pop-veggene da.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Enkelt, kjøper alt digitalt på steam eller eshop til konsollen.

Er fan av digitalt der jeg har harddisk og masse plass tilgjengelig. Ikke så fan av det på microsd-kort som fylles raskt. Er og fan av cartridge. Men det blir min subjektive mening.

Men uansett har jeg fortsatt lyst til å ha min lokale Gamestop da det er eneste plassen til å kjøpe spill over disk. Men ser jo at de kommer til å forsvinne når vi beveger oss over til streaming av spill og ting heldigitaliseres. (Greit å ha stukket minst en finger i jorda).

Lenke til kommentar

Det skal sies, jeg har funnet noen kule skjorter og capser der. Har en Zelda-caps og t-skjorte fra GS, og et par hettejakker. Men spill? Altfor dyre, og bruktspill til fullpris.

Gamestop-kjeden i USA er allerede konkurs (de begynte å rote med å skulle selge smartphones og ipads også), men de ser ut å holde stand i Europa fortsatt. Sjappa i Drammen ble nedlagt bare helt plutselig, men de beholdt den på et kjøpesenter 2km utafor bykjernen..skjønn det den som vil.

I Oslo er det vel bare en igjen på et gammelt mini-kjøpesenter på Grønland. Hvertfall nede i sentrum, hva som er rundt i bydelene aner jeg ikke.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Det skal sies, jeg har funnet noen kule skjorter og capser der. Har en Zelda-caps og t-skjorte fra GS, og et par hettejakker. Men spill? Altfor dyre, og bruktspill til fullpris.

Gamestop-kjeden i USA er allerede konkurs (de begynte å rote med å skulle selge smartphones og ipads også), men de ser ut å holde stand i Europa fortsatt. Sjappa i Drammen ble nedlagt bare helt plutselig, men de beholdt den på et kjøpesenter 2km utafor bykjernen..skjønn det den som vil.

I Oslo er det vel bare en igjen på et gammelt mini-kjøpesenter på Grønland. Hvertfall nede i sentrum, hva som er rundt i bydelene aner jeg ikke.

Bruktprisene er i mine øyne en vits. Og ofte er nyprisen deres billigere enn bruktprisene, noe jeg finner helt merkelig da jeg ikke skjønner hvem som kjøper bruktspillene.

Når det gjelder enkelte kampanjer føler jeg at jeg har gjort noen greie deals. Som for eksempel da jeg fikk 2000,- i innbytteverdi på min ps4 fat fra første dag som var nesten fem år gammel. Byttet inn til en ps4 pro som de hadde til veil. pris på lansering. Ps4 fat gikk da til mellom 1000-1500 på Finn og da gjerne med en del tilbehør og spill.

Samme må jeg si om disse kr. 199,- kampanjene på nye spill. Bomkjøpte et par spill som jeg ga en plass mellom 150-300,- andre steder. Disse stod på innbyttelista deres og fikk da for eksempel god of war og ni no kuni 2 til kr. 199,-. Totalsummen for de spillene ble da billigere enn noen annen nettbutikk på det tidspunktet (digitalt inkludert) og fikk spillet over disk. Og dette er kampanjer de som regel kjører på alle nye spill.

Lenke til kommentar

Har en funnet en rekke strøkne bruktspill der for småpenger, så akkurat det syns jeg er greit. At man har muligheten til å stå og bla seg igjennom stativ på stativ med potensielt billige bruktspill. Som nevnt hender det de har en del salg på noenlunde nyere titler også.

Lenke til kommentar

Har en funnet en rekke strøkne bruktspill der for småpenger, så akkurat det syns jeg er greit. At man har muligheten til å stå og bla seg igjennom stativ på stativ med potensielt billige bruktspill. Som nevnt hender det de har en del salg på noenlunde nyere titler også.

Har stort sett funnet bruktspill til blodpris på min lokale Gamestop. Nå skal det sies at jeg sjeldent går gjennom de så godt mulig at de har blitt bedre på pris der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...