XtaZ Skrevet 5. juli 2018 Del Skrevet 5. juli 2018 Det skal være 880 moons fra rewards og det er da man teknisk sett har rundet spillet. Man kan maxe ut tallet med 999 moons ved å kjøpe resten fra vendors men virker ikke som det egentlig er noe poeng. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 5. juli 2018 Del Skrevet 5. juli 2018 Det skal være 880 moons fra rewards og det er da man teknisk sett har rundet spillet. Man kan maxe ut tallet med 999 moons ved å kjøpe resten fra vendors men virker ikke som det egentlig er noe poeng.Det er en egen ending hvis du har samlet alle 880 + kjøpt 119. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. juli 2018 Del Skrevet 5. juli 2018 (endret) Så forresten en kar speedrunne SMO på 1 time 3 minutter på SGDQ forrige uke. De har funnet en del skips og snarveier allerede. Det er morsomt å se han denge bosser på 2-3 sekunder. Endret 5. juli 2018 av Bytex Lenke til kommentar
Mør stønt-ape Skrevet 5. juli 2018 Del Skrevet 5. juli 2018 En del av disse snarveiene virker det som om de har lagt inn med vilje. Det er en lett måte å gjøre det på, og det er en vanskelig og rask måte å gjøre det på sånn at de som vil spille raskest mulig skal ha det gøy de også. Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 5. juli 2018 Del Skrevet 5. juli 2018 Jeg fikk aldri dreisen på det der med å hoppe, kaste lua og hoppe på den igjen Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. juli 2018 Del Skrevet 5. juli 2018 Det er overhodet ikke nødvendig for å spille spillet heller da. Bare for disse som skal shave av noen sekunder på tida si her og der. Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 5. juli 2018 Del Skrevet 5. juli 2018 Stemmer bra det, rundet det uten alt for store problemer uten dette. Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 5. juli 2018 Del Skrevet 5. juli 2018 Det med lua er jo ikke noe å få dreisen på, du bare kaster hatten og trykker Z+Y. Husk å hold inne Y, det er det en del som glemmer. Null timing eller ferdigheter involvert. Lenke til kommentar
Mør stønt-ape Skrevet 5. juli 2018 Del Skrevet 5. juli 2018 Null timing eller ferdigheter involvert. Kverulanten i meg klarer ikke å la den påstanden stå uimotsagt. Bare fordi du er så vant til å bruke en spillkontroll at det går av seg selv betyr ikke at det krever "null timing eller ferdigheter". Dette er ferdligheter du har bygd deg opp gjennom flere år med spilling. Hadde jeg bedt min gamle mor om å gjøre det samme kunne hun like gjerne prøvd å sjonglere to baller med den ene hånden samtidig som hun klappet seg selv på hodet med den andre. Det hadde vært like umulig begge deler. Sånn, nå er kverulanten i meg tilfredsstilt. Ingenting å se her, bare gå videre. 1 Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 5. juli 2018 Del Skrevet 5. juli 2018 Jeg får det ikke til. Ikke kona heller. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 5. juli 2018 Del Skrevet 5. juli 2018 Enig med Buddy at det er lett. Er bare å trykke B, Y, LZ + Y. Lenke til kommentar
...... Skrevet 5. juli 2018 Del Skrevet 5. juli 2018 Det er ekstremt lett når man først knekker koden. Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 5. juli 2018 Del Skrevet 5. juli 2018 (endret) Ja dobbel-jump trikset med hatten er ekstremt enkelt. Nå har jeg samlet alle purple coins, alle moons og også maxet ut counteren til 999 og har spilt totalt 45 timer. Da gjenstår bare darkest side of the moon som jeg ikke har prøvd enda og også å grinde ut coins til resten av klærne før jeg er helt ferdig med spillet (tror jeg). Mangler 46000 coins, så då går vel turen til Seaside Kingdom for å skaffe coins via Luigi sitt balloon minigame da dette er favorittsonen min EDIT: Der prøvde jeg darkest side of the moon. Nintendo har tatt inspirasjon fra de mest sadistiske Mario Maker banene ser jeg, fy faen... Endret 5. juli 2018 av XtaZ Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. juli 2018 Del Skrevet 5. juli 2018 Jeg sleit nok med det månetårnet med alle bossfightene der man ikke får fornyet helse hele veien...ga opp tror jeg. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 5. juli 2018 Del Skrevet 5. juli 2018 Wolfenstein 2: The New Colossus thrives on the Nintendo Switch The compromises worked out for the best https://www.polygon.com/2018/6/28/17513168/wolfenstein-2-nintendo-switch-review Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 5. juli 2018 Del Skrevet 5. juli 2018 Tok månetårnet på fjerde forsøk så er ikke så ille egentlig. Første bossen er verst så har man ett clean kill på han så går resten som en lek. Nå farmer jeg coins og den coin cappen på 9999 irriterer meg noe jævlig. Kan ha 20+ streaks på å finne ballonger men så plutselig når man cappen og må gå å kjøpe noe for coins, og da mister man selvsagt streaken sin. Er også mange folk som exploiter disse ballongene å plasserer de under bakken og i fjell og slik hvor det er umulig å få tak i de. Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 6. juli 2018 Del Skrevet 6. juli 2018 (endret) Fikk Switch screen protectorene mine i posten i dag, noe som var helt perfekt timing da det bare er et tidspørsmål før jeg kaster Switchen i veggen her mens jeg prøver (og failer) på å ta Moon - Darkest Side challengen. Endret 6. juli 2018 av XtaZ Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. juli 2018 Del Skrevet 6. juli 2018 Glass? Jeg er sykt fornøyd med min i hvertfall Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 6. juli 2018 Del Skrevet 6. juli 2018 Nei ble bare plastikk av typen Savvies. Samme jeg har brukt på 3DS og Wii U og de fungerer fett der så visste det ikke ville bli bomkjøp Hvilke type har du? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå