Gå til innhold

Nintendo Switch: Informasjon og generell diskusjon


Gjest Slettet-NIoHlfL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen av dere som har forhåndsbestilt Octopath fra noe sted? Fysisk altså? Er litt giret på å ha dette spillet i hyllen mellom Zelda og Mario.

Hadde gavekort på cdon så forhåndsbestilte derfra. Eneste preorder i år da jeg av prinsipp ikke forhåndsbestiller. Men bravely-spillene leverte og det gjorde demoen til octopath også.

Lenke til kommentar

Men dere vet at det er 99% sjans for at preorder spillet kommer flere dager ETTER release, og dere får ikke spilt det på release fordi dere må vente på en pakke i posten? 

 

Det er EN av grunnene til at preorder er noe tull.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Men dere vet at det er 99% sjans for at preorder spillet kommer flere dager ETTER release, og dere får ikke spilt det på release fordi dere må vente på en pakke i posten?

 

Det er EN av grunnene til at preorder er noe tull.

Akkurat den biten er det ikke så nøye med. En dag fra eller til er ikke noe problem i mine øyne så lenge spillet kommer frem.

 

Nå er heller ikke cdon så veldig ille på levering hos meg. Tar 1-2 dager fra varen sendes og det leveres med avisbudet om natten så det ligger i postkassen min på morgenen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Men dere vet at det er 99% sjans for at preorder spillet kommer flere dager ETTER release, og dere får ikke spilt det på release fordi dere må vente på en pakke i posten? 

 

Det er EN av grunnene til at preorder er noe tull.

Nå har jeg så og si blitt heldigital, men på den tiden jeg forhåndsbestilte spill fra nettbutikker var hovedregelen at spillet kom dagen før release. Spesielt morro var det om releasedagen var tirsdag, for da fikk man ofte spillet på lørdagen, altså tre dager før release.

Endret av Slettet-NIoHlfL
Lenke til kommentar

En kompis var på besøk i går kveld å fikk testet Switch for første gang og tok seg et par matches i Splatoon 2 og en liten runde med Mario Odyssey. I dag spurta han ned på Power og kjøpte seg Switch, Splatoon og Mario :D Nintendo skulle hatt noe recruitment reward system synes jeg :p

Endret av XtaZ
  • Liker 1
Lenke til kommentar

En kompis var på besøk i går kveld å fikk testet Switch for første gang og tok seg et par matches i Splatoon 2 og en liten runde med Mario Odyssey. I dag spurta han ned på Power og kjøpte seg Switch, Splatoon og Mario :D Nintendo skulle hatt noe recruitment reward system synes jeg :p

Dette skjedde med meg også, en kamerat testet Mario og Zelda og neste dag fikk jeg snap av at han hadde handlet inn Switch han også.

Lenke til kommentar

Med mindre du kjøper den japanske utgaven av special edition, ja.

Jepp. Elendig at vi ikke fikk den her.

 

Men når jeg stod med esken i hånden der måtte man bare ha den likevel. Plukket også med meg Prey, Heavy Rain og Beyond Two Souls pakken og Final Fantasy XII The Zodiac Age til PS4.....

 

Alt for 1032,-

 

Helt OK deal for 6 titler :)

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Ja det hjalp nok på beslutningen det også :D Han sa også at de kun hadde én Switch igjen i butikken som var B-vare, men det var bare en liten skade på selve pappesken og ikke noe annet så han fikk den til 2990kr. Lucky fucker.

Blir fort handlet på PC altså. Skulle egentlig ha det der med tid og stunder, men for 79,- på PS4 kan det gjerne bare være hyllefyll :p

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...