Gå til innhold

Nintendo Switch: Informasjon og generell diskusjon


Gjest Slettet-NIoHlfL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Enda en fyr som får litt for mye oppmerksomhet.

Nja, han får litt mye oppmerksomhet, spesielt etter Channel 4 News-intervjuet.

 

Men vi trenger slike som han som står opp mot identitentspolitikk-hysteriet som foregår.

 

Men dette er litt off-topic. On-topic så støver Switch ned etter et par timer med Hollow Knight. Burde vel kjøpe DK TF for å holde liv i maskinen.

Lenke til kommentar

Vil ikke kalle Jordan Petersen hverken hylete eller youtuber, men han har i hvert fall blitt helten til mange lettkrenkede folk med mindreverdighetskompleks og/eller forfølgelseskompleks.

Da tror jeg du har misforstått hva han prater om. De lettkrenkede hater jo han.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Da tror jeg du har misforstått hva han prater om. De lettkrenkede hater jo han.

Det finnes flere typer lettkrenkede folk på nettet.

 

En av typene er veldig lett å identifisere ved at de bruker tulleord og uttrykk som "SJW", "kulturell marxisme" eller "identitetspolitikk". Ekstra lette å legge merke til hvis de siterer folk som PJW, Milo eller Jordan Peterson. Spesielt PJW og Milo har utnyttet outrage-kulturen på høyresida på det groveste.

 

Edit:

Jeg referer forresten til folk som er fans av Jordan Peterson her, ikke Jordan Peterson selv. Selv om jeg ikke er enig i mye av det han sier, så har han ikke fremstått som hylete eller lettkrenket.

Endret av Leflus
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Konflikten foregår mellom to motpoler som er ytterliggående og idiotiske på hver sin måte. Det er fort gjort å tenke at man må støtte enten den ene eller den andre, men det beste er å ignorere hele sirkuset og bare la det bli mest mulig irrelevant. Jeg har ikke noe behov for å ta noe oppgjør verken med kulturell apropriasjon, SJWer eller noe av det andre fjaset som internettkrigerne driver og maser om. Anbefaler heller å smile og nyte livet og ikke la seg suge inn i den boblen av negativitet der man hele tiden skal gå og være sint på noe.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Det finnes flere typer lettkrenkede folk på nettet.

 

En av typene er veldig lett å identifisere ved at de bruker tulleord og uttrykk som "SJW", "kulturell marxisme" eller "identitetspolitikk". Ekstra lette å legge merke til hvis de siterer folk som PJW, Milo eller Jordan Peterson. Spesielt PJW og Milo har utnyttet outrage-kulturen på høyresida på det groveste.

 

Edit:

Jeg referer forresten til folk som er fans av Jordan Peterson her, ikke Jordan Peterson selv. Selv om jeg ikke er enig i mye av det han sier, så har han ikke fremstått som hylete eller lettkrenket.

Men Jordan Peterson fungerer jo som en motpol til de krenkede. Har du lest noe av det han har skrevet? Alle de "SJW" (som er et dustete uttrykk) er ikke så veldig glad i han siden han nekter å bruke andre ord for gender enn he/she. Jeg tror ikke de som lar seg lett bli krenket er særlig fan av Peterson, siden han sier det som det er.

Lenke til kommentar

Men Jordan Peterson fungerer jo som en motpol til de krenkede. Har du lest noe av det han har skrevet? Alle de "SJW" (som er et dustete uttrykk) er ikke så veldig glad i han siden han nekter å bruke andre ord for gender enn he/she. Jeg tror ikke de som lar seg lett bli krenket er særlig fan av Peterson, siden han sier det som det er.

Mulig jeg har fått feil inntrykk, men han virker ikke som en motpol til:

-Folk som føler seg krenket av økt representasjon av minoriteter eller ikke-binære folk i populærkultur

-Folk som føler seg krenket over nye typer kjønnsidentiteter

-Folk som føler seg krenket fordi det fortsatt finnes feminister

-Folk som føler seg krenket når de finner ut av ytringsfrihet ikke handler om å kunne si akkurat hva man vil uten å bli motsagt

-Folk som føler seg krenket fordi en *gasp* kvinne har valgt å lage youtube-videoer om spill og spillkultur (denne ble veldig spesifikk, men jeg synes bare det er utrolig komisk at enkelte har valgt å henge seg opp i Anita Sarkeesian og at de ennå ikke klarer å la det ligge.)

 

Er ganske enig med Spartapus om at det er problemer på begge sider av spekteret. Når det er sagt er jeg forbauset over hvor lite selvbevisste "anti-SJW" folk er. Igjen: Det finnes flere grupper krenkede på nettet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Mtp at 99% av de som kjøper det ikke har switch switch GC stille, så ja. Mere enn nok. Det er jo ikke akkurat kompliserte moves.

 

Har du aldri spilt på en gamecube før er det jo meningsløst å kjøpe en sånn controller også.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...