Gå til innhold

Nintendo Switch: Informasjon og generell diskusjon


Gjest Slettet-NIoHlfL

Anbefalte innlegg

Hadde dere fortalt meg for 2 dager siden at jeg skulle sitte her i dag å spille Splatoon 2 mens jeg storkoser meg å gliser som en idiot og gleder meg til hver eneste match, så hadde jeg ment dere var fullstendig gale.. Men jeg ville også tatt feil :D

Endret av XtaZ
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde dere fortalt meg for 2 dager siden at jeg skulle sitte her i dag å spille Splatoon 2 mens jeg storkoser meg å gliser som en idiot og gleder meg til hver eneste match, så hadde jeg ment dere var fullstendig gale.. Men jeg ville også tatt feil :D

Hehe, artig å høre at det faller sånn i smak. :D
Lenke til kommentar

Greier ikke legge fra meg Mario Odyssey! HJELP!!

 

Var dødtrøtt når jeg gikk la meg i går, men tok med meg Switchen i senga bare for å skaffe et par moons til før det var natt. Endte opp med å ligger der å spille i flere timer til Switchen bare lada ut og selvsagt hadde jeg ligget i en litt dårlig posisjon så i dag våknet jeg med anspentnakke og hodepine. Hoppa ut av senga, snorta et par ibux å så var det rett på Mario igjen!

SMO er magisk. Men om du ikke har prøvd BotW ennå, kan du glede deg. Ganske annerledes spill, og minst like moro. :D
Lenke til kommentar

Anbefaler den ny Octopath demoen. Den er mye større og man kan prøve alle 8 karakterene. Jeg rakk å spille ferdig Cyrus sin startstory og dra til byen den Ophilia bor, gjorde hennes story og fikk henne i party + fortsette en stund til. Jeg tror Chapter 1 bare består av å samle alle sammen, de er i byer ikke veldig langt fra hverandre. Kan også importere save til fullversjonen. Svært bra og rolig spill med dype historier som fester seg litt. Charter 2 sine quests er anbefalt rundt lvl 23, og mine folk er 8-9 nå. Når man møter en anna hovedkarakter får man spørsmål om å se dens story, og hopper over i den karakteren, og fortsetter som party etterpå.

Er veldig spent på dette spillet. Er ikke den sjangeren jeg kjenner best, men prøvde demoen i vinter. Likte atmosfæren, men innså ikke at ingenting ble lagret automagisk ved checkpoints som man er vant med i moderne spill. Så da jeg, som ikke er vant med battles i denne typen spill, døde i første kamp, måtte jeg igjennom hele frikkin historien igjen siden jeg ikke hadde lagret. :p Det gadd jeg ikke da, for jeg var midt i andre, like gode spill. Men jeg likte det jeg så altså.
Lenke til kommentar

Hehe, artig å høre at det faller sånn i smak. :D

 

SMO er magisk. Men om du ikke har prøvd BotW ennå, kan du glede deg. Ganske annerledes spill, og minst like moro. :D

 

Ja det var litt av en overraskelse. Hvis noen andre her ikke har prøvd det så kjør på!

 

BotW har jeg rundet på Wii U, men blir en runde på Switchen etterhvert også. Har ikke spilt DLCene så da blir det noe å se frem til på Switchen! :D

Endret av XtaZ
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg er også veldig interessert i Octopath Traveller men jeg har ikke lyst til å spille det stykkvis, så jeg venter til hele spillet kommer. Jeg synes det er greit med en demo (jeg savner tiden da gratis demoer var normalen), men når det kommer en demo nummer to så tenker jeg at de heller får se å få ut det jævla spillet.  :cool:

Lenke til kommentar

Jeg er også veldig interessert i Octopath Traveller men jeg har ikke lyst til å spille det stykkvis, så jeg venter til hele spillet kommer. Jeg synes det er greit med en demo (jeg savner tiden da gratis demoer var normalen), men når det kommer en demo nummer to så tenker jeg at de heller får se å få ut det jævla spillet.  :cool:

 

Det har jo en dato og kommer ikke ut før det. Demoen er bare en liten godtepose mens vi venter. Kan overføre karakterene dine fra den nye demoen til hovedspillet, så du slipper å gjøre de 3 timene pånytt uansett.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

 

Thanks To Hackers, Explicit Images Are Now Showing Up In Nintendo’s ‘Super Mario Odyssey’ 

The issue first came to light on the Nintendo Switch subreddit, where Reddit user “ewasion” warned parents to disable the online capabilities on their children’s Nintendo Switch consoles. The spread of obscene content is currently limited to Super Mario Odyssey and its free downloadable content, a mode titled Luigi’s Balloon World. In Luigi’s Balloon World, players are given the task of tracking down balloons that other players have hidden throughout the game’s many worlds.

Lenke til kommentar

Igår så jeg på en Diablo 3 streamer på twitch som fortalte at flere større kanaler har blitt bannet i det siste fordi SJW gærninger sitter og rapporterer hver gang de bruker et banneord eller sier noe de ikke liker, blir krenket av, og støtt. Det er jo helt tragisk.

Endret av Bytex
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...