PÃ¥inter Skrevet 15. juni 2018 Del Skrevet 15. juni 2018 https://knowtechie.com/8bitdo-zero-2/ Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 15. juni 2018 Del Skrevet 15. juni 2018 Veldig deilig å se at det kommer et nytt, skikkelig Fire Emblem-spill (ikke det Warriors-tullet) som ikke er håndholdt. Det har ikke skjedd siden Radiant Dawn. Hvis det blir et nytt Radiant Dawn i vanskelighetsgrad vil jeg le. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 15. juni 2018 Del Skrevet 15. juni 2018 Nå husker jeg ikke om Radiant Dawn var vanskelig eller ei (tror egentlig ikke det var det, og at man fikk mange karakterer som var veldig sterke), men en flott avslutning på historien fra Path of Radiance var det. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 15. juni 2018 Del Skrevet 15. juni 2018 Veldig deilig å se at det kommer et nytt, skikkelig Fire Emblem-spill (ikke det Warriors-tullet) som ikke er håndholdt. Hva, kommer det ikke på switch? 2 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. juni 2018 Del Skrevet 16. juni 2018 Min switch er IKKE håndholdt! Den kan limes fast i docken og bli der! Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 16. juni 2018 Del Skrevet 16. juni 2018 Min switch er IKKE håndholdt! Den kan limes fast i docken og bli der! Ungene bruker den også kun i dock. Fint er det for meg, fordi sjansen for at jeg må kjøpe ny er vesentlig mindre Lenke til kommentar
...... Skrevet 16. juni 2018 Del Skrevet 16. juni 2018 Det er vel derfor Switch er slik gigantisk suksess, den er begge deler på en gang! 4 Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 16. juni 2018 Del Skrevet 16. juni 2018 (endret) Godt poeng. Det betyr at det japanske markedet for alle disse håndholdte titlene de er så desperate etter siden de skal spille mens de pendler 2 timer om dagen, mens det vestlige markedet får spilt på de store TVene sine. Har faktisk irritert meg grønn de seneste par generasjonene at så mange gode titler (spesielt JRPGer) kun kommer som håndholdte. Jeg bruker håndholdte på ferie, men utover det gir det ikke mening å sitte foran en diger TV-skjerm som står avslått mens du fikler med en liten miniatyrskjerm. Endret 16. juni 2018 av Spartapus Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 16. juni 2018 Del Skrevet 16. juni 2018 Nå husker jeg ikke om Radiant Dawn var vanskelig eller ei (tror egentlig ikke det var det, og at man fikk mange karakterer som var veldig sterke), men en flott avslutning på historien fra Path of Radiance var det. Hvis du spilte det gjennom på Hard vil du sannsynligvis fortsatt huske 3-6 og 3-13, med mindre man forhåndsplanlegger 10 timer tidligere i spillet for disse kapitlene er du praktisk talt dømt til å håpe på flaks eller starte nytt spill. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 16. juni 2018 Del Skrevet 16. juni 2018 Såpass. Jeg husker ikke at jeg stod fast i dette spillet eller mistet noen karakterer, men jeg spiller alltid på normal. Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 16. juni 2018 Del Skrevet 16. juni 2018 A countdown timer has appeared on TVs in Fortnite's Switch version ....it appears to be ticking down to zero, which should happen on June 19. Strangely enough, it's nowhere to be found on the other versions of the game, with the PlayStation 4, Xbox One, PC, and mobile versions of Fortnite completely without the timer. https://dotesports.com/fortnite/news/fortnite-nintendo-switch-countdown-24919 Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 16. juni 2018 Del Skrevet 16. juni 2018 gyro-kontroll update? hadde vært kjekt ihvertfall. Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 18. juni 2018 Del Skrevet 18. juni 2018 Siden Switchen + Mario Odyssey som jeg bestilte i dag tidlig fra komplett fortsatt ikke har blitt sendt, så angrer jeg plutselig på at jeg ikke tok pick-up-point med levering samme dag Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. juni 2018 Del Skrevet 18. juni 2018 (endret) Det ble en Switch til slutt ja,til tross fraværet av Metroid Prime under E3 Endret 18. juni 2018 av Mala Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 18. juni 2018 Del Skrevet 18. juni 2018 Mario har ventet lenge nok og Octopath Traveler er rett rundt hjørnet, så greide ikke holde meg lengre Splatoon er jo også på vei i posten og jeg har begynt å kjenne litt suget etter å spille BotW igjen, samt gavekortet jeg fikk av komplett på 500kr bare fordi jeg er mobilkunde hos de går ut om 10 dager, så da følte jeg at jeg hadde nok grunner for å fiste inn en bestilling! 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. juni 2018 Del Skrevet 18. juni 2018 Plenty nok med grunner det ja Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 18. juni 2018 Del Skrevet 18. juni 2018 Jeg synes det var mer enn nok gode grunner til å skaffe seg en Switch, og jeg var ikke engang interessert i BotW. Konsollen ser også ut til å ha en langt mer lovende fremtid enn Wii U noengang hadde. Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 19. juni 2018 Del Skrevet 19. juni 2018 (endret) *Autistic screeching* Faen så utålmodig jeg plutselig ble da nå som jeg vet Mario er på vei Føler meg 7 år gammel dagen før julaften igjen. Endret 19. juni 2018 av XtaZ Lenke til kommentar
...... Skrevet 19. juni 2018 Del Skrevet 19. juni 2018 Haha, det der er det verste jeg vet! Kjøper nesten alltid spill jeg virkelig vil ha i butikk fordi jeg er dårlig til å vente. Switch ga den julaftenfølelsen her også! Nesten på høyde med da jeg fikk N64 til jul et år. Lenke til kommentar
Mør stønt-ape Skrevet 19. juni 2018 Del Skrevet 19. juni 2018 Hehe. Nå blir jeg nesten nostalgisk. Min Switch som skulle komme på lanseringsdatoen ble en uke forsinket fordi Elkjøp rotet med forsendelsen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå