Bytex Skrevet 12. juni 2018 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2018 (endret) Er innom Nintendo på twitch. 140k folk i chat som spammer emotes. Verre enn kreft. https://www.twitch.tv/nintendo Det er jo først NÅ e3 egentlig begynner for hvermanns-publikum. Disse wooooo-konferansene som streames er mest bare presse som drar på. Nå kan vanlige folk begynne å gå rundt i de enorme messelokalene, stå i køer for å spille nye spill, lukka pressekonferanser med alle mulige spillutviklere som ikke streames osv osv osv. Pleier å komme mange flere reveals etterhvert også. Endret 12. juni 2018 av Bytex Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 12. juni 2018 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2018 Er innom Nintendo på twitch. 140k folk i chat som spammer emotes. Verre enn kreft. Er ikke twitch alltid slik? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. juni 2018 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2018 Det er først de siste årene at E3 har vært åpent for publikum, før det var det bare presse som slapp inn og man leste om alt i artikler i blader eller på nettsider. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 12. juni 2018 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2018 Mario har Bowser, Link har Ganondorf, Samus har Ridley. Han er hovedfienden til Samus, og har vært med i de aller fleste Metroid-spillene, inkludert Metroid Prime.Trodde det var Mother Brain? Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 12. juni 2018 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2018 Fortnite won’t support cross-play between Nintendo Switch and PS4 ....Cross-play and cross progression on Switch work with Xbox One, PC, Mac, and mobile,” the company confirmed. https://techcrunch.com/2018/06/12/fortnite-wont-support-cross-play-between-nintendo-switch-and-ps4/?guccounter=1 Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 12. juni 2018 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2018 Trodde det var Mother Brain? Mother Brain er kun i Metroid, Super Metroid, og Metroid: Other M. Lore-messig er hun basert på teknologi fra Chozo-ene, i likhet med Samus' rustning, men ble fanget av Space Pirates og omprogrammert til å tjene dem. Hvis det er et SNES-spill som burde spilles, så er det utvilsomt Super Metroid. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. juni 2018 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2018 (endret) Ridley pleier å være miniboss flere ganger i løpet av nesten alle spillene. Det er bl.a. den første boss sekvensen i Super Metroid. Vanligvis blir han aldri helt drept bare stikker av. Endret 12. juni 2018 av Bytex Lenke til kommentar
anaconda Skrevet 12. juni 2018 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2018 Har aldri brydd meg om Smash, så for meg ble dette veldig skuffende. Hadde håper på Mario Maker 2, nytt Animal Crossing og HD remake av Skyward Sword. Fikk ingen av delene. Dette var jo bare en Smash direct. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 12. juni 2018 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2018 Smash er jo spillet de skal bruke for å tvinge folk til å betale for online, så sikkert derfor de prøver å hype det opp det så mye som mulig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm Skrevet 12. juni 2018 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2018 (endret) Hva har forandret seg som gjør at de nå tar betalt for online? Endret 12. juni 2018 av Slettet-8OkEXm Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 12. juni 2018 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2018 Ingenting. Lenke til kommentar
Gruble2000 Skrevet 12. juni 2018 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2018 Leit at det ikke ble noen Animal Crossing til Switch enda.. var mitt største håp ut av E3-messen 2 Lenke til kommentar
Mør stønt-ape Skrevet 12. juni 2018 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2018 Ser forresten at Hollow Knight bare er 100 kroner. Vanlig prising på eShop er at 15USD er 120NOK, men her har de gjort som Stardew og matchet steam-prisen i stedet. Tommel opp fra meg. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 12. juni 2018 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2018 Pleier ikke Nintendo å kjøre en direct med en del nye spill på høsten? Logisk at de fokuserer på det som er spillbart på E3 nå, men hadde håpet på mer. Er dog ikke bekymret for at vi ikke skal få mer senere. Lenke til kommentar
Mør stønt-ape Skrevet 12. juni 2018 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2018 Pleier ikke Nintendo å kjøre en direct med en del nye spill på høsten? Logisk at de fokuserer på det som er spillbart på E3 nå, men hadde håpet på mer. Er dog ikke bekymret for at vi ikke skal få mer senere. Var det ikke noe sånt folk sa etter directen i høst? "Det kommer jo mer til E3". Men jeg synes dette her er helt greit jeg. E3 de siste to årene har vært så inni hampen bra for Nintendo med Zelda og Mario at nå forventer folk gull og grønne skoger hvert år. Årets versjon er vel mer på et normalnivå. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 12. juni 2018 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2018 Prøvde ut fortnite på switchen. Er visst ikke mulig å justere kamera med gyroen, så da ble det droppet ganske raskt. Kun 30 fps i håndholdt modus også. Er vel som forventet, men likevel negativt for en som er vandt med 60. Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 12. juni 2018 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2018 Tenkte jeg skulle teste ut Fortnite på switch nå. Lastet ned og prøvde å logge inn med mailen min. Jeg har tidligere spilt på PS4, så nå får jeg tydeligvis ikke lov til å logge på med denne kontoen på switchen. Må lage helt ny mailadresse for å kunne registrere meg på switch! Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 12. juni 2018 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2018 Hva faen!? Forsov meg til Nintendo sin konferanse men har akuratt sett den nå, og det var jo helt forferdelig! Ingen nye titler jeg ble gira på som jeg ikke visste om fra før, ingen store overraskelser, Metroid 4 ble faen ikke nevnt engang å SuperSmash ble jeg så lei av å se på at jeg satt bare holdt inne spoletasten for å komme fortere til neste segment men det tok jo aldri slutt, og plutselig nådde videoen nådd slutten! Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 12. juni 2018 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2018 Tenkte jeg skulle teste ut Fortnite på switch nå. Lastet ned og prøvde å logge inn med mailen min. Jeg har tidligere spilt på PS4, så nå får jeg tydeligvis ikke lov til å logge på med denne kontoen på switchen. Må lage helt ny mailadresse for å kunne registrere meg på switch! Ja, det er visst fordi sony ikke tillater cross platform play Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 12. juni 2018 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2018 Er ikke problemet at PSN er linket opp mot Epic accounten? Burde vel være mulig å un-linke? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå