Snikpellik Skrevet 12. juni 2018 Del Skrevet 12. juni 2018 Mario Party og Smash er dritfett, men jeg hadde virkelig forventet å se mer av Metroid Prime 4 og kanskje en nyhet til. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 12. juni 2018 Del Skrevet 12. juni 2018 Pokemon var da der, selv om det bare var rehash av mai-traileren + 50 dollar mew dlc. De kommer jo ikke til å hype folk for 2019 spillene når 2018 spillene ikke er ute ennå. Lenke til kommentar
kero79 Skrevet 12. juni 2018 Del Skrevet 12. juni 2018 (endret) Det positive først. Det kommer en oppfølger til Xenoblade chronicles 2 det erjo noe. Eller det ervel mere en dlc og ikke et nytt spill. Ellers så kan jeg hive meg på Mario party spillet siden jeg aldri har spillt noe av de tidligere. Utenom det så husker jeg ingenting spennende nytt fra dette showet. Så kjenner meg litt skuffa. Endret 12. juni 2018 av kero79 Lenke til kommentar
kilik Skrevet 12. juni 2018 Del Skrevet 12. juni 2018 Hadde ikke all verdens forventninger, men fuckings Mario Party var største nyheten sier litt... Halve tiden på ett spill. Nei, dette var superskuffende med mindre man er glad i Smash. Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 12. juni 2018 Del Skrevet 12. juni 2018 Lov å håpe de avslører noe de to neste dagene av E3. Direct`n var `noe` tam. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 12. juni 2018 Del Skrevet 12. juni 2018 Usj. Jeg var gira helt til og med Smash, men så varte Smash i de resterende 90% av Directen. Skulle de snakke SÅ mye om det kunne de hatt en egen Direct. Er ikke det liksom mye av vitsen med Direct formatet? Super Mario Party var en veldig gledelig overraskelse, så det startet bra. DLC til Xenoblade Chronocles 2 er jo kult nok det, men resten var jo bare gjenbruk av informasjon vi allerede har fått, kanskje pluss en releasedato eller noe småtteri, og 90% Smash Brothers. Dette var rimelig elendig til å ha startet såpass bra. Tydelig at Nintendo ikke har mye på tapeten å vise til når nesten hele E3 brukes til å snakke om ETT spill. Det kommer en oppfølger til Xenoblade chronicles det erjo noe Var vel DLC, ikke en oppfølger? Lenke til kommentar
kero79 Skrevet 12. juni 2018 Del Skrevet 12. juni 2018 Ja sikkert en DLC Rider of Reason, Fikk redigert det inn i svaret mitt men ikke før du rakk å sitere meg:) Glemte å nevne fire emblem som noe positivt selv om jeg aller helst ville hatt et nytt advance war spill. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 12. juni 2018 Del Skrevet 12. juni 2018 Skal jeg si noe positivt så er det grafikkstilen til Daemon X Machina, men det er også eneste jeg kommer på. Med mindre de viser noe annet i løpet av E3 er jeg regelrett sjokkert over hvor lite Nintendo hadde å fare med i år. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 12. juni 2018 Del Skrevet 12. juni 2018 w00t, du kan bruke 3.5 mm headset for voice chat på Fortnite for Switch?! Nintendo good guys som ENDELIG lytter?? https://www.polygon.com/e3/2018/6/12/17437762/fortnite-nintendo-switch-release-date-e3-2018-trailer Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 12. juni 2018 Del Skrevet 12. juni 2018 (endret) Nintendo har vunnet E3 allerede! Snakk om å jinxe alt. Dette var kanskje den svakeste konferansen i år. Gledelig med Super Mario Party. Tittelen gir meg håp om at de bare glemmer alt tullballet de har holdt på med i serien i de siste versjonene å går litt tilbake til røttene. De at de har droppet den forferdelige carten/vogna tyder jo kanskje på dette. Alt annet var jo temmelig meh og for en som har null interesse for Super Smash så var det jo nærmest sovemedisin på slutten der. Var utrolig skuffende at vi ikke fikk vite noe som helst mer angående Pokemon Lets Go Evee og Pikachu. Forstår ikke helt hvorfor det var med i det hele tatt, totalt meningløst... Ikke noe om Super Mario Galaxy re-make/emulator, ikke noe Nintendo 64 Classic osv osv.. Visste jo på forhånd at de ikke kom til å si noe om spill som kommer senere enn 2018 (ett lite unntak med det første Mechspillet) så det at vi ikke fikk se noe av det nye Pokemonspillet til Switch forventet jeg ikke. Nintendo har jo ikke for vane å annonsere og snakke om kommende spill når de har to titler allerede som ikke er på markedet enda iform av Lets Go Evee og Lets Go Pikachu. EDIT: Fire Emblem så interessant ut, har null erfaring med serien. Kommer nok til å plukke opp det. Endret 12. juni 2018 av RamGuy Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 12. juni 2018 Del Skrevet 12. juni 2018 w00t, du kan bruke 3.5 mm headset for voice chat på Fortnite for Switch?! Nintendo good guys som ENDELIG lytter?? https://www.polygon.com/e3/2018/6/12/17437762/fortnite-nintendo-switch-release-date-e3-2018-trailer At Switch ikke støtter blåtannhodtelefoner er fremdeles noe som jeg finner helt latterlig lite gjennomtenkt. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 12. juni 2018 Del Skrevet 12. juni 2018 Hollow knight ute på eShop nå. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 12. juni 2018 Del Skrevet 12. juni 2018 At Switch ikke støtter blåtannhodtelefoner er fremdeles noe som jeg finner helt latterlig lite gjennomtenkt. Du kan så si... Men at de nå godtar 3.5 mm er jo en viss forbedring da. Baby steps... Kanskje med Super Switch. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 12. juni 2018 Del Skrevet 12. juni 2018 Lov å håpe de avslører noe de to neste dagene av E3. Direct`n var `noe` tam. Hvis jeg husker rett så blir ofte ting avduket på treehouse og ikke på selve directen, så det er enda håp for mye nytt enda. 1 Lenke til kommentar
Mør stønt-ape Skrevet 12. juni 2018 Del Skrevet 12. juni 2018 Vel, lommeboken min pustet ihvertfall lettet ut. Eneste positive overraskelse var at Hollow Knight kom ut i dag, men det visste vi jo allerede at skulle komme. Jeg er glad for at jeg fulgte med litt i ettertid så jeg kunne spole når ting ble litt kjedelig. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. juni 2018 Del Skrevet 12. juni 2018 Skal jeg si noe positivt så er det grafikkstilen til Daemon X Machina, men det er også eneste jeg kommer på. Med mindre de viser noe annet i løpet av E3 er jeg regelrett sjokkert over hvor lite Nintendo hadde å fare med i år. Vanligvis har de bare droppa hele E3. Europa/USA er ikke en del av Japan, altså uinteressant. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 12. juni 2018 Del Skrevet 12. juni 2018 Ser også ut som DLC-en til Xenoblade 2 kommer ut i fysisk utgave. Det er jo kult. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 12. juni 2018 Del Skrevet 12. juni 2018 Aner ikke hvem det er. Mario har Bowser, Link har Ganondorf, Samus har Ridley. Han er hovedfienden til Samus, og har vært med i de aller fleste Metroid-spillene, inkludert Metroid Prime. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 12. juni 2018 Del Skrevet 12. juni 2018 Aner ikke hvem det er. Ridley er selve grunnen til at Samus ble den personen hun er, og en av de minst sympatiske karakterene du vil finne i Nintendo. Første kapitlet i Metroid-mangaen gir en grei introduksjon. Lenke til kommentar
Serjiously Skrevet 12. juni 2018 Del Skrevet 12. juni 2018 Skjønner at hvis man overhodet ikke bryr seg om Smash Bros., så må dette ha vært litt skuffende. Kjempebra var det uansett ikke, men synes ikke det var så utrolig galt heller. Aldri brydd meg så mye om Mario Party tidligere, men mulig jeg kommer til å skaffe dette. DLC for Xenoblade så utrolig forseggjort ut! Fire Emblem kommer nok også til å bli bra. Når det gjeldes Smash, føler jeg egentlig ikke at det er vært så ekstreeemt mye press fra fansen om å få tilbake alle tidligere karakterer. Likevel kult at de gjør det! Pichu og Young Link vil nok alltid føles overflødige, men ellers er det hyggelig å få tilbake Snake, Ice Climbers og Pokemon Trainer. Lurer på hvor mange nye karakterer vi får. Forståelig at vi ikke får så utrolig mange nye, men med tanke på hvor utrolig mange nykommere som dukket opp i forrige omgang, så kan vel rundt ti nye karakterer fortsatt regnes som relativt få. Litt skuffende at Waluigi og Bomberman bare er assist trophies. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå