Bytex Skrevet 11. juni 2018 Del Skrevet 11. juni 2018 Ja komplett prøver vel å dra inn litt godvilje etter at det ble "avslørt" at de struper mobilnettet sitt til 40kBit/s når datakvoten er brukt opp. Altså lavere enn 56k-modemet mitt i 1998. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm Skrevet 11. juni 2018 Del Skrevet 11. juni 2018 Blir det Direct sending eller står Reggie på scenen ikveld? Lenke til kommentar
Mør stønt-ape Skrevet 11. juni 2018 Del Skrevet 11. juni 2018 Blir det Direct sending eller står Reggie på scenen ikveld? Det blir hverken eller i kveld. I morgen tror jeg det blir en Nintendo Direct. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. juni 2018 Del Skrevet 11. juni 2018 Skjer vel ingenting i kveld, i morgen 1800 derimot Lenke til kommentar
anaconda Skrevet 11. juni 2018 Del Skrevet 11. juni 2018 Gleder meg til i morgen kl 18. Dette håper jeg vi får se: - Super Mario Maker 2 - Noe Zelda, enten HD remake av Skyward Sword eller Ocarina of Time, eller nytt 2D Zelda spill i samme stil som ALBW - Nytt 2D Mario Spill (ikke NSMBU port ) - Animal Crossing Switch - Mario Party - GTA 5 Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 11. juni 2018 Del Skrevet 11. juni 2018 Wii hadde revolusjonerende bevegelseskontroller, så den er en greie for seg selv. Ikke egentlig, da noen av spillene som solgte best på Wii ikke engang brukte bevegelseskontroller (NSMBW). Nå er vel Switch noe kraftigere enn Wii da. Hva så? Det sammenlignes mot konkurrentene. Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 11. juni 2018 Del Skrevet 11. juni 2018 Positivt overrasket over Mario Tennis, virket som det har litt dybde og var overraskende morro å spille. Men ikke nok til at det blir et kjøp fra meg, men jeg er glad for at det kanskje appellerer til flere enn om det bare hadde vært som Wii-sports tennis. Hvor er det folk finner demo av Mario Tennis? Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 11. juni 2018 Del Skrevet 11. juni 2018 Hvor er det folk finner demo av Mario Tennis?Vil anta der hvor man laster ned ting på Switch, eShoppen. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 11. juni 2018 Del Skrevet 11. juni 2018 Det var en pre launch tennis turnering som sluttet for en uke siden. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 11. juni 2018 Del Skrevet 11. juni 2018 https://www.youtube.com/watch?v=69YOF_kcUw0 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 11. juni 2018 Del Skrevet 11. juni 2018 Starlink til switch blir sikkert morro? Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 11. juni 2018 Del Skrevet 11. juni 2018 Starlink til switch blir sikkert morro? Ja, kult at de endelig gjør noe med Starfox-lisensen, selv om dette neppe var hva blodfansen ventet på. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 12. juni 2018 Del Skrevet 12. juni 2018 At Octopath Traveller kommer i juli er egentlig alt jeg trenger å vite, men jeg er spent på om det kan komme noe annet spennende til Switchen. Har fortsatt bare tre spill til den. Lenke til kommentar
kero79 Skrevet 12. juni 2018 Del Skrevet 12. juni 2018 Drømmer om et nytt Animal Crossing. På høy tid at det kommer et nytt spill i serien nå. Jeg ser bort ifra mobil versjonen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm Skrevet 12. juni 2018 Del Skrevet 12. juni 2018 Blir det annonsert noen nye titler ikveld, hva tror dere? Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 12. juni 2018 Del Skrevet 12. juni 2018 Ja, men aner ikke hvilke da det bare blir ville spekulasjoner fra min side Tror det hovedsaklig blir veldig mye eldre titler fra denne generasjonen som får Switch versjoner i alle fall. HVIS Nintendo bruker assets fra BotW så er det ikke helt umulig at de kanskje teaser ett nytt Zelda heller da de kan få produsert dette raskt, men tror isåfall vi bare får en tittel over skjermen og noe musikk på det meste med en full release 2-3 år frem i tid. Har selvsagt fortsatt ett evig håp om å få se Starfox Adventures 2 , men det skjer nok ikke. Skal vel si meg rimelig fornøyd om jeg får se noe Metroid Prime 4 gameplay og får ett releasevindu. Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 12. juni 2018 Del Skrevet 12. juni 2018 Ja, hadde vært veldig givende med noe å se frem til på Switchen, har kun 3 spill og har ikke funnet noe annet interessant. Metroid Prime release date hadde jo vært noe Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 12. juni 2018 Del Skrevet 12. juni 2018 Hvis jeg skal tippe så får vi se gameplay eller trailer fra Wind Waker og/eller Twilight Princess, Yoshi, Bayonetta 3, Smash, Mario Tennis, Octopath Traveller, Fire Emblem, Pokemon Lets Go, Captain Toad, Mario + Rabbids Donkey Kong DLC, Wolfenstein 2, Go Vacation, Mario Odyssey DLC, nytt Mario Party, Xenoblade 2 DLC, Xenoblade X port, og kaaanskje Metroid Prime 4. Håper på en remaster av The Thousand Year Door og Sunshine. Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 12. juni 2018 Del Skrevet 12. juni 2018 Vil anta der hvor man laster ned ting på Switch, eShoppen. Joda, jeg sjekket naturligvis der. Ingen nedlastbar demo av Mario Tennis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå