Gå til innhold

Nintendo Switch: Informasjon og generell diskusjon


Gjest Slettet-NIoHlfL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ofte kommer omtaler av spillet noen dager før lansering. . .

Bryr meg sjeldent om de da de sjeldent treffer med mine egne oppfatninger av spillet.... så er tilbake til at det spiller ingen rolle.

 

Men som sagt. Jeg forhåndsbestiller sjeldent. Det gjelder kun enkelte spillstudioer som har levert gjentatte ganger. Som skaperne av octopath traveller.

Endret av CaZpeR
Lenke til kommentar

Jeg har knapt rørt Switchen siden før jul, og tok en titt innom butikken for å se om det var kommet noe nytt. Da oppdaget jeg "Classics: Mario bros". 

 

Jeg har ikke noe særlig kjennskap til den foruten at jeg alltid så på at andre spilte, men fikk ikke tilgang på kontrolleren så mye selv når jeg var på besøk, ikke hadde vi NES hjemme heller. Kona derimot har hatt både NES og SNES, og hun ble litt gira og lurte spesielt på om Mario Bros 3 eller Super Mario World kommer for Switch.

 

 

Jeg har ikke lyktes å finne noe med mine begrensede søk, men kanskje noen av dere andre her vet noe om dette?

Endret av OlaHaldor
Lenke til kommentar

Jeg har knapt rørt Switchen siden før jul, og tok en titt innom butikken for å se om det var kommet noe nytt. Da oppdaget jeg "Classics: Mario bros". 

 

Jeg har ikke noe særlig kjennskap til den foruten at jeg alltid så på at andre spilte, men fikk ikke tilgang på kontrolleren så mye selv når jeg var på besøk, ikke hadde vi NES hjemme heller. Kona derimot har hatt både NES og SNES, og hun ble litt gira og lurte spesielt på om Mario Bros 3 eller Super Mario World kommer for Switch.

 

 

Jeg har ikke lyktes å finne noe med mine begrensede søk, men kanskje noen av dere andre her vet noe om dette?

I september kommer Nintendo Online, som vil koste ca 200 kr året. Det gir deg mulighet for cloud saves, å spille online, og å spille NES-spill som har fått online-funksjonalitet addet. Tjue spill i første omgang, flere etterhvert. Blant de tjue er SMB1 og SMB3.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Spent på Nintendo sin konferanse i kveld. Fikk gavekort av komplett på 500kr bare fordi jeg er mobilkunde hos de så nå tenker jeg det er på tide å skaffe seg en Switch, men skal vente til etter konferansen deres for å se om det kommer en Switch-slim, version 2.0 eller en megabundle.

Lenke til kommentar

Igjen, bar spør komplett om de pakker konsollesken i egen eske :p Kanskje de gjør det med switch siden der er såpass liten. Var det ikke noen her som hadde fått sin i eske fra Komplett? :)

 

Jeg skal bestille en haug med spill og tilbehør i samme slengen, så tror og håper de sender alt samlet i en eske. Får jeg en smadret Switch eske så skal de få sende meg en ny :p

 

Den er vel i morgen kveld? Kl. 18:00 norsk tid.

 

Oops, trodde det var i kveld. Jaja, får bare lide igjennom ett døgn ekstra med venting da :p

Lenke til kommentar

Noen som har kjøpt DK, hvordan er det? Er dette første gang du prøver Tropical Freese?

 

Runna det 100% på 15-20 timer (switchen sier jo ikke nøyaktig...), så var litt kort. Er en hardmode og en time-trial mode for de som er interessert i slikt, som kan forlenge levetiden. Fin grafikk (i håndholdt, eneste jeg spilte) og solide kontroller. Level-design var litt irriterende noen ganger, ved at plattformer man må hoppe på spretter opp i lufta like før man skal lande på dem. Litt kjedelig at dixie er den beste hjelperen i omtrent alle situasjoner. Ellers var levelene svært bra og varierte.

Lenke til kommentar

Noen som har kjøpt DK, hvordan er det? Er dette første gang du prøver Tropical Freese?

En kompis gjorde det og det er det beste spillet han har på Switch sier han. Han har kun spilt DKC 1-3. Jeg venter på at det skal synke litt i pris, spiller nesten ikke om sommeren uansett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...