Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Nintendo Switch: Informasjon og generell diskusjon

Gjest Slettet-NIoHlfL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva tror dere om rykte at Beyond Good & Evil 2 blir eksklusivt til Switch i 1 år da?

Med tanke på at Nintendo sto for finansieringen til Bayonetta 2 er det godt mulig at de har betalt seg inn på noe sånt. Beyond Good and Evil er jo også en kultklassiker så en oppfølger som er etterspurt i minst 10 år gir Switch en høyere status hos kjernegruppa til Nintendo og den personen som er overgjennomsnittet interessert i spill. 

Tror også de er forberedt på å blø litt penger for å tjene opp godviljen som er tapt oppover årene, for en oppfølger til Beyond Good and Evil er ikke noe som forsvinner raskt fra butikkhyllene. 

Lenke til kommentar

Nei, ikke nødvendigvis. Men det er slik jeg forstår det vanlig at bladfykene får tidlig informasjon, siden de har deadlines å forholde seg til. Kall det kvalifisert ønsketenkning om du vil, men jeg har troen. :)

Så litt rart ut at det skulle informeres om en slik nøkkeldetalj i en bisetning?

Tror nok ikke noe er "bekreftet" på noen som helst måte, men du må gjerne ønske videre ;)

Lenke til kommentar

Jaja, vi får se.:) Jeg kan ikke se for meg at Maxwell-ryktet er reelt. Annet enn at det muligens var del av første gen dev kit, som det har blitt synset om, før Pascal var klart til å sendes ut.:)

Nintendo UK har forresten sagt at Jan 13 presentasjonen blir på japansk med engelsk voice-over...:/

http://nintendoeverything.com/nintendo-switch-presentation-2017-live-stream-will-be-broadcast-in-japanese-with-english-voiceover/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...