PÃ¥inter Skrevet 31. mai 2018 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2018 På samme måte som du hoarder Nintendo-nyheter, vil jeg tro Like barn leker best.....ler høyt... Lenke til kommentar
Mør stønt-ape Skrevet 31. mai 2018 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2018 Neppe mange som hadde kjøpt en hjemmekonsoll som er så svak som Switch er, uten skjerm ville Switch/Not Switch solgt lite Som Wii da? Wii hadde revolusjonerende bevegelseskontroller, så den er en greie for seg selv. Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 31. mai 2018 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2018 Neppe mange som hadde kjøpt en hjemmekonsoll som er så svak som Switch er, uten skjerm ville Switch/Not Switch solgt lite Som Wii da? Nå er vel Switch noe kraftigere enn Wii da. Lenke til kommentar
...... Skrevet 31. mai 2018 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2018 Nja. At Switch er svakere enn andre konsoller har ikke så mye å si. Jeg kommer bare på ett spill fra fjoråret som var penere enn Mario og Zelda, og de som mener annerledes er for kåte på piksler enn hva som faktisk gjør et spill pent og ikke. 1 Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 31. mai 2018 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2018 When Pokemon Let’s Go Pikachu and Let’s Go Eevee launch later this year, you will be able to trade and battle online with them- for absolutely free. The games do not require any subscription to Nintendo’s Switch Online service. https://gamingbolt.com/pokemon-lets-go-pikachu-lets-go-eevee-wont-need-online-subscription-for-trading-and-battling Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 31. mai 2018 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2018 Det artikkelen linker IGN som kilde. I IGNs artikkel står det derimot: When asked if trading and battling is possible between Pokemon Let’s Go on Nintendo Switch, Masuda said, “Yes of course we have trading in the game. It’s one of the reasons we always have two versions.” So, we can assume that version-exclusive Pokemon will exist in Let’s Go. We’re awaiting to hear if trading and battling is possible both locally and online. Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 31. mai 2018 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2018 Det artikkelen linker IGN som kilde. I IGNs artikkel står det derimot: When asked if trading and battling is possible between Pokemon Let’s Go on Nintendo Switch, Masuda said, “Yes of course we have trading in the game. It’s one of the reasons we always have two versions.” So, we can assume that version-exclusive Pokemon will exist in Let’s Go. We’re awaiting to hear if trading and battling is possible both locally and online. Bra du følger med, da blir denne siden bedre. 1 Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 31. mai 2018 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2018 Nintendo E3 2018 Press Conference Schedule Tuesday, June 129 AM PT 12 PM ET 5 PM BST 2 AM AET (June 13) https://www.gamespot.com/articles/e3-2018-nintendo-switch-press-conference-what-time/1100-6458559/ Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 31. mai 2018 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2018 CEST when Lenke til kommentar
...... Skrevet 31. mai 2018 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2018 Når blir det norsk tid? Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 31. mai 2018 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2018 18:00 hvis BSt står for British Summer Time. Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 1. juni 2018 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2018 It looks like Fortnite is heading to Nintendo Switch https://www.eurogamer.net/articles/2018-06-01-looks-like-fortnite-heading-to-nintendo-switch Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. juni 2018 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2018 Det spillet er så latterlig stort, bra move å få det over altså Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 1. juni 2018 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2018 mario tennis "demo" er oppe, just saying 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. juni 2018 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2018 (endret) Så det men lurer på hva de mener med online tournament greiene..Har lasta ned demoen uansett ikke testa enda. Er stort sett busy med Hyrule Warriors når jeg har switch-tid nå Aldri spilt noe av serien før, jeg kom ikke inn i Nintendo-alderen før 3DS og Wii. Endret 1. juni 2018 av Bytex Lenke til kommentar
...... Skrevet 1. juni 2018 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2018 Positivt overrasket over Mario Tennis, virket som det har litt dybde og var overraskende morro å spille. Men ikke nok til at det blir et kjøp fra meg, men jeg er glad for at det kanskje appellerer til flere enn om det bare hadde vært som Wii-sports tennis. Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 1. juni 2018 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2018 En Nintendo Switch...Projector? Hva i alle dager... Lenke til kommentar
Mør stønt-ape Skrevet 1. juni 2018 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2018 Jeg syntes også at Mario Tennis var ganske gøy. Enkelt å komme i gang, men nok taktisk dybde til at det kan bli interessant. Kjøp er ikke utelukket. (Til forskjell fra Arms, hvor jeg prøvde to kamper og ga opp.) Men jeg tror jeg må øve på knappetrykkingsteknikken min. Er helt sår i tommelen etter å ha trykket for hardt på A-knappen. . . Lenke til kommentar
...... Skrevet 1. juni 2018 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2018 En Nintendo Switch...Projector? Hva i alle dager... Ikke dumt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå